Chemtrails...wie weet er meer van?

Het is goed dat het een keer openlijk besproken wordt. Heb de laatste maanden ernstig last van mijn geweten gekregen. Al die ellende die we aanrichten, kinderen, dieren etc. De lange termijn gevolgen zijn niet te overzien.

In het begin had ik er eigenlijk geen last van. Ja, je weet het wel maar ja, je jaagt toch die droom na. Sinds ik vader geworden ben is het gaan knagen. Nu is het zo erg dat ik al een paar maanden op de grond sta. Brevet ingetrokken wegens psychische instabiliteit en ondertussen ook een Prozac grootgebruiker geworden.

Het probleem is dat je er niet over kunt praten dus bij de hulpverleners heb ik maar verteld dat ik denk dat ik in het verkeerde lichaam geboren ben.

Nu het 'in the open' is hoop ik dat meer lotgenoten zich melden zodat we door er met elkaar over te spreken uit dit diepe dal kunnen komen.

Gegroet.
 
. Nu is het zo erg dat ik al een paar maanden op de grond sta. Brevet ingetrokken wegens psychische instabiliteit en ondertussen ook een Prozac grootgebruiker geworden..

Join de club ouwe... :grijns:
See ya next monday at the dokter!

De grond wordt me te heet onder de voeten...

Iedere keer als ik bel of word gebeld, hoor ik nu zo'n rare klik. Ook vond ik sigaretten peuken bij de deur, en wil een mysterieuze man, die zichzelf 'Deep Throat' noemt, ergens op een openbare plek met me afspreken.

Blij dat je Art ook een keer ontmoet hebt....
 
4 LIMITATIONS AND SYSTEM DATA

- The CHEMICAL DISPENSER can be used in the air only.
- If crosswind components at >FL100 exceed 15 kts operation is not advised.
- Bleed air can be supplied in air for 3 packs and in flight till 15000 ft press. altitude for 1 pack.
- Each CHEMICAL DISPENSER is supplied with 2 bottles; 1 bottle can be used for approx 666 sq. km.
- In case pax discretion is violated, advise Chemtrail Operations immidiatly and have pax diagnosed with any mental illness.
- If possible, a grid flightpath is to be followed. Air Traffic Control is obliged to cooperate. Extended flight times (delays) may be blamed on Air Traffic Control, Ground Employees and weather.
- It's the Commander's responsibility that Chemical Operations are done in accordence with the AOM, and within the time limits stated by the New World Order.
- When Chemical Operations are in progress, Bilderberg accomodation may be used during nightstops only.

If questions arise, contact +1 800 NEW WORLD (+1 800 NEW WORLD)

zalig :p
 
Nu we het er toch over hebben, heeft een van jullie wel eens zijn eigen chemtrail gezien? Hoe ik mijn best ook doe (bijvoorbeeld achterom kijken tijdens een bocht), mijn eigen trail heb ik nog nooit gezien. :(
 
Hebben jullie nooit last van die vliegende schotels die de laatste tijd overal voorbij schieten? Ik zou het niet meer dan normaal vinden als zij ook verplicht een transponder aan boord moeten hebben. Dit gaat natuurlijk nog een keer fout.

Het sprayen zelf heb ik overigens niet veel problemen mee, hooguit dat je af en toe een dubbele flame-out hebt van die chemische deeltjes.

Jij leest blijkbaar ook nooit de NOTAMS. Er staat duidelijk in dat hier over gedacht is maar dat de investering voor de (niet nader te noemen) "operators" van deze schotels te hoog zou zijn. Zeker aangezien we richting ADS-B gaan en de volgende generatie comms (zoals datalink etc). Het is de bedoeling dat deze systemen wel verplicht gaan worden voor dit SP-TFC (Special Traffic). Dit zou rond 2015 moeten zijn, dus het blijft nog even opletten.

