Chemtrails...wie weet er meer van?

Haha hmm wachten is op een link naar ons forum...

We hebben al veel te veel verluld... maar ach zo te zien hebben ze veel feiten al lang door.
 
Ik vind het verontrustend dat er steeds meer mensen van op de hoogte zijn.... Bij ons bedrijf mogen we inmiddels niet meer zoveel extra peut meenemen, zodat we meer "X-432" mee kunnen nemen.

Mooie discussie op dat Fok.nl forum!
 
Effe voor de insiders: als je X-432 op is kun je gewoon verder sprayen met Killfrost of anders CAT IIIB. Heeft hetzelfde effect, alleen heeft CAT IIIB als bijkomend nadeel een 'mistige atmosfeer' volgens Spray Operations Manual part B 8.01.13.

Een mogelijke noodoplossing die per maatschappij verschilt, is het mixen van N-1 met CRM en Type 4.

Sprayze!
K.
 
Euh Diana, dit forum is toch niet voor buitenstaanders leesbaar of wel?

Bovenstaande informatie heeft een nogal hoog Arnold Burlage gehalte en ik heb geen zin om me continu te moeten verdedigen c.q. te ontkennen wat mij als vlieger wordt opgedragen door mijn werkgever.

Lators,
K.
 
Ik zat laats in de Cockpit heel de vlucht te "stiften" (jiskefet) en ben toen vergeten mijn chemtrails te lozen. hoop dat Arnold Burlage hier niet achterkomt!
 
Er was eens.....

Er was eens.....

Hij keek naar buiten. De glazenwasser was bezig de drek van zijn ramen te wassen. Terpetine, waspoeder en vaseline was er op zijn ramen gesmeerd door een stelletje nieuwe piloten in opleiding. De gepukkelde hero's moesten voor hun ontgroening het hoofdkwartier van de nederlandse NWO-ontmaskeringsmartelaarsbrigade besmeuren.
Ze hadden hun werk heel serieus genomen. De hoofdpijn van de 5 liter terpetine die via de brievenbus naar binnen was gedumpt was erger dan 7 chemtrails aanvallen bij elkaar.

Hij liet het loden gordijn los en het plooide onder zijn eigen gewicht gelijk weer recht. De kamer was nu weer compleet donker. Met een hijs gedeïoniseerde zuurstof kreeg hij kort een euforisch gevoel. Maar dat was niets vergeleken met de onthullingen een paar dagen geleden op internet.

Eindelijk eindelijk. Hij wist het. Het gelijk stond aan zijn kant. Op een gegeven moment moesten de piloten onvoorzichtig worden. De onthullingen op Airwork waren niet schokkend nieuw. Maar de cut copy paste van de Operating Manual was een exacte copie van het vele malen gecopieerde papiertje wat in zijn bezit was.

Iedereen kan zo'n papiertje maken, maar wat op internet staat kan niet anders dan waar zijn. Tenzij de extensie .gov is. De piloten worden het beu als aftrekpop te worden gebruikt voor mind control en geboortebeperking. Waarom is de luchtvaart zo booming in China? Het één-kind-politiek werkte gewoon niet, realiseerde hij zich opeens. Vanavond maar even posten.

Het was gewoon een kwestie van tijd. Meer en meer theorieën blijken gewoon waren te zijn. De mondigheid van de hedendaagse burger in de verharde maatschappij van anno nu gecombineerd met internet heeft alles versneld.

Ene Burlage zou morgen langs komen en Nova had al voorzichtig interesse getoond over de telefoon. Uur U was genaderd. Een tevreden glimlach trok over zijn bleke gezicht, totdat de deurbel ging.......
 
Haha dat kan toch helemaal niet! Kijk... ga je mee op de 4? en dan doe ik dit... ondersteken met een boer, terughalen met een schoppen 5 en STIFT!! haha


nog een potje?
 
Hij keek naar buiten. De glazenwasser was bezig de drek van zijn ramen te wassen. Terpetine, waspoeder en vaseline was er op zijn ramen gesmeerd door een stelletje nieuwe piloten in opleiding. De gepukkelde hero's moesten voor hun ontgroening het hoofdkwartier van de nederlandse NWO-ontmaskeringsmartelaarsbrigade besmeuren.
Ze hadden hun werk heel serieus genomen. De hoofdpijn van de 5 liter terpetine die via de brievenbus naar binnen was gedumpt was erger dan 7 chemtrails aanvallen bij elkaar.

Hij liet het loden gordijn los en het plooide onder zijn eigen gewicht gelijk weer recht. De kamer was nu weer compleet donker. Met een hijs gedeïoniseerde zuurstof kreeg hij kort een euforisch gevoel. Maar dat was niets vergeleken met de onthullingen een paar dagen geleden op internet.

Eindelijk eindelijk. Hij wist het. Het gelijk stond aan zijn kant. Op een gegeven moment moesten de piloten onvoorzichtig worden. De onthullingen op Airwork waren niet schokkend nieuw. Maar de cut copy paste van de Operating Manual was een exacte copie van het vele malen gecopieerde papiertje wat in zijn bezit was.

Iedereen kan zo'n papiertje maken, maar wat op internet staat kan niet anders dan waar zijn. Tenzij de extensie .gov is. De piloten worden het beu als aftrekpop te worden gebruikt voor mind control en geboortebeperking. Waarom is de luchtvaart zo booming in China? Het één-kind-politiek werkte gewoon niet, realiseerde hij zich opeens. Vanavond maar even posten.

