AP&M 2007

Ik had mijn trein gemist, waardoor ik pas rond half 8 hier in Groningen was. Ik heb nog even uit de bus gegluurd bij de V&D, maar ik zag daar niemand meer staan.

Ik zie jullie iig morgen en ik hoop dat het eten lekker smaakt(e).

Wouter
 
Al 2 'leuke' introductiedagen gehad bij Binn'npret? :biertje:

Succes verder vandaag en morgen. Vrijdag zijn jullie vrij geloof ik (was bij ons vorig jaar wel zo).

Al enigzins een beetje bekend hoeveel ap&m'ers er zijn die ook daadwerkelijk door de selectie zijn of er nog mee bezig zijn?

Succes verder!
 
We waren naar het Hunzepark in Gasselternijveen, en het was idd erg gezellig:biertje: . Ik weet er van acht dat ze zeker door de selectie zijn. Maar ik hoorde dat er totaal 44 inschrijvingen voor ap&m waren. Die moeten allemaal nog selectie doen, een paar zijn halverwege.
 
Ok, dat is ongeveer hetzelfde aantal als bij ons vorig jaar wat zeker door de selectie was. Dat van die 44 was bij ons niet zo (bij ons nog enkele maar, waarvan uiteindelijk 2 zijn goedgekeurd en 1 al is gestopt), dit komt denk ik ook een beetje van 'hé, dat vliegen lijkt me ook wel leuk, laten we dat eens proberen' gevallen :p.

Het scheen dat ze, waar ik vorig jaar ben geweest met intro, al een aantal jaar deden. Dus ik denk dat jullie een beetje mazzel hebben gehad. Intro viel bij ons echt behoorlijk tegen.
 
We moesten wel in tenten slapen, waarvan sommige lek waren, en er waren stortbuien :) . De "airwork tent" was gelukkig bijna helemaal droog. Maar voor de rest was het wel chill. Wat was er zo erg dan vorig jaar?

Je hebt er inderdaad van die types, maar ook mensen die al van te voren wilden vliegen en nu een gok wagen
 
Wij moesten bruggen bouwen en deden het een en ander aan spelletjes in in een hal gevuld met zand. Helaas moesten we dus ook in dit zand slapen. Het bier moest dik voor betaald worden.
Overigens was het wel gezellig ondanks dat ik toen nog geen enkele ap&m'er kende. Dat kwam pas toen we op school begonnen en we uit eten gingen.
 
Leuke foto's op BB :yeehaa:
Moet zeggen dat de introlocatie er leuk uit zag.
Ik zag er denk ik ook een foto van jullie groepje tussen zitten (herkende Wouter in ieder geval). Helaas nog geen dames in de groep?
 
Geen dames? Zeker wel, 2 die de selectie al behaald hebben (Diandra en eentje waar ik de naam van kwijt ben) en nog een derde die nog een deel van de selectie moet doen :kerst: .
 
Nice pictures van een geweldig intorkampje :p jammer van de regen maar voor de rest was prima te doen dacht ik. succes iedereen met de eerste week ik zit bij de kls zie jullie vrijdag
 
Geen dames? Zeker wel, 2 die de selectie al behaald hebben (Diandra en eentje waar ik de naam van kwijt ben) en nog een derde die nog een deel van de selectie moet doen :kerst: .

Silvie is diegene die de selectie al gehaald heeft en de andere naam moet ik je ook schuldig blijven. Ik probeer ondertussen in te loggen op BB, maar het gaat allemaal niet zo vloeiend als ik wil, ik probeer het morgen nog wel eens...:snore:
 
Is het bij jullie eigenlijk nog 1e jaar Prop + 2e jaar 3 thema's (waaronder 1e luchtvaartstage, 2e integraal management, 3e adviseursschap)?

Ze waren hier namelijk nog in discussie over, aangezien de stage maar 10 weken beslaat en het 3e thema in jaar 2 een opdracht uit het bedrijfsleven bestaat. Ze wilden dit misschien gaan samenvoegen tot een stage van een half jaar (wat absoluut beter zou zijn).

Overigens moeten wij van ap&m (2006) een stageterugkomdag doen met een presentatie erbij, voor jullie (1e jaars TB). Zoals in jullie rooster is te zien zal dat aan het einde van jullie 1e thema zijn op 12 november.

Ik groet jullie van mijn enerverende stage, ahum (ben stiekem toch wel jaloers op 2 collega's, 1 bij KLM Engineering & Maintenance en 1 in Portugal bij NetJets Europe)
 
Heerlijk de heerlijk ik heb de GVSS gehaald wat een gevoel nu alleen de cowa echt even serieus mee bezig Laterz

Gr bouwair
 
Heerlijk de heerlijk ik heb de GVSS gehaald wat een gevoel nu alleen de cowa echt even serieus mee bezig Laterz

Gr bouwair

He bouwair, wat is je echte naam? Als ik je een keer tegen het lijf loop dat kan ik je feliciteren als je straks de cova hebt gehaald.
 
Back
Top