Toys for boys...

och, met al die scheurijzers op vier wielen sta je toch echt even keihard stil in de file bij de door die milieudefensie kneuters smalgehouden A4 als een goedkoop Corsa tweede handsje
 
Last edited:
ik stel u voor..
118wp01_ad_pop_1.jpg


de Wally Power.
http://www.wally.com/jumpCh.asp?idUser=0&idChannel=44&idLang=undefined&idProd=37&attivo=2&txtStartRecord=2

Wikipedia said:
The cost of the 118 Wallypower is US$24.83 million for the triple gas turbines or $16.55 million for the twin diesels only. It has a range of 1500 miles at 9 knots, or 300 miles at 60 knots. The fuel capacity of the 118 is 22,000 litres or 5812 gallons. If the gas turbine engines are all out, the 118 WallyPower uses 14 gallons for every mile at 60 knots. At this rate it uses 951 gallons an hour. The displacement of the 118 WallyPower is 95 tons. It can accommodate 6 guests and 6 crew.
 
Voor die 3 ton zou ik toch duidelijk deze kopen (de enige echte!!):airforce: :

aquarama1.jpg
 
Voor die 3 ton zou ik toch duidelijk deze kopen (de enige echte!!):airforce: :

aquarama1.jpg

Aaaah, een echte Riva, voor de man met stijl! Was laatst bij de importeur, maar de prijs van die dingen valt nog best mee. Was ook toevallig bij de fabriek in het plaatsje Riva laatst (wat een toeval allemaal!), maar wat ze nu maken is wel mooi, maar lang niet meer zo moei als de houten schepen.

En waarschijnlijk nog een goede investering ook, want ik zie ze de komende tijd alleen maar meer waard worden, daar ze niet meer gemaakt worden.
 
Ik kon het niet laten, alleen dat Boys past hier wellicht niet zo op zijn plaats:grijns:

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=R3oeQxsoMPg[/YOUTUBE]
 
Ik kon het niet laten, alleen dat Boys past hier wellicht niet zo op zijn plaats:grijns:

Behalve dat die *wel* de afstandbediening ("bliep bliep") kunnen vangen :grijns:

(en nee ik discrimineer niet, maar dit is gewoon een inkoppertje)
 
Jongens, Jongens, Toch. Hier in het landje mag je niet harder dan 120.
Pak toch een sjieke Tourningcar, dan heb je er iets aan.
tourino_touringcar.jpg


en zoiets zou ik dus graag willen.
 
Last edited:
Aaaah, een echte Riva, voor de man met stijl! Was laatst bij de importeur, maar de prijs van die dingen valt nog best mee. Was ook toevallig bij de fabriek in het plaatsje Riva laatst (wat een toeval allemaal!), maar wat ze nu maken is wel mooi, maar lang niet meer zo moei als de houten schepen.

En waarschijnlijk nog een goede investering ook, want ik zie ze de komende tijd alleen maar meer waard worden, daar ze niet meer gemaakt worden.

Naja, voor een Aquarama (de mooiste) betaal je toch zeker 250k euro's.......blijft een smak geld voor een speedboot, maar ze worden inderdaad wel alleen maar meer waard (zeker gezien de plastic zooi die nu door Riva op de markt brengt!)
 
Keep It Stupid Simple :D

france_secchi_40.jpg


Startkoordjes voor motor 1 en 2 alsmede TKS en EFIS zijn optioneel :haha:
 
Werd vrijdagnacht even zonder problemen weggezet door zo'n apparaat......(moest bij 190 lossen....wat een acceleratie heeft zo'n ding!:airforce: )

916252785.jpg
 
Sinds kort ligt deze op strand:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=v_HLVtRbQ3s[/youtube]

kan het iedereen aanraden!
 

Had ik laatst zo'n wagentje voor me rijden op de Autobahn. Komt er een LED bordje achter het raam omhoog: POLIZEI - FOLGEN

:(

Ach, voorlopig heb ik toch even geen geld voor dure autos. Maar als het geld er wel is zou ik best zoiets willen hebben:

lotus_exige_2006.jpg


Meer voor de lol dan als een praktische auto.
 
Wat hebben veel mensen toch vanalles met auto's zeg. Auto's zijn zo 2007 haha!
Boten moet je hebben om er bij te horen! :naund: hehe.
 
Boten moet je hebben om er bij te horen! :naund: hehe.

Alles leuk en aardig :biertje:, ik heb (toevallig) een sea going, floating tupperware device :yeehaa:

Man, man, man, het blijft € emmers naar de zee dragen :eek:
 
Back
Top