Het was gewoon een kwestie van tijd. Meer en meer theorieën blijken gewoon waren te zijn. De mondigheid van de hedendaagse burger in de verharde maatschappij van anno nu gecombineerd met internet heeft alles versneld.

Ene Burlage zou morgen langs komen en Nova had al voorzichtig interesse getoond over de telefoon. Uur U was genaderd. Een tevreden glimlach trok over zijn bleke gezicht, totdat de deurbel ging.......

Zijn glimlach verdween als sneeuw voor de zon toen de deur met een luide knal verpulverde tot duizenden stukjes. Met luid geschreeuw werd de nederlandse NWO-ontmaskeringsmartelaarsbrigade-voorpost bestormd door het anti-millieuterrorismefront zoals de tegenstanders van millieudefensie wensen genoemd te worden. Snel en vakkundig is hij geblinddoekt en geboeid meegenomen in een reeds klaar staande geblindeerde bus. zosnel als ze binnenkwamen waren zij weer weg met niets anders achterlatend dan een heimelijk lachende glazenwasser... en zijn als spons vermomde walkie-talkie waarmee hij het sein "GO" heeft geseind naar het front. Is het nog mogelijk om de waarheid te blijven verhullen in een mist van geruchten, roddel en achterklap?...
 
Ik hoordde laastst dat die klont ijs die naar beneden was geval van een kist op (Airway B1) waarschijnlijk een deel W432 bevatte. Bij ons wordt het gray water overboord gekieperd. Nooit geweten dat deze ook door de W432 systemen als back up konden dienen.
 
I could tell you all the thruth about chemtrails, but my contract requires me to shoot you afterwards.
So... I better keep shut and avoid beeing connected to chemtrails, UFO's CRM and RLDs.

Although all of this, I would kindly like to ask the moderator of this forum to delete the post containing all specific procedures about operating the chemtrail dispenser as brought in by Ch-Q-Nimbus (with his Operations Manual 8.4.3.5), since this could seriously harm those involved.

Chemshear
 
Leuk dat Fok!

"Soms verbranden ze het niet eens, maar dumpen ze het direct.

quote:
Vliegtuigen lozen regelmatig illegaal kerosine in het Nederlandse luchtruim. Piloten zouden dat doen om financiële redenen. Dat stelt de Milieufederatie Noord-Holland, die opheldering eist. De organisatie vindt dat burgers het recht hebben te weten wat erboven hun hoofden wordt geloosd. Kerosinelozingen door vliegtuigen zijn volgens de milieufederatie omgeven door een waas van geheimzinnigheid. Krachtens het luchtverkeersreglement mag het alleen in noodgevallen. Om die reden gebeurt het tussen de 20 en 25 keer per jaar. Tijdens deze legale lozingen komt er jaarlijks 800 ton vliegtuigbrandstof in de lucht, waarvan 30 procent de grond bereikt. Er zijn aanwijzingen dat piloten de brandstofkraan ook open draaien om een lager landingsgewicht te realiseren. Een lager landingsgewicht heeft financiële voordelen. Het betekent minder inspectie, en de vliegmaatschappij ontloopt heffingen wegens overgewicht."

http://www.stelling.nl/kleintje/422/ZMIN1175794440.html"
 
Leuk dat Fok!

"Soms verbranden ze het niet eens, maar dumpen ze het direct.

quote:
Vliegtuigen lozen regelmatig illegaal kerosine in het Nederlandse luchtruim. Piloten zouden dat doen om financiële redenen. Dat stelt de Milieufederatie Noord-Holland, die opheldering eist. De organisatie vindt dat burgers het recht hebben te weten wat erboven hun hoofden wordt geloosd. Kerosinelozingen door vliegtuigen zijn volgens de milieufederatie omgeven door een waas van geheimzinnigheid. Krachtens het luchtverkeersreglement mag het alleen in noodgevallen. Om die reden gebeurt het tussen de 20 en 25 keer per jaar. Tijdens deze legale lozingen komt er jaarlijks 800 ton vliegtuigbrandstof in de lucht, waarvan 30 procent de grond bereikt. Er zijn aanwijzingen dat piloten de brandstofkraan ook open draaien om een lager landingsgewicht te realiseren. Een lager landingsgewicht heeft financiële voordelen. Het betekent minder inspectie, en de vliegmaatschappij ontloopt heffingen wegens overgewicht."

http://www.stelling.nl/kleintje/422/ZMIN1175794440.html"

Hahahaha, dit is bijna nog grappiger dan het Chemtrail-verhaal (wat natuurlijk helemaal niet grappig is).
 
Hahahaha, dit is bijna nog grappiger dan het Chemtrail-verhaal (wat natuurlijk helemaal niet grappig is).
Het is wel grappiger dan het verhaal van een aantal maanden/jaren terug dat er voor de landing in EHBK altijd de toiletten werden geleegd zodat de grondtijd korter werd :D (aldus de omwonenden)
 
Wat pas makkelijk is > dat jullie mij niet gaan overtuigen. Ik ben namelijk allang overtuigd van het feit dat chemtrails werkelijkheid zijn. En er is niks dat jullie daar aan kunnen veranderen!
Van dat fok forum

Geeft wel de instelling weer van de gemiddelde chemtrail gelovige... :D
 
Back
Top