Chemtrails...wie weet er meer van?

Als jij een ATPL hebt, trouw ik morgen met de dochter van Arnold Burlage !!


(dat is geen compliment Arnold)

FD
 
Ik heb ook een blauwe maandag op zo'n forum rondgehangen om te proberen die lui op het rechte pad te krijgen, maar dat werd helemaal niks. Ik heb het erg gauw weer opgegeven. Op die fora leggen ze onterecht een verband tussen kleur en samenstelling van de contrail. Als je probeert dat te weerleggen word je beticht van deelneming in een organisatie die tot doel heeft deze samenzwering onder de pet te houden.

Het enige wat ik er nog over kwijt wil: net als een wolk er door lichtinval of schaduw de ene keer grijs uit ziet en de andere keer wit, kunnen contrails verschillende kleuren lijken te hebben.

Erik
 
Ah kom op jongens dit is een serieus onderwerp ik heb ervaring met die chemtrail dingen in China. In plaats van vliegtuigen gebruiken ze daar schoorstenen op de grond en blazen allerlei troep de lucht in. Het hele land ligt dan ook onder een gordijn van chemtrail ook chimneytrail genoemd hier... Op sommige plaatsen (o.a. Fungzhou) schijnt de zon 3 dagen per jaar. Veel mensen worden dan ook niet oud.

Ps. zijn er nu ook al mensen bang dat de online hemel naar beneden valt..tsss
 
Verdimme jongens, geen reacties hierover op het BB. Voor je het weet....

Zoals capt. Kebab al zegt, niet op ingaan, met een beetje mazzel vergeten ze die chemtrailverhalen en kunnen wij weer verder gaan met onze plannen voor taking over the world....
 
wij geven voor de vlucht altijd wat extra chemicalien in speciale behouders, achter aan de motoren, om als we hoog genoeg zijn deze chemicalien los te laten zodat iedereen er lekker ziek van wordt.....whahahahahaha

helaas worden de mensen alleen geestelijk ziek... door te denken dat chemtrails bestaan...

*zucht*
 
O bij ons gooit de tankboer ze gewoon door de peut, we moeten dan ook altijd ff op het afl invullen wat het percentage chemische :grijns: middelen is door de peut. Vrede!
 
Ik heb er vandaag weer een gezien was zo'n grote met 4 motoren en hobbel op de rug..Met een grote union jack vlag op de staart. Vloog 1.000 voet onder ons. Dat ze het ook gewoon zo openbaar durven te doen.:eek:
 
ja en die hobbel wordt steeds kleiner, omdat ze daar de chemische zooi in op slaan.
Bij de landing kun je altijd zien of ze chemtrails hebben gemaakt....
als de hobbel weg is dan is hij leeg, is de hobbel er nog... dan waren de omstandigheden niet goed genoeg om chemtrails te maken...
 
ik ruik ze altijd als we de motoren starten en de wind staat op de staart. Ruikt verdacht veel naar onverbrande kerosine. Misschien dat daarom de EU binnenkort geen 30 jaar oude vliegtuigen meer wil hebben. 60er jaren chemtrail technologie. En dan moet je zien wat er achter 727's, 737-200's, DC8-en, DC9's hangt. Grote zwarte chemtrails
 
Back
Top