Stand van zaken Deel 19

Status
Not open for further replies.
Mwa...voornaamste reden zal het beestenweer zijn wat verwacht wordt de komende dagen én het gewoon niet vliegbaar is. Dat er dan eveneens geen duidelijke horizon zichtbaar is met regen en laaghangende bewolking klopt idd.



Grtz Jet
 
De horizon is de voornaamste reden hoor dat er niet gevlogen wordt, want dat is precies waar het om draait bij de PVS.
 
Dat is dan inderdaad verstandig dat het morgen niet doorgaat!

Waarom kan je eigenlijk naar Frankrijk gaan voor de PVS? Is Nederland hier niet goed genoeg voor? :p:
 
Last edited:
Dat is dan inderdaad verstandig dat het morgen niet doorgaat!

Waarom kan je eigenlijk naar Frankrijk gaan voor de PVS? Is Nederland hier niet goed genoeg voor? :p:

Waarom denk je dat ze naar Frankrijk gaan ;) ?


Uncle
cleared FL 200


- De horizon is de voornaamste reden hoor dat er niet gevlogen wordt, want dat is precies waar het om draait bij de PVS.

Uncle spreekt uit ervaring!

Door het weer en omdat ze mensen hard nodig hebben, de PVS kan namelijk erg veel tijd in beslag nemen.

Groeten,
 
Last edited:
Naja, weer in Frankrijk is ook niet super laatste paar weken. In Nederland was het afgelopen tijd beter. Maargoed, dat feest is nu ook over :p:
 
voor de SVZ mag ik helaas weg gehaald worden.

Ben niet door de GVSS gekomen, vooral de D-vlucht zag er toch een beetje droevig uit toen ik achteraf op de schermen keek en het commentaar aanhoorde :traantjes .

Oftewel, niet genoeg verbeteringen en teveel punten gescoord om door te mogen.

Dus geen gratis brevet en zelf maar in de buidel tasten voor een vlieg opleiding in de burger luchtvaart. Zit te denken aan de KLM flight academy

Allemaal veel succes met de selecties bij de KLU !
En respect voor de mensen die het al voorbij de GVSS hebben geschopt!

Sander

ps. tip voor de volgende lichting GVSS, beter als een jojo de hoogte corrigeren dan continu strak 10-50 ft boven je plafond vliegen.
En probeer thuis of iemand je wil overhoren wat betreft de uit te voeren correcties op afwijkingen, heb zelf gemerkt dat als je in de Sim zit je nog zo goed je boekje kan leren het komt alleen aan op hoe snel je de dingen oppakt en uit voert.
 
het is een tijd geleden, maar ik keek net in de SvZ en zag dat ik helemaal niet meer voorkom, misschien omdat ik niet helemaal duidelijk heb verteld hoe ik er voor sta...

ten eerste ben ik dus niet naar Frankrijk gegaan omdat ik het PVS boekje op de dag van vertrek pas ontving en nu zal ik vanwege de examens pas begin juni vliegen waarschijnlijk
ten tweede ben ik nu bezig met VMO-2 en heb ik 09-05-2007 een afspraak voor onderzoeken 3 en 4 van de 5, kan dat? ik zag namelijk eerder iemand 4-4 zeggen.
ten derde, ik heb ook al een afspraak voor de FAM op 04-06-2007

zo, en in het vervolg zal ik beter berichten ;)
 
Zoo, heb jij ook weer een plekje! ;) Werd net weer gebeld voor PVS, vanaf volgende week sturen ze de probleemgevallen weer richting Frankrijk. Zoals het er nu uitziet moet ik me zaterdagavond melden in het hotel om zondag ochtend richting het onbekende te reizen! ;p
Nu eerst maar ff CMH bellen om weer al mn onderzoeken te verplaatsen (staan nu nog voor 14, 15 en 18 mei ofzo).
 
voor de SVZ mag ik helaas weg gehaald worden.

