KLM 787

Is het niet soort van 'vreemd' als Air France ineens allemaal Boeings in de VS gaat shoppen terwijl de lokale buurtsuper om de hoek nog een partij Airbus in de aanbieding heeft staan?

Niet echt vreemd met zo'n lage US $, andersom had Airbus hier voordeel van toen de € zo laag stond.
Misschien met wat subsidie dat AF nog wat (extra) korting kan krijgen.
 
Was KLM niet lauch-customer van de naar 747-306 SUD omgebouwde 747-200?

Volgens mij wel, maar KLM was dan ook nauw betrokken bij het ontwerpproces. Er staat mij zelfs iets bij dat dit project op initiatief van KLM is begonnen, met name het stretched upperdeck en het Combi concept.
 
Is het niet soort van 'vreemd' als Air France ineens allemaal Boeings in de VS gaat shoppen terwijl de lokale buurtsuper om de hoek nog een partij Airbus in de aanbieding heeft staan? Daar hebben ze tenslotte wel vaker hun kisten vandaan gehaald............ (Franse overheid zal het ook wel niet chill vinden)
Ineens?? Hoezo ineens? Air France vliegt al jaren met Boeings. Ze hebben nooit een all-Airbus policy gehad, of zelfs maar iets wat daar in de buurt kwam. Of je moet hun huidige 45 777's even wegdenken...
 
* * * * * NEWSFLASH * * * * *

Gisteren is de KL681 naar YVR (Vancouver) halverwege terug gekeerd naar Amsterdam. Dit gebeurt wel eens helaas, maar er was nu 1 probleem: dhr. Hartman en dhr. Spinetta stonden in YVR te wachten om terug te keren naar AMS.

Uiteindelijk zijn zij via Montreal omgeboekt en met Air Canada in de Economy Class (!) naar huis gegaan, maar dat ter zijde.

De grote vraag is natuurlijk: waar kwamen zij vandaan?

Juist.

Seattle.

Speculaties laat ik aan jullie over.
 
Back
Top