klas 7-2

fl350

New member
het lang verwachte topic van klas 7-2 :p ik hoop dat ik niet de enige ben die er in zit :p dus laat maar iets weten. mijn naam is hendrik marynissen en ik zit vanaf 1 mei in klas 7-2 :) en oja, ik ben belg ;)
grtz
 
Wott 7-2 begint al in MEI???? Gaat snel tegenwoordig 7-1 is net een maand bezig.
 
Je bent zeker niet de enige! Leuk dat je erbij bent! We spreken elkaar! Heb je even een PM gestuurd met wat meer info!

Grtz, KL7051
 
JAAAA ik zit dr ook in qua alles waar ik invloed op had..! alleen nog medische keuring!

Gezelligheid klasgenootjes (H)... Kiki van Strien.. enne NederlandSE ;)
 
Ik ben der bij! :yeehaa:
Heb er zin in!

Hoorde trouwens een week geleden dat er nog maar 11 in deze klas zaten.
 
Heey allemaal!

Ik mag mij ook een van de gelukkigen van "ons" kleine klasje noemen!! :D
Hoorde vandaag bij de Frieslandbank dat er nu 15 of 16 mensen in onze klas zitten... dus lekker rustig, hahaha!

greetz!
 
En ach...de KLS is nu een powersessie GVSS aan het uitvoeren (12 man in één week:1855: ) dus best nog wel kans dat er daar 6 van bij zullen komen...

Tot over een aantal weken...

PrimAir
 
Er is een klas met 15 man hoor. Kan dus wel, maar denk niet dat dat in dit geval zo zal zijn.

PrimAir
 
De klas zal als het goed is uit 28 man bestaan. Maar omdat de KLS over het algemeen problemen heeft om de mei-klas vol te krijgen, hebben ze voor sommige mensen de selectie versneld, zodat die eerder kunnen beginnen.

Zie jullie dan mensen, en geniet nog even van je vrije daagjes :)
 
En ach...de KLS is nu een powersessie GVSS aan het uitvoeren (12 man in één week:1855: ) dus best nog wel kans dat er daar 6 van bij zullen komen...

Tot over een aantal weken...

PrimAir

Het was ook best heftig! Lange dagen ook!
Ben benieuwd naar de uitslag

:rt:
 
Back
Top