Die datalink wordt trouwens ook belangrijk voor de chemtrails. Bij mijn vorige airline vlogen we ook over China en daar wordt de datalink gebruikt om de mixture van de chemtrails in real-time aan te passen vanaf de grond. Het handmatig aanpassen van settings van de chemtrails (zelfs in non-normals) is niet toegestaan en moet via datalink aangevraagd worden. Ik zie dat hier ook wel gebeuren; aangezien ik vorige week op kantoor moest komen samen met de cpt om uit te leggen waarom wij na een (3.1) CHEM DISP Illuminati de boel af hadden gezet. Blijkbaar heeft dat verstrekkende gevolgen voor het welbekende "big picture."
 
Nu we het er toch over hebben, heeft een van jullie wel eens zijn eigen chemtrail gezien? Hoe ik mijn best ook doe (bijvoorbeeld achterom kijken tijdens een bocht), mijn eigen trail heb ik nog nooit gezien. :(
Dat komt omdat chemtrails, in tegenstelling tot contrails, een langere levensduur hebben. Chemtrails verwaaien vaak tot wat amateurs en onwetenden cirrus noemen. (wij weten beter).

"Nadeel" is echter wel dat ze ook pas later zichtbaar zijn dan contrails, zeker als je er niet van onderen tegen aan kijkt. (heeft met de lichtabsorbtie te maken, asymetrische moleculen)
 
Hebben jullie trouwens al dat nieuwe X-432 gespoten?

't schijnt in elk geval beter te werken dan die oude rommel die we hadden. Minder bijwerkingen als huidkanker en TBC!

Mijn operator denkt na over de aanschaf omdat de EU ons meer slots wil geven overal door europa als we er mee gaan spuiten!
 
Dat dat zomaar bekend is bij jou... ik weet alleen dát ik moet lozen en wáár. Nog nooit iemand gekend die meer info had!
Maar wel interessant moet ik zeggen.

Diana, misschien toch een idee om dit forum gesloten te maken zodat niet iedereen deze gevoelige info kan lezen?
 
En niemand vindt het toevallig dat net met het weekend het mooie lente weer de kop op steekt...
 
Geen idee... Im just the guy doing his job... maar misschien is er wel een verband te vinden.

Weet wel dat afgelopen week behoorlijk wat rond gestrooid is in de kern van dit hogedruk gebied (en niet alleen door NL-maatschappijen)



- schijnt... heb iets van horen zeggen via via aan de bar enzo
 
Weet wel dat afgelopen week behoorlijk wat rond gestrooid is in de kern van dit hogedruk gebied (en niet alleen door NL-maatschappijen)

Klopt... bleek niet helemaal de bedoeling te zijn geweest. Foutje bij CHEM-OPS. Althans... dat heb ik gehoord....
 
Had nog een tijdje de gedachte me niet te bemoeien met dit onderwerp, heb er trouwens ergens in 2005 al eens wat over gezegd op dit board, maar wil nu toch een paar kanttekeningen plaatsen.

Vele verjaardagen geleden heb ik eens als recalcitrante management pilot de gelegenheid gehad min of meer onvrijwillig, letterlijk en figuurlijk, in de keuken kunnen kijken waar deze geldverspillende opwindende droom van een soort Dr. Strangelove achtige geleerde in de NWO bunkers in Nevada zijn reis om de wereld begint.
De concoctie zelf is een bij elkaar geraapte combinatie van zelf bedachte C stoff,(de geleerde is in 1945 in Duitsland op de boot naar de USA gezet), en een mengsel van afwasmiddelen, bedoelt om haaruitval tegen te gaan. Serendipiteit echter liet een geheel andere toepassing onstaan. Et voila, chemtrails was geboren en er was eindelijk een waterdichte methode gevonden om rudimentaire denkprocessen van aapachtigen te beinvloeden. Dacht men toen, het bleek uiteindelijk alleen maar op de lachspieren te werken.Wat er na de beinvloeding trouwens moest gebeuren was allang niet meer aan de orde, er was inmiddels een gigantische industrie onstaan waar voornamelijk Amerikaanse bedrijven gigantische winsten uit weten te halen.

