Stella Aviation september klas

MarCenelson

New member
Hallo,

Zijn hier al aankomende studenten die in september de opleiding bij Stella Aviations beginnen?

Ciao

Marc
 
Last edited:
Hier nog iemand die in september begint:D
kan niet wachten!

boffert, zit je ook nog in je eindexamen jaar aangezien je in september begint?
 
Hier nog iemand die in september begint:D
kan niet wachten!

Jaa, wij hebben dr een van het vrouwelijk geslacht in de klasss.. :cool: Nu hopen dat ze wat versterking krijgt.. :grijns:

Nog meer toekomstige vliegers die in sept. beginnen? Of is dit topic nog een beetje te vroeg.

Gegroet!
 
Last edited:
:rt:
joe!
begin in september
d'r komt binnenkort trouwens een informatie dag waar de bank ook aanwezig is.
hoef je niet naar groningen toe voor je lening.
krijgen alle stella gangers nog bericht van.
:biertje:

Jaa, wij hebben dr een van het vrouwelijk geslacht in de klasss.. :cool: Nu hopen dat ze wat versterking krijgt.. :grijns:

Nog meer toekomstige vliegers die in sept. beginnen? Of is dit topic nog een beetje te vroeg.

Gegroet!
 
SeptemberStella

SeptemberStella

Jaja, ikke ook van de partij, 26ste medisch, kan idd niet meer wachten om te beginnen, nu examen nog :traantjes

Louis
 
Bericht voor iedereen die in September begint en nog GEEN huisvesting heeft.. :D

Ik zoek nog studenten om een VRIJSTAANDE vakantie woning vol te krijgen, met 4 aparte slaapkamers voor 1000,- euro per maand. Dit is dus 250 euro de man per maand! Dit alles incl. g/w/e.

De woning is volledig ingericht en beschikt ook over een vaatwasser, magnetron tv en radio enz. Er is een badkamer met ligbad en afzonderlijke douche.
Ook heeft het een serre en eigen tuin (wordt onderhouden door het park) met 2 parkeerplaatsen..

Het park beschikt over een (overdekt) zwembad en tennisbanen waar gratis gebruik van gemaakt mag worden en sauna en fitness tegen betaling. Ook is er een brasserie, cafetaria ,cubaansrestaurant en kapper (19 euro voor normale knipbeurt) op het park gevestigd

Zelf beschik ik over een rijbewijs en auto, mij lijkt het handig om nog iemand te vinden met een auto of tenminste het rijbewijs in bezit, aangezien het +/-20 min rijden is naar Teuge (ong. even ver als vanuit recreatiepark de Scherpenhof). Daarnaast ben je dan minder afhankelijk van 1 persoon wat het wonen ook weer prettiger maakt.

Ik heb nog 2 plekken over, de 3e plek is waarschijnlijk al bezet voor iemand die nog wil wachten op dr medische uitslag voordat ze het definitief maakt.

Ik hoor het wel! Bij intresse graag een PB sturen

Laterz

Marc
 
Last edited:
Ik kreeg vandaag het verlossende woord. Ik ben ook aangenomen en begin ook per September op de SAA.

Cheers,
Michael
 
Ik kreeg vandaag het verlossende woord. Ik ben ook aangenomen en begin ook per September op de SAA.

Cheers,
Michael

Hee gast,

gefeliciteerd, waar woon je in hwijk dan?

Ik heb op het rsg gezeten vandaar. Woon in Zeewolde.

Spreek je
 
Ik begin ook september, vandaag medische keuring gehad nu 2 weken wachten op uitslag :D

tot september!!
 
Jongens gefeliciteerd allemaal!
We zien jullie verschijnen in september...

kleine correctie alleen op de reistijd vanaf de scherpenhof. Die is zeker niet meer dan 10 minuten!

Ciaoo
 
Jongens gefeliciteerd allemaal!
We zien jullie verschijnen in september...

kleine correctie alleen op de reistijd vanaf de scherpenhof. Die is zeker niet meer dan 10 minuten!

Ciaoo

Oww,

ik ben dr ook gweest en heb de tijd opgenomen. Ben normaal gaan rijden en deed dr +/- 15 min over. De jongens daar zeiden ook dat ze dr gemiddeld kwartiertje over reden.

Mja, niet dat dat nog uitmaakt aangezien ik al voorzien ben van huisvesting .. :)

En commander,

Klopt het dat we 3 dagen per week les hebben en de rest zelf studie is? Ik heb het wel geweten, maar wou het nog even vragen voor de zekerheid.
 
Hallo allemaal,

Ik vond het een beetje onnodig om een nieuw topic te starten dus vraag ik hier even kort of er toevallig ook mensen zijn die in Juli starten met de opleiding? Kheb zelf alleen nog medisch aankomende dinsdag en wou iedereen hier ook even filiciteren met het behalen van de selectie.

Greets Fab :rt:
 
Hey,

Dat van die drie dagen klopt volgens mij. Als je een voorbeeld rooster wilt zien moet je dat maar even vragen. PM ik het je even.
Die drie dagen geld alleen voor de ATPL theorie trouwens...

ciao
 
Back
Top