Chemtrails...wie weet er meer van?

Hilariteit ten top zeg!

Eigenlijk laat het me koud wat die luitjes allemaal verkondigen, maar kon het niet laten om een stukje te lezen.
Wat een simpele zielen :D
 
IQ selector is set to less than 23.

IQ selector is set to less than 23.

Tja, dat is het risico als dit soort vertrouwelijke informatie, met name Spray Operations Manual 8.4.3.5, op een openbaar forum als Airwork wordt gepost. Heb er vaak genoeg voor gewaarschuwd. Hopelijk krijgen ze niet door wat er nog meer speelt. Dus jongens, s.v.p. nu niet voor de lol chapter 8.4.3.6 plaatsen (laat staan 9.5.1.0!!!), dat is alleen maar olie op het vuur.

Ondertussen heb ik contact opgenomen met mijn collega webmaster van Nujij.nl, dat dit soort informatie niet mag worden verspreid.
 
Oh heerlijk, tranen met tuiten zitten lachen tijdens het lezen.

Onderstaande quote is volgens mij "gejat" uit zo'n heerlijke sketch van Monty Python (gotta love 'm)
* Advise pax out of the blue that everything is in order.

Maar zonder dollen jongens, volgens mij moeten we niet teveel prijsgeven, momenteel verdien ik kapitalen met chem-trailen en dat wil ik graag zo houden :)

Happy trails everybody ! ! ! !

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=Hh_shsRfXqk[/YOUTUBE]
The fun starts at 55 seconds ;)
 
Last edited by a moderator:
Chemtrails, Ik heb er hier over al eens eerder wat uit de doeken gedaan op dit board, vond het eigenlijk wel welletjes, maar, gezien de hernieuwde belangstelling en ongewenste aandacht in dit nog steeds onterecht als “vertrouwelijk” geclassificeerd fenomeen, zal ik nog maar eens uit de school klappen.
Waarom? The truth should be known. Zolang iedere overhijd blijft beweren dat we nog nooit door Aliens in UFO’s bezocht zijn, Chemtrails een hersenspinsel zijn en Mind Control door verknipte geesten bedacht is, moeten onbevreesde en onafhankelijke burgers zoals Ikzelf op de bres gaan staan voor openheid en accountability. Bij deze.

Persoonlijk werd Ik er als volgt bij betrokken.
Het was zo’n 35 jaar geleden, in the seventies, vorige eeuw, dat de toen nog jonge Art aan zijn eerste commerciele baan als F/O begon op een 707.
Het was al na een paar dagen dat Ik bij de baas op kantoor werd ontboden waar ook nog twee mannen in zwarte pakken aanwezig waren die geen woord spraken en mij een uur lang stilzwijgend zaten aan te kijken.
Wat mij duidelijk gmaakt werd is dat Ik deel zou gaan uitmaken van een wereldwijd overheids project op het gebied van invloed beheersing en voorspelbaarheid, naast mijn baan als F/O
Ja of nee zeggen kam nicht in sprache, Ik was aangewezen en het zou mijn karriere alleen maar ten goede komen..
Op mijn vraag, waarom Ik? keek de Chef mij doordringend aan, zette zijn leesbril op, bladerde door mijn file en zei op minzame toon, zoals alleen Duitse ex Generaals dat kunnen, Herr Horizon, Sie haben ja doch eine NATO Cosmic Top Secret Clearence gehabt? Na also, in dem Sinne. En that was it.
Twee maanden later was ik op weg naar het NASA Research Center in Langley USA.