Het was, eenmaal op gang gekomen, niet meer te stoppen en het toepassen van de methode werd vastgelegd in de bilaterale luchtvaart overeenkomsten tussen de USA en landen die van en naar de USA vliegen.
Ik kan hier overigens nog leuk over uit de school klappen, de airlines die aan het programma mee werken zijn de grote vijf uit de USA en de National Carriers van de andere landen
De andere carriers, loco’s etc doen alleen maar voor spek en bonen mee daar de mengtanks in hun vliegtuigen worden gevuld met een placebo.
Dus bijv. KLM wel en Transavia en Arkefly niet. Lufthansa wel en Air Berlin niet, etc.
Dit is gedaan om de CEO’s van deze bedrijven zich belangrijk te laten voelen en dat ze bij horizontale instroom naar een national carrier al reeds in the know zijn.
Zo, dat heb ik lekker even gelekt. Mij kan toch niets meer gebeuren want ik verblijf op een lokatie waar de alphabet instanties geen jurisdictie hebben.

Het is eigenlijk allemaal maar een wassen neus, de meestal al wat meer ervaren vliegers die allang door deze kermesse hebben heengekeken doen er droevig glimlachend aan mee en die zal je er over het algemeen niet over horen praten, het zal mijn tijd wel duren syndroom.
Het zijn de vooral jongere vliegers die zich hierover druk maken en men zou zich af kunnen vragen waar die fascinatie met het onderwerp toch vandaan komt.
Ik heb daar wel een idée over, zoiets als hee, pssst, kan jij een geheim bewaren? Ook in de trant van, hoe krijg ik een gerucht als waarheid zo snel mogelijk de wereld in geslingerd? Door een groepje van twee maal gescheiden vrouwen te onthullen, hee moet je horen, en aan niemand vertellen he. Zoiets.
De jonge vliegertjes hebben dat ook, ze zijn deelgenoot gemaakt van iets wat Jan met de pet nooit te weten kan komen en die geheime kennis woedt rond in de bolle koppen. Het moet er een keer uit, een soort orgasme.
Ik ben geen psycholoog, maar ik denk dat ik er niet ver naast zit. Wellicht zouden we dit eens voor kunnen leggen aan drs. Eugénie Thate -Psycholoog NIP, die het board de laatste tijd frequenteerd. Die heeft, zo heb ik kunnen noteren, toch al een zwak voor jonge vliegertjes, FD springs to mind. Ben benieuwd.

Chemtrails, het zal altijd ontkent worden, Elvis en JFK leven ook nog en de WMD’s in Iraq worden echt nog wel gevonden.

Cheers
Art
 
Voor de ingewijden, misschien kunnen jullie in dit forum ook nog even meehelpen om het volk "dom" te houden en chemtrails te ontkennen :D
 
Misschien dat iemand een linkje naar dit topic zou kunnen plaatsen. Dan worden die gasten helemaal gek (hoewel... uit de verhalen die ik daar lees, kan het haast niet gekken :grijns:).
 
r(hoewel... uit de verhalen die ik daar lees, kan het haast niet gekker :grijns:).

Trust me, het kan en is nog veel gekker. Je moet voor de gein eens een rondje google doen met het woord chemtrail, genoeg voor een dag vol hilariteit... En dat forum is slechts een topje van de krankzinnigheid ;)
 
Geweldig! De mooiste reacties voor degene zonder tijd:

op mijn werk hebben ook veel mensen de massale sproeiaktie van 05 april waargenomen. sommigen collega's met gevoelige luchtwegen klagen inderdaad over verergering van hun klachten een dag na dit voorval.

Wat ze op 5 april op 8-10 km hoogte sproeien (als ze dat al doen), is niet een dag later in Nederland op de grond. Dat komt later en heel ergens anders op de grond terecht.

