AP&M 2007

Ja, ik kreeg die brief 10 augustus, terwijl die online boekwinkel al op 5 augustus gesloten was:grijns:

Even over iets anders, misschien kunnen we de zaterdag voor de introductie met z'n allen uit eten oid;)
 
Mij zou de zondag beter uitkomen :p. De zaterdag moet ik nog werken tot 7 uur. Dan nog 4 uur reizen geeft 11-12 uur aankomst, beetje laat om dan nog te gaan eten.
 
Zondag ook prima.
Heeft iemand toevallig al de email-adressen van iedere apm'er op dit forum? dat regelt wat makelijker toch:rt:
 
Hemingway is een leuk restaurant. Ik kan daar wel reserveren. We moeten inderdaad even e-mail adressen uitwisselen. Het gaat om zondag 2 september (als iemand dat nog niet door had:))
 
Ik heb eens op de site van Hemingway rondgeneusd maar ik vind dat ze er een beetje rare gerechten hebben. Ik ben meer van de standaard Varkenshaas, Wienerschnitzel, Cordon Blue, Lasagna enz. en niet zo van de gebakken Eend en gegrilde Kangoeroe en dergelijke.

We kunnen ook in het centrum verzamelen en dan al lopend een lekker restaurant zoeken. Midden in de stad zou toch wel iets te vinden moeten zijn waar het voor iedereen lekker is en waar nog plek is ;) .

Laat u mening horen :D .
 
Hahahah :) Het is een tapas restaurant. Het is lekker hoor, ik heb er al een keer gegeten. Ernaast zit ook een italiaan, maar die is ook best wel bijzonder, en lekker ;) . Normale restaurantjes heb je overal in het het centrum, maar het is natuurlijk wel een speciale aangelegeheid :grijns::rt:
 
Lensuperman, ik heb mijn email 2 keer in een privebericht gestuurd maar kennenlijk niet ontvangen. Ik stuur het nog een keer, als je het niet ontvangt moet je het even zeggen:rt:
 
Ik ken ook nog iemand die de opleiding gaat doen, ik zal hem ook even uitnodigen. Ik denk dat we ondertussen wel een zaaltje kunnen afhuren? Hoeveel heb je er nu LS?
 
Back
Top