Seatbeltsign?

Hey 737, misschien is deze website beter geschikt voor jou: http://www.turbulentie.nl !
Daar kan je al je verschrikkelijke vliegervaringen delen zonder dat je allerlei vervelende reacties naar je hoofd krijgt ;)
Verder ben ik het volledig eens met Q-nimbus... 737, pas je profiel eens aan...
 
737 probeer eens een zin te eindigen met een punt ipv een uitroepteken, scheelt de helft denk ik.
 
Als je de cabine kan helpen gefrustreerden in hun stoel te houden door dat lampje wat langer aan te houden, waarom niet.
 
Het geeft rust aan je medepassagiers, maar vooraal aan het cabinepersoneel. Dus waarom niet? Meestal als bij ons het lampje aanstond, mocht je echt met hoge nood wel uit je stoel of even snel iets pakken. Het is meer voor de ronddwalende mensen lijkt mij. Daarnaast zullen de meeste mensen die sneller last hebben van een volle blaas, alles van tevoren wel geloos hebben (spanning?)....
 
waar je je tegenwoordig wel niet allemaal druk om kan maken......
@737: dit is inderdaad voor beroepspiloten, niet een ppl´er die denkt overal verstand van te hebben...
ga alsjeblieft zulke verhalen houden bij je vliegclub maar niet hier!
 
Kan iemand mij dan vertellen waarom in een 737 de seatbelt sign in de klim eerder uitgaat (en in de landing later aan) dan in bv de 767? Jullie schijnen het allemaal zo goed te weten hier leg het maar eens uit dan.

Ik weet trouwens wel zeker dat mensen achterin het fijner vinden om in een toestel te zitten waar niet zo lang de seatbeltsign aanstaat!

Zit trouwens al 2 jaar in de linkerstoel op een 737 dus ga niet zeggen dat ik er niks van afweet.

Gr.
 
Kan iemand mij dan vertellen waarom in een 737 de seatbelt sign in de klim eerder uitgaat (en in de landing later aan) dan in bv de 767? Jullie schijnen het allemaal zo goed te weten hier leg het maar eens uit dan.

Ik weet trouwens wel zeker dat mensen achterin het fijner vinden om in een toestel te zitten waar niet zo lang de seatbeltsign aanstaat!

Zit trouwens al 2 jaar in de linkerstoel op een 737 dus ga niet zeggen dat ik er niks van afweet.

Gr.

Landing? Daling bedoel je.

Snap je niet dat de meeste airworkers je doorhebben met je gefaked profiel.
Please update :)

Als je op KL zijn vraag niet in 2 seconden kan antwoorden, sorry hoor.
Wanneer wordt deze nutteloze en "plaats-op-de-server-innemende" thread gesloten.

* Relax leent de bank van Beer, en neemt de overbekende "before-beer-drinking"-checklist" *
 
Moeten jullie nu omdat ik jullie eruit lul met alles de hulp inroepen van diana?

Doen jullie de seatbelt sign maar aan een half uur voor de landing ik doe dat dus NIET!

Ik hoop dat jullie later als jullie 70 jaar zijn en het niet meer goed kunnen ophouden in jullie broek poepen omdat de seatbelt sign zinloos aanstaat!

Gr.

Hey man.....
take a deep breath.....

Wat jij doet als je eindelijk eens capt bent moet je zelf weten. Als het de SOP is bij MP, dan respecteer ze gewoon.
Ik kan het me wel voorstellen dat ze de FSB pas uit doen op cruising level, of als er tijdens de hele klim geen turbultentie te verwachten is.
Dat ene half uurtje moet je toch wel uithouden?
Tijdens boarding zou je ook nog snel ff langs de toilet kunnen lopen....

Tijdens de daling zou ik persoonlijk ook pas 15 min voor de landing de FSB aan doen, maar tja... SOP''s he...
Kijk aan de andere kant.... Als er wat gebeurt met CAT en het FSB staat uit, is de capt wel gedeeltelijk aansprakelijk en dan ga je roepen: Waarom stond dat FSB niet aan???. Dus..... onzinnige discussie...

Dat je zo verschrikkelijk gefrustreerd hier schrijft snap ik niet helemaal.
 
Ik ook niet. Het gaat om een seatbelt sign, niet om het aannamebeleid van de KLM :dozey: .
@737, het scheelt in de discussie en de manier waarop mensen reageren, als je iets minder aanvallend schrijft met minder woorden in hoofdletters en minder uitroeptekens. Je begint de thread al met termen als "gezeur" en "gelul" terwijl niemand nog iets gezegd heeft.
Matig je toon, dan kunnen we het leuk houden en krijg je wellicht ook serieuze reacties. Als je het er om doet, om leuk te porren in dit board in de hoop op een relletje, doe dat dan niet hier.
 
Back
Top