Heeft iemand eigenlijk Zembla of zo iets al ingelicht over deze rare praktijken.?

Ja, ik snap het ook niet, het is toch een actualiteiten programma dat TEGENLICHT moet geven.
Nou vindt ik het 911 gebeuren niet relevant, wat betreft Nederlandse aangelegenheid, maar de "WHITE STRIPES" is wel degelijk een Nederlandse aangelegenheid, want het speelt zich in het Nederlandse luchtruim af en daarbij moet moeten wij die "SHIT" inademen, ongeacht wat het is : Het hoort niet in ons luchtruim, tenminste ik heb er niet omgevraagd en zolang de WAAROM? vraag niet is beantwoordt zal ik me ertegen verzetten.

Wat zouden ze hebben aan een docu waarbij iemand met kennis van de atmosfeer het in één minuut kan uitleggen?

Yeah right, plotseling vanaf midden jaren 90 gelden er opeens andere regels voor "meteorologie". Jammer dat de webstie van de meteoroloog er niet meer is ivm chemtrails. Zou hij jou een cursus kunnen geven. Periode 46-94 vergelijkbare foto's laten zien, tot die tijd zijn chemtrails een feit.

En dan nog een, stel ze sproeien gif in de lucht, als de ministers dit weten dan zouden zij ingeent moeten worden bv tegen dat gif.
En hun kinderen, partners en familie, en vrienden en kennissen en ga zo maar door, oh ja de buren ook natuurlijk!

(Eindelijk iemand die de link legt met onze jaarlijkse medische keuring)

It's all about (un)conciousness and awareness... Are you ready to open up your eyes and SEE?

Ook de beste journalisten zijn geen wetenschappers. Aan een half woord hebben ze genoeg om te geloven dat 1+1 3 is.

(eindelijk iemand die wat weet!)

En van www.niburu.nl, chemtrail meldingen (die gasten zijn echt krankzinnig):

Ik heb gisteravond tegen 20.30uur al een melding gedaan naar jullie via het ufo meldpunt naar aanleiding van het extreme sproeien via de Chemtrails, het was écht té gek voor woorden, va 17.30, rúim 2 uur lang, Ik ben het inmiddels zó spuugzat!! Ik heb het wérkelijk nog niét zo meegemaakt, tot ver in de verte waren ze bezig.

Ik word langzaam aan wat agressief geloof ik, komt dat óók door de chemtrails?

ZOALS DE HOPI'S ZEGGEN SPINNENWEBBEN IN DE LUCHT !

Foto of film is niet nodig te sturen, HEEL NEDERLAND HAD ECHTE CHEMTRAILS vandaag en dat HEEFT heel Nederland kunnen zien.

Gisteren ook, nou ja, zo vaak dat ik tijdstippen niet meer bij kan houden. Ze sproeien gewoon wanneer ze zin hebben...

(wanneer de baas zin heeft bedoelt ie)

Omstreeks 0300 is er gestart met een mega grote sproeiaktie en vanmorgen waren de effecten al duidelijk zichtbaar en voelbaar, veel keelproblemen en last van stembanden. De inzet van vliegtuigen is abnormaal en er lijkt geen sprake meer te zijn van enige duidelijke vliegroute's alles vliegt kris kras door elkaar.

Boven Noord-Nederland zijn vanmorgen weer UFO's gespot die zich tussen de chemtrails bevonden.

De trails blijven minimaal 20 minuten hangen
Heb last van allergie klachten en hoofdpijn.

Het feit dat je paranoia bent, betekend niet dat je niet wordt achtervolgd:

het is ongewoon, want aan de voorzijde van mijn huis loopt geen vliegroute. achter wel, maar dan nooit zoveel.
ik zou haast denken is dit de dank voor mijn inzet tegen de verichip?

En de beste:

Studeren al die piloten voor moordenaar, of zit de hele chemische sector hier achter net als gisteren in Spijkernisse.
:D :D :D
 
Back
Top