Stella Aviation september klas

Op de website is niets te vinden dat er klassen naar Maastricht gaan. Hoezo gaan ze naar Maastricht? Waarom blijven ze niet gewoon lekker op Teuge, ligt centraler in het land... Ik had vernomen dat ze net nieuwe accomodatie hebben op Teuge. Waarom gaan de klassen dan naar Maastricht toe? Iemand enig idee?
 
Ze groeien kennelijk harder dan dat ze kunnen bouwen op Teuge :).
Zal mij niets verbazen als er eind dit jaar 200+ leerlingen daar rondlopen. Ze zijn nu toch al over de 150 heen. Dat kan je nooit op het pittoreske Teuge kwijt.

Zijn het misschien de oude NLS gebouwen? Of zijn die al gesloopt?
 
Ik ga in september ook bij Stella beginnen en jawel in Maastricht (Beek). Mochten er anderen zijn die ook naar Beek gaan en samen iets willen regelen voor de huisvesting, mail mij dan aub op: iwanz85@hotmail.com !!

Tot snel!
 
ik had op de site van maastricht-aachen gezien dat er een heel nieuw gebouw uit de grond gestampt word waar ook een school voor ppl brevetten in komt te zitten.
mischien is dit waar we komen?
en ik neem ook aan dat de verhuizing te maken heeft met de grote groei van stella. ik hoorde zelf van verschillende mensen dat ze meer studenten krijgen dan de kls en/of de nls...
we zien het wel... zoals een bekende filosoof ooit zei:
"elk voordeel heb z'n nadeel!"
 
Dan gooi ik dr ook maar eentje tegen aan:

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Ook wel toepasselijk in deze situatie.

Wie heeft dr al huisvesting in Maastricht?
 
SAA september klas

SAA september klas

Ik begin ook in september in principe..moet alleen nog wachten op mijn medical.

Ik heb er al 2,5 week niks van gehoord maar zou wel goed komen volgens de heer Schutte dus ik heb er al veel zin in:)

gr
 
2/5 week is meestal de wacht tijd hoor.
als je over een paar dagen niks gehoord hebt kun je ook naar hun bellen.
stella of medische menschen
 
FF over dat maastricht verhaal
Ik heb uit een heel betrouwbare bron vernomen dat het gaat om het oude gebouw van de NLS

groetjes
 
dat was al bekend hoor en al gemeld door stella dat ze de nls locatie hadden overgenomen.

Klopt,

Ben dr 3 weken geleden wezen kijken. Toen was t nog een bouwval, hopelijk hebben ze opgeknapt.

Maar daar heb ik alle vertrouwen in..:grijns:

Nog paar weken! En dan beginnen, heb dr zin in. haha.
 
Jaa, super mooi.

Ben blij dat ik voor Maastricht gekozen heb, over precies maandje begint de sept klas. Kan niet wachten!

Alleen wat wordt bedoelt met dat het aantal vliegbewegingen is ingenomen met 75%? Betekent dit dat we minder vaak mogen vliegen, en dat we dus langer over het praktijkgedeelte gaan doen ofzo?
 
Alleen wat wordt bedoelt met dat het aantal vliegbewegingen is ingenomen met 75%? Betekent dit dat we minder vaak mogen vliegen, en dat we dus langer over het praktijkgedeelte gaan doen ofzo?

Volgens mij mogen er niet zoveel circuits meer gevlogen worden. Ik weet niet wat dat voor gevolgen heeft voor de opleidingsduur, maar ik neem aan dat daar over nagedacht is door Stella.
 
Vraagje...

In de omgeving van Teuge heeft Stella een overeenkomst met 'de Scherpenhof', is er in de omgeving van Maastricht ook iets dergelijks geregeld ?
 
Vraagje...

In de omgeving van Teuge heeft Stella een overeenkomst met 'de Scherpenhof', is er in de omgeving van Maastricht ook iets dergelijks geregeld ?

Ja Stella kan op verschillende lokaties in de omgeving van EHBK huisvesting regelen.
 
hallo allemaal,

ik begin 1 oktober ook bij stella in maastricht ( de septemberklas dus...)
ik heb nog woonruimte in de aanbieding.
een mooi groot huis voor 4 man in gulpen.

het probleem is dat we binnenkort al beginnen en ik nog steeds geen roommates heb...

niet dat ik een onuitstaanbaar ventje ben hoor,
maar de meeste van de september klas hebben al huisjes via stella geregeld.

als iemand op maastricht nog wat zoekt moet je maar ff pm-en
 
Ik kan me niet voorstellen dat een gezond bedrijf als Stella zo veel mensen aan neemt dat het ten koste gaat van de kwalitieit die ze juist opgebouwd hebben. Het is niet voor niks dat ze een samenwerking hebben met Transavia, VLM en Lufthansa CL. En als dat wel gebeurd dan neem ik toch aan dat ze op korte termijn daar maatregelen tegen gaan nemen door bijvoorbeeld aanschaf van meer kisten e.d.

Van een nog niet zo lang geleden afgestudeerde klas bij Stella weet ik dat er 3 als F/O bij Transavia vliegen, 1 bij Ryanair, 1 bij Lufthansa CL en 1 bij KLM (CH). 2 andere zijn werkzaam als instructeur bij Stella zelf. Ze zijn dus naar mijn weten allemaal geplaatst binnen een periode van +- 4 maanden.

Eerlijk gezegd snap ik alle commotie niet zo. Stella is een leuke school waar een goede sfeer hangt.

MVG Michael

Om even met de deur in huis te vallen :D
Ik denk dat men niet meer moet kijken naar hoe Tuksal het heeft gedaan.
Deze klas is al bijna 2 jaar klaar en uiteraard is het mooi dat bijna iedereen vliegt. Maar het geeft geen realistisch beeld meer hoe mensen nu aan de bak komen.
Als je dat beeld wel wilt hebben moet je kijken naar huidige studenten die klaar zijn!

Om ook even wat onwaarheden uit de wereld te helpen aangezien ik daar een hekel aan heb:
1. Er werkt niemand bij KLM cityhopper via stella.
2. De vliegers die bij Ryanair,Air Berlin en easy vliegen hebben dit zelf geregeld.

Just my two cents, maar eerlijkheid duurt het langst zeggen ze wel eens.

Succes met de opleiding.
 
Back
Top