Chemtrails...wie weet er meer van?

bezoek van de lokale 'man in pak' die ons in het kort vertelde...

Was 't een man in een wit pak?

vragen dus hoop ik dat jullie mij kunnen helpen met een aantal vraagtekens (PM is misschien beter gezien de openbaarheid van dit forum)

Wat is PM? 't Is duidelijk dat je de boel verzaakt hebt op school (AIS toevallig?). Als je 150.000 euris hebt geinvesteerd zou ik toch meer inzet verwachten. Maar goed, voor deze keer...

- X432 is alleen te gebruiken voor CAT IIIa en hogere operaties of is gebruik ook mogelijk als er sprake is van een compressorstall?

Dat is een groot misverstand dat telkens weer de kop op steekt. X432 heeft niets te maken met CAT IIIa. Men mag alleen X432 gebruiken tijdens SLOP op 126.90MHz. De compressorstall komt er dan vanzelf bij. Dit is tegenwoordig geautomatiseerd.


- In MNPS area (waar alleen ditching mogelijk is) is een flame out niet wenselijk?

Nee, in principe niet tenzij er nog residu in de tanks zit. Dan zou ik persoonlijk de **** control levers in cutoff zetten.

- Boven Flightlevel 350 is dispersion alleen mogelijk met transpondercode 7500 of mag dit bijvoorbeeld ook 7700 zijn?

7500 is onder level 350, 7700 er boven. Spray Ops Man. effe naslaan (volgens mij hoofdstuk 8).

hopelijk kunnen jullie me enigzins op weg helpen want het examen is volgende week al

Veel succes.. we hebben mannen zoals jij nodig. We zijn zwaar onderbezet. Misschien zie ik je over 2 weken op de lijn! Ik heb een missie richting Lima... veel te weinig spray-capaciteit ingezet door " 't management"... kostenbesparing noemen ze dat.

Greets
 
Last edited:
Ik denk dat we toch wat voorzichtiger moeten zijn met onze uitspraken, als je onderstaande foto zo bekijkt.

dumpvm9.jpg
 
Die melding heb ik ook meerdere malen gehad. Pas op mannen, jullie weten dat er na je alternate minimaal nog 45 minuten + 10% aan chemtrails aanboord moeten zitten.
 
Beer,

In verband met met de patriot act durf ik het niet online te zetten. Bel me even op me pager, bel ik je vanuit een telefooncel op je standby mobiel op om de laatste bulletins daarover met je door te nemen. Ze zijn tevens verkrijgbaar bij je chief pilot, director of operations en Capt Kebab.

FD
 
Nu even serieus:

Ik zie regelmatig langs Amersfoort helicopters vliegen met grote waterzakken onder aan hun helicopter waar vloeistof uit lekt. Ik vermoed dat dit een soort van chemische substantie is, die wordt gebruikt in chemische oorlogsvoering.

De route loopt vaak via Spakenburg naar de vliegbasis en mij is al opgevallen dat precies op dat spoor er weinig tot geen bebouwing en begroeiing is.

Volgens mij is dit allemaal het gevolg van deze wittachtige, vloeibare substantie die over de rand heen klotst.

Wie weet daar meer van.
 
1e en laatste waarschuwing.

1e en laatste waarschuwing.

Jongens,
vergeet niet dat er dat er nog een hele grote groep is met torenhoge schulden.
Voordat jullie dus verder stoer stukjes uit je manual gaan quoten;

Mode S used: L = (1/2) d v2 s CL
1545-1700

총회 세션 2
라운드 테이블 토론이 세션은 현재의 위기에 초점을
구조와 관련하여 전반적인 영향을 미치는 측면에서 우리의 업계의 생존 능력은 미래의 연료, 탄소 가격 및 연료 상태합니다. 상태 및 비용의 연료의 미래에 어떻게
영향을 미칠 항공과 대책은 무엇입니까 산업으로 우리가 걸릴 수있습니다 미래의 성공을 개선하기 위해 노력하고 계속 우리의 환경에 미치는 영향을
줄이기? 따라서 회원은이 토론에 참여가 적극 권장합니다. 공헌을 제공하는 시사 토론은 또한 사용자가 토론자합니다.

세션을 위원장 : 토드 프리먼 담당 수석 부사장 및 관리자 - 지역 항공, ge 상업적인 항공 서비스를

새/BC
 
Dat verklaart waarom ik geen idee waar ik mee bezig ben, maar ondertussen wel van alles doe.
 
Back
Top