6maanden

SilenceOfTheLam

New member
Hallo allemaal,
afgelopen vrijdag kreeg ik een brief door de bus van de luchtmacht.
tot mijn verbazing stond daar in dat ik ipv de 12maanden die normaal tussen opnieuw solliciteren moeten zitten ik nu 6 maanden na de 1ste keer dat ik gesolliciteerd had opnieuw de tests mocht doen die ik niet positief had afgesloten.ik heb meteen gebeld en mijn sollicitatie open laten stellen en wordt binnenkort uitgenodigd om voor de 2de keer PO1 te doen.
helemaal blij natuurlijk!:airforce:

mijn vraag is: zijn er meer die deze brief hebben gekregen? of is het gewoon aangepast en kan dus iedereen na 6maanden opnieuw solliciteren.

groeten en iedereen succes met komende tests!:yeehaa:
 
Ik denk dat ze de meeste mensen na 6 maanden opnieuw laten proberen.
Ze hebben hard mensen nodig en ze leveren echt niets in op de eisen. Dan is dit een goed alternatief om zo snel mogelijk mensen erdoor te krijgen.
 
Iedereen die is afgekeurd in het afgelopen jaar krijgt zo'n brief. Inderdaad goede oplossing om meer mensen bij de selecties te krijgen.
 
vandaag PO1 in de pocket, mijn dag kan niet meer stuk !:yeehaa:
nu het blauwe boekje maar in mn hoofd stampen:airforce:
en dan 31 hopelijk de intake positief afsluiten om door te gaan naar de GVSS.
wat vonden jullie (die de intake al gehad hebben) van de intake?

greetzzzz:yeehaa:
 
Intake is niet echt moeilijk, zolang je het boekje maar goed geleerd hebt en ook daadwerkelijk snapt wat er in het boekje staat. Ze vragen niet alleen letterlijke dingen, maar je krijgt ook vragen waarin je de theorie moet kunnen toepassen.

Gefeliciteerd trouwens.
 
@ SilenceOfTheLam

Jij ook Gefeliciteerd :D;)

Welke testen moest jij overnieuw doen bij PO1 ?
 
Net als wat Jrz zegt over de intake! Het is niet moeilijk zolang je maar goed geleerd hebt!

En gefeliciteerd Silence!

Groeten,
 
@ SilenceOfTheLam

moest je weer helemaal opnieuw soliciteren, dus alle papieren weer helemaal invullen of moest je gewoon even bellen?
 
@kleine_alex

Neem aan gewoon dezelfde procedure als daarvoor met het 1 jaar geldende negatieve advies. Dus gewoon opnieuw je sollicitatiepapieren aanvragen. En de hele meuk weer op de bus doen.

LALA
 
@kleine_alex

Neem aan gewoon dezelfde procedure als daarvoor met het 1 jaar geldende negatieve advies. Dus gewoon opnieuw je sollicitatiepapieren aanvragen. En de hele meuk weer op de bus doen.

LALA


Je hoeft niet alles weer op te sturen. Gewoon even bellen, en dan zetten ze je sollicitatie weer open, en krijg je weer een uitnodiging voor PO 1.
 
Je hoeft niet alles weer op te sturen. Gewoon even bellen, en dan zetten ze je sollicitatie weer open, en krijg je weer een uitnodiging voor PO 1.

Ja bij een vriend die ik ken bij de marine, was er ook zoiets en die hoefde idd alleen maar ff te bellen.

Maar ik belde 0800-0016 om te vragen hoe dat nou zat. Maar die mevrouw wist niet eens dat het nu 6 maanden was. En zei dat ik alles weer helemaal opnieuw moest sturen. Maar het lijkt me toch dat ze nog je papieren moeten hebben.

Misschien moet ik het cml bellen maar ik heb daar het telefoon nr niet van, heeft iemand die misschien voor mij??
 
je hebt die brieven van het CML toch wel bewaard? o_O :p

staat gewoon op internet, ik weet niet in hoeverre je het openbaar mag posten dus ik pm je wel ff ;)
 
Je moet ff nr'tje van Volkel selectie werving en selectie bellen!. Ik pm 'm wel ff.. Want 0800-0016 was bij mij dood spoor. Heb jaren terug maanden zitten wachten op mijn sollicitatie pakket. En de tweede keer dat ik ze aan moest vragen ook. Toen maar Volkel gebeld. Ik pm dat nr wel ff.

LALA
 
Back
Top