Ben niet door de GVSS gekomen, vooral de D-vlucht zag er toch een beetje droevig uit toen ik achteraf op de schermen keek en het commentaar aanhoorde :traantjes .

Oftewel, niet genoeg verbeteringen en teveel punten gescoord om door te mogen.

Dus geen gratis brevet en zelf maar in de buidel tasten voor een vlieg opleiding in de burger luchtvaart. Zit te denken aan de KLM flight academy

Allemaal veel succes met de selecties bij de KLU !
En respect voor de mensen die het al voorbij de GVSS hebben geschopt!

Sander

ps. tip voor de volgende lichting GVSS, beter als een jojo de hoogte corrigeren dan continu strak 10-50 ft boven je plafond vliegen.
En probeer thuis of iemand je wil overhoren wat betreft de uit te voeren correcties op afwijkingen, heb zelf gemerkt dat als je in de Sim zit je nog zo goed je boekje kan leren het komt alleen aan op hoe snel je de dingen oppakt en uit voert.

idioot!!!

Gratis brevet!?! totaal verkeerde instelling, je doet t niet om dat t gratis is apaat!!!
 
Vandaag hebben mijn sollicitatie formulieren een mooie landing gemaakt in de brievenbus. Iemand idee hoelang het duurt voordat je reactie krijgt? In verband met examens...

Hou 'm in de lucht..

Niels
 
bij mij zaten er 6 dagen tussen. (waaronder weekend en koninginnedag, dus het zal wel iets minder zijn)
 
Sander jammer!

Maar inderdaad wel verkeerde instelling als je het hebt over een gratis brevet!!
Succes verder!

Groeten,
 
Inderdaad jammer! Maar die hoge kosten van een verkeersvlieger opleiding hoeven geen belemmering te zijn! Als je een school kiest die een garantiefonds heeft kun je het heel verantwoordelijk en goed voor elkaar krijgen! :)
 
toch wel humor als je een ongelukkige woordspeling plaatst je aardig wat commentaar krijgt :)

ben het wel met jullie eens. Het gaat in de eerste instantie niet om het brevet mijn doel was vliegen binnen een grote organisatie op het hoogst haalbare wat je kan/mag vliegen.

helaas zit dat er voor mij niet in dus vandaar de woordspeling op het brevet.

neemt niet weg dat in eerste instantie veel mensen na de KLU de burger luchtvaart in gaan met als reden meer verdienen en dat is in mijn oogpunt weer een beetje een mindere uitspraak :)

en veel succes in frankrijk, het schijnt daar nu ook niet echt zo lekker weer te zijn dus hopen dat snel de zon gaat schijnen voor de PVS mensen!
 
Goedendag,

Ik ben door Jet erop geattendeerd dat hier een stand van zaken gepost wordt schijnbaar. Daarom heb ik mijzelf ook maar eens aangesloten bij de vliegende gekte van Nederland. Bij deze kan ik ook toegevoegd worden bij de PVS van 3 juni. Eerst zat ik in de groep van 8 mei alleen dat feestje ging niet door i.v.m examens.

Winds,

WvdB
 
Goedendag,

Ik ben door Jet erop geattendeerd dat hier een stand van zaken gepost wordt schijnbaar. Daarom heb ik mijzelf ook maar eens aangesloten bij de vliegende gekte van Nederland. Bij deze kan ik ook toegevoegd worden bij de PVS van 3 juni. Eerst zat ik in de groep van 8 mei alleen dat feestje ging niet door i.v.m examens.

Winds,

WvdB

WvdB welkom, en goodluck alvast met PVS 3 juni als t door gaat!

De groep op airwork wordt weer groter heb ik t idee!

Groet,
 
Woohoo! Ik kan jullie met veel vreugde mededelen dat ik vandaag PO-1 gehaald heb :D

GVSS intake datum volgt nog.

Groet,
Leroy
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top