Het woord Chemtrails was toen nog niet de gebezigde uitdrukking, sterker nog, dat woord is nooit gebruikt in offiele dokumenten, toen niet en nu nog steeds niet. Het woord Chemtrails is ergens bedacht door geitewollen sokken dragers tijdens een midsummer session op Stonehenge als een soort identificatie van een mystificatie waar men meer grip op zou willen krijgen.
De werkelijke project naam was en is nog steeds bij mijn weten, Trauma or Electronic based Personality Alteration. “TRAELPERALT”, en op de in omloop zijnde manuals genaamd als TEPAL. Er zijn verschillende TEPAL uitvoeringen, dit heeft te maken met de temperatuur in het applicatie gebied.
In het kort komt het er op neer dat het sproeieffect elektronische veranderingen aanbrengt in de hersen aktiviteit. Deze manipulatie is zo subtiel dat het zelfs met de huidige medische scan technieken niet detecteerbaar is, laat staan dat men er zelf wat van merkt.
Het hele programma stond indertijd nog in de kinder schoenen en de sfeer op de Langley Campus was meer van een opgewonden nieuwschierigheid dan een strikt wetenschappelijke benadering. Ook viel het me op dat er nogal wat heren van middelbare leeftijd rondliepen met een Duitse naam.
Ik heb er drie weken doorgebracht als introduktie en moet zeggen dat het voor een eenvoudige piloot moeilijk te bevatten was dat zelfs metafhysica manupuleerbaar is
Heb daar veel interessante en intrigerende belevenissen gehad en mooi meegenomen was dat Ik als een van de weinige, niet USAF vliegers, een aantal tripjes in een B52 heb meegemaakt om dingen “uit te proberen”.
Een jaar later ben ik naar een additionele cursus geweest op het Lawrence Livermore National Laboratory (LLNL) Livermore CA. USA. Dit had echter meer te maken met methodieken van ontkenning.
Verder ben Ik in de loop der jaren regelmatig bijgespijkerd in het NASA Jet Propulsion Laboratory, Pasadena CA.USA, voor nieuwe ontwikkelingen.

De volksmond omarmde het woord Chemtrails in de jaren negentig toen het fenomeen steeds vaker door whistleblowers naar buiten werd gebracht.
Over hoe en waar en op welke manier er gesproeid word ga Ik het hier niet hebben, het is niet relevant. Wat wel relevant is, wat beoogd het programma en wat zijn de konsekwenties.
Zoals hierboven reeds gezegd, het gaar hier over beinvloeding.
Ieder individu heeft een unieke personality. De zogenaamde “front personality”.
Wat het programma beoogd is het aanmaken van “alter personalities”, dat kunnen er meerdere zijn, al naar gelang de gewenste bruikbaarheid.
De sturings mechanismes die deze alters aan de oppervlakte kunnen brengen zijn in handen van z.g. Controllers, of Handlers, die daarvoor speciale codes ter beschikking hebben. De gewenste alter kan worden opgeroepen door de handler door middel van deze codes in de vorm van geluid, reuk, smaak, specifieke woorden etc, ook wel “triggers” genoemd.
Om een voorbeeld te geven, zo kan een keurige ambtenaar van een ministerie op weg naar huis geheime dossiers in de trein achterlaten, (triggered), en zelfs de volgende dag op zijn kantoor naar dezelfde dokumenten op zoek gaan.
Dat is waar we mee te maken hebben.
Zo zijn veel absurditeiten te verklaren, vreemde politieke beslisingen, een eigenaardige bedrijfs overname, hoge olie prijs, etc.

Kan dit dan allemaal zomaar, ja. Is het goed te praten, neen.
Mijn geheimhoudingsplicht is twee jaar geleden opgeheven. Hoef dus ook nergens bang voor te zijn. Ik vind het trouwens ook een enorme geld verspilling. Want, als je kan beinvloeden kan je ook de-beinvloeden. Kijk, Big Brother heeft een industrie in het leven geroepen waar nogal wat duistere lieden heel veel geld aan verdienen. Het is een zichzelf bewijzende profetie geworden waar hele bevolkingsgroepen maar knullig in meelopen.
De beste bescherming tegen deze ongebreidelde sproei neurose is, wacht even, hier komt ie, Jezelf Beinvloeden. Hah, zo simpel en toch eenvoudig. Ik zal het even uitleggen, een voorbeeld doet altijd wonderen.
Sinds Adam en Eva worden alle wereldbewoners dagelijks beinvloed. Zo ook Ik. Als kind keurig opgevoed, twee keer per week naar de kerk, bij de Paters op school en Ik geloofde alles wat de pastoor vertelde.(beinvloeding). Tot Ik er achter kwam dat het er in de grote mensen wereld iets anders aan toe ging. Heb me toen aan de nieuwe werkelijkheid snel weten aan te passen. (de-beinvloed).
Voor de Chemtrail neuroten die met angst en beven dagelijks naar de lucht kijken en hulp nodig hebben om zichzelf te de-beinvloeden, ziet U hieronder een hulpmiddel.
De z.g.”Chembuster” Te koop in de USA.


