Stand van zaken Deel 19

Status
Not open for further replies.

Jrz

New member
Mijn PVS is weer iets naar achter gezet en ik vlieg waarschijnlijk gewoon in Nederland i.p.v. Frankrijk :niet_bli: Staat momenteel op 08-05, maar ik moest de 7e maar even bellen om te horen hoe het ervoor staat.
Naja, vliegen is vliegen :biertje:

Zie voor eerdere delen van de Stand van zaken:


Huidige SvZ (ongeveer ;p):


MLD: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

MLD: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de MLD:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

EMVO in 2007

EMVO, 13 Augustus 2007:

KMA, 9 Oktober 2006 1 KLu:

KMA, 5 Februari 2007 3 KLu:

KMA, 15 Augustus 2007:



KLu: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de KLu:


Bezig met selectie voor vlieger:


KLu, Officier Luchtverkeersleider, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
  • No one?
KLu, Officier Air Surveillance, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
  • No one?
Goedgekeurd, wachtend op plaatsing
  • -
 
Last edited:
Heb deel 19 van de Stand van zaken aangemaakt omdat de voorgaande niet meer werd bijgehouden en Jrz een update heeft gemaakt. Heb aan bovenstaand bericht de links naar de eerdere delen van de Stand van zaken toegevoegd.
 
Nee, jij niet... :grijns:
Maar goed, even wat 'nuttigs'. 3KLu heeft nu lekker een weekje vakantie en gaat komende week klimmen in België. Heb dr zin an...!
 
Voor de nieuwe SvZ: Ik sta voor 10 mei op de planning van de PVS, mits het weer niet al teveel tegenwerkt (vrees van wel…maargoed). Tevens ben ik sinds een week medisch helemaal OK verklaard (zie vorige SvZ), dus 4-4 CMH in het lijstje kan geskipt worden.






Grtz Jet
 
Heuj, mn PVS is nu weer dagje naar voren gezet. Maarja, ben benieuwd of het doorgaat gezien het langzaam verslechteren van het weer.
 
Mja, weer ziet er niet zo super uit vanaf maandag, dus eerst maar es zien oft wel doorgaat. Maargoed, iig bedankt! :)
 
Even ter info voor de SvZ, ik heb wat gesprekken gevoerd met diverse personen bij de KLu en ik mag 15 Augustus terugkomen op de KMA en dan begint het feest opnieuw voor mij.

Was al een aardige tijd bekend maar zat te twijfelen of ik het wel zou posten, toch maar gedaan nu dus :biertje:
 
Gefeliciteerd Uncle!, afgelopen weken ben ik alle 'SvZ' doorgegaan en heb je verhaal een beetje gevolgd. :).. Hoe zit het nu met de KLS/NLS waar je bent heengegaan dan? (Als ik het goed heb? )
 
Last edited:
Ben ik niet heengegaan hoor, dat heeft maar 1 dag door mijn gedachte gespookt en heb toen inderdaad alvast wat info proberen te verkrijgen over de procedure omdat ik graag weet waar ik aan begin en hoe ik dat het beste kan doen.
Maar de enge gedachte was gelukkig snel weg, had ook al snel besloten eigenlijk dat als ik niet terug mocht ik ook niet naar de KLS/LLS/NLS zou gaan.
 
Ah super Uncle, goed nieuws! Hopelijk pakt het nu beter uit! Mijn PVS maandag gaat iig niet door, moet dinsdag even bellen. Kans bestaat dat we nu wel weer naar Frankrijk gaan, maar daar hopelijk dinsdag meer over.

Oh en thanks Onitsuka :)
 
Uncle goeie zaak!! Proficiat!!

Wie weet gaat mijn selectie zo snel dat ik je zie op 15 Augustus;)
de wonderen zijn de wereld nog niet uit;)

Groet,
 
Zou mooi zijn Onitsuka, dat je er letterlijk doorheen vliegt ;)

Jrz, komt het door het slechte weer dat je PVS niet doorgaat?
 
Ja Marty, dat zou inderdaad wat zijn;)

Er is geen horizon zichtbaar daarom gaat de PVS niet door als het goed is!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top