bart

M

Marcel I

Guest
Goedendag,

Ik ben nog steeds zoekende naar een piloot die in shanghai is geweest rond de periode 2007/02/24.

het vorige bericht leverde wat kleine hints en tips op.

Vandaar nu de vraag of iemand van jullie iemand kent die Bart van zijn achternaam heet, 36 of 37 jaar is en dus voor de KLM werkt.
 
probeer het eens op pprune, daar hebben ze een apart forum om mensen (lees: piloten) op te sporen
 
Bart van zijn Achternaam?
eerst heette ie bart van z'n voornaam.
jij weet ook niet op wie je verliefd bent ;)
 
Ik weet wel op wie ik verliefd ben, maar degene die mij vraagt om Bart te zoeken schijnbaar niet. :grijns:
 
Dikke kans dat Bart eigenlijk Henk heet en in NL gelukkig getrouwd is met een stelletje kids... :yeehaa:
 
Dat jij weer gelijk aan zn dochter in plaats van zn vrouw begint te denken als we het over een 36 jarige vent hebben doet me denken dat dateline binnenkort inderdaad maar eens richting RDU moet gaan om daar hun tentje op te zetten..... ;)

Hey, als je in zn val loopt, neem dan een lolly en wat sap voor haar mee ok ? is meer kijk plezier voor mij....

:grijns:
FD
 
ok, ok ik was laatst bart van 36 in shanghai, was gezellig maar vrouw en kinderen willen geen extra vrouw in huis, dus t houdt op vrees ik!
 
Back
Top