clipimage001jk7.jpg


The Chembuster (CB) is a spin-off of a device originated by William Reich, called the Cloudbuster. Reich found that pipes can act as wave guides for orgone energy (a term he coined in the 1930s). Reich discovered that he could channel orgone energy into the pipes if there was a source of water channelled into the oposite end of the pipes. He usually connected empty BX cables to a plenum located at the base end of the pipes and from there ran the BX cables into a running stream of water, or a lake, or into the ocean. Water acts as an attractor to orgone energy. Chembusters behave differently in that they attract the negative polarity of orogne energy (called DOR) into base of the CB and then transmutes the DORpolarity into the positive polarity of orgone (dubbed "OR" or sometimes called "POR" for Positive ORgone). Since early 2004, we've noticed that a Chembuster will encourage the presence of Sylphs, air elementals which have the ability to transmute the toxins embedded within chemtrails into non-toxic substances.
It usually takes a couple of weeks for a new CB to acclimate to the local environment, so you may not see dramatic results with chemtrails right away, but hang in there for two or three weeks and you will begin to notice things. The more heavily laid the chemtrails in your area, the longer it takes for the CB to gear up to the task of dispering them. The larger the CB resin/metal chip matrix base diameter, the larger the diameter of the pipes used, the longer the length of pipes used, the more and larger crystals used, the more coils used, etc. means a more powerful punch of orgone transmutation delivered by the CB. On offer are both a 2 gallon and a 5 gallon version of the Chembuster.

Succes met het de-beinvloeden.

Cheers
Art
 
Art, loop naar je raam, kijk naar buiten, zie je die pizza delivery die dr al de hele dag staat?

Jammer, ik vond Arts stukjes alrijd leuk om te lezen. We zullen hem missen....
 
Ik ben bang dat Art nu toch echt zijn mond voorbij heeft gepraat :( heel jammer maar zo blijkt maar weer dat zelf de echte die-hards onder ons de druk niet ongelimiteerd aankunnen.
Ik hoop dat iedereen het me kan vergeven,maar ik heb 1 minuut nadat ik Art z'n post had gelezen de ICDO (International Chem-trail Denial Organization) ingelicht over het feit dat Art aan het praten was.
Art zal zeer waarschijnlijk wel spoedig terugkomen na wat MTOW (Minor Tweaking Of knoWledge, met een beetje geluk blijven alle verhalen onaangetast maar het kan natuurlijk zijn dat er hier en daar wat veranderingen optreden. Gelukkig heeft Art een goede reputatie bij Chem-United anders hadden we nooit meer iets van hem vernomen ;)

Laat dit wel een waarschuwing zijn voor alle die denken sterk in hun schoenen te staan en het tegen de almachtige NIBURU opnemen.

p.s. Waar staat dat niburu eigenlijk voor?
 
Last edited by a moderator:
Zo zijn veel absurditeiten te verklaren, vreemde politieke beslisingen, een eigenaardige bedrijfs overname, hoge olie prijs, etc.

En wat te denken van de explosieve toename van ADHD, allergieën, bipolaire stoornissen et cetera...

De sturings mechanismes die deze alters aan de oppervlakte kunnen brengen zijn in handen van z.g. Controllers, of Handlers, die daarvoor speciale codes ter beschikking hebben. De gewenste alter kan worden opgeroepen door de handler door middel van deze codes in de vorm van geluid, reuk, smaak, specifieke woorden etc, ook wel “triggers” genoemd.

Vandaar ook dat prof. Jan Buitelaar stelt dat in plaats van medicatie meer aandacht zou moeten worden besteed aan hersentrainingen. Feitelijk niets meer en minder dan "de-beïnvloeden". En een stuk voordeliger voor degenen voor wie de Chembuster te prijzig is. Gelukkig heb ik er weinig last van met mijn aluminiumfolie hoedje. Ik ga nooit zonder (zie mijn avatar hier links).
 
Hoofdstuk 9.5.1.0 niet publiceren? Alsof ze er zelf niet achter komen na die vreselijk grote fuck-up bij de RedBullAirraces in RTM. Wat een risico namen die gasten zeg.

Low level dispersion en dan zo'n mix gebruiken. Werkelijk!
 
Ik wil best in de club vragen of er geen mogelijkheid is om wat low-level dispersion uit te voeren boven geselekteerde gebieden. Maakt het vliegen ook weer wat goedkoper. Heeft er iemand een leuke installatie staan, geschikt voor een C-152?
 
Ik wil best in de club vragen of er geen mogelijkheid is om wat low-level dispersion uit te voeren boven geselekteerde gebieden. Maakt het vliegen ook weer wat goedkoper. Heeft er iemand een leuke installatie staan, geschikt voor een C-152?

Zit er standaard al in. Waarom denk je dat ze elke 50 uur in "onderhoud" moeten?
Tip: Til het tapijt voor de stoelen eens op. Zitten twee luikjes met daaronder wat leidingen. De rest snap je wel.:blabla:

-Kees
 

Hier schrijft een piloot,

Effe voor de insiders: als je X-432 op is kun je gewoon verder sprayen met Killfrost of anders CAT IIIB. Heeft hetzelfde effect, alleen heeft CAT IIIB als bijkomend nadeel een 'mistige atmosfeer' volgens Spray Operations Manual part B 8.01.13.

Een mogelijke noodoplossing die per maatschappij verschilt, is het mixen van N-1 met CRM en Type 4.

Sprayze!
K.

Ergens schrijft een piloot, dat mensen nog steeds niet in de gaten hebben wat regenbogen veelal zijn,
hij zegt het dumpen van olie.

ik ga nog ff verder zoeken...naar piloten forums.

Haha :D Wat een f'ing prutsers :haha:
 
Moet je met eens N-2 met JAR-OPS proberen! Let maar op wat je dan krijgt...
 
Rode papegaai aan blauwe varaan, vanavond 22.30 crisismeeting op locatie GOLF-ECHO-LIMA-UNIFORM-LIMA.....

Dit topic kan maar beter verwijderd worden nu ze erachter komen......
 
Beste mannen.

Momenteel volg ik een vliegopleiding in het buitenland. Gisteren kregen we daarbij bezoek van de lokale 'man in pak' die ons in het kort vertelde over de te gebruiken procedures, situaties en mogelijkheden. jammer genoeg had hij geen tijd voor vragen dus hoop ik dat jullie mij kunnen helpen met een aantal vraagtekens (PM is misschien beter gezien de openbaarheid van dit forum)

- X432 is alleen te gebruiken voor CAT IIIa en hogere operaties of is gebruik ook mogelijk als er sprake is van een compressorstall?
- In MNPS area (waar alleen ditching mogelijk is) is een flame out niet wenselijk?
- Boven Flightlevel 350 is dispersion alleen mogelijk met transpondercode 7500 of mag dit bijvoorbeeld ook 7700 zijn?

hopelijk kunnen jullie me enigzins op weg helpen want het examen is volgende week al en dan wil ik de stof (leuke woordspeling) toch wel in me hebben.

gr. sicko
 
Back
Top