GVSS data KLS

Ja ik moet ook van 22-09 tot 25-09 ik ga de 21e al heen. zou alleen willen weten of er toevallig iemand met een auto is ? heb geen zin om met een nat pak aan te komen. PO-1 en PO-2 iig gehaald ... nu de rest nog...
 
Vandaag brief gekregen met de uitslag dat ik de GVSS gehaald heb!:D Mag door naar de cova!:D Iedereen die nog moet heel veel succes ermee. Ik vond het een hele leuke maar tevens intensieve week. Geniet ervan;)
Grtz Sjoerd

Eey sjoerd,

Gefeliciteerd man! hoop dat je wat aan mijn tips gehad heb. Mocht je nog vragen over cova hebben mag je me ook altijd pm sturen!

Gr
Dreamliner
 
dat ligt er nog aan of ik de auto kan lenen;) maar ik hoop met de auto te gaan:)

¡ Compadre !

Het is ook mogelijk om bij mercure een fiets te gebruiken, je kunt gewoon op zondag een sleutel vragen en vervolgens deze donderdag weer inleveren. Persoonlijk vond ik het wel fijn om nog even ontspannend een stukje te fietsen, maar ik had dan ook wel geluk dat het gewoon droog was, iets wat niet zo zeker is hier in Nederland:)
 
Hi compadre,

Zoals je kon lezen ga ik ook de GVSS van 15-22 sept doen. Het worden een paar leuke dagen. Ik heb er zin an.
Ik ga met de auto dus je kan iedere dag gewoon met mij mee rijden als we een beetje op de zelfde tijd moeten "vliegen".
Ik zie je a.s. zondag in het Mercure hotel.

Leer se,

leon
06-48256096
 
Hey

Ik heb 29 Sept de GVSS. Wie mag er dan nog meer?
Ik twijfel even tussen het Mercure en het Trefpuntje.
ik vind het wel fijn om met de groep bij elkaar te zitten, waar gaan jullie heen?

gr
 
Hi compadre,

Zoals je kon lezen ga ik ook de GVSS van 15-22 sept doen. Het worden een paar leuke dagen. Ik heb er zin an.
Ik ga met de auto dus je kan iedere dag gewoon met mij mee rijden als we een beetje op de zelfde tijd moeten "vliegen".
Ik zie je a.s. zondag in het Mercure hotel.

Leer se,

leon
06-48256096


he leon!

ik heb ook van 15 t/m 18 sept GVSS. :D
mocht je nog een plaatsje over hebben in de auto dan houd ik me graag aanbevolen ;)
lukt het bij jullie een beetje met leren?
tot zondag!
 
nja als de meesten van 29 sept dus naar het trefpunt gaan lijkt me dat het handigst, dan hebben we zowiezo al een groep. ik slaap waarschijnlijk van zondag op maandag op de campus zelf, maar die nachten er na gewoon in een hotel alleen waar?
 
Het trefpunt is dichterbij, goedkoper. maar verhuurt het ook bijvoorbeeld fietsen als niemand een auto heeft? want met openbaarvervoer vanaf daar is geen optie. ik en nog een jongen wachten ff op de uitnodiging. dan boek ik waarschijnlijk in het mercure hotel.
 
Ik boek denk ik maar in het mercure.
De Kls raad dat hotel ook aan dus ik denk dat de meeste mensen die voor de GVSS op gaan daar ook zullen boeken.
 
zou mercure doen idd. Net geweest. Prima hotel, goed ontbijt, lekkere douche en goeie rust en dat is wel prettig met die intensieve week. Voorderest zat iedereen daar. Wel zo gezellig met avondeten enzo.
Grtz
 
GVSS 15-18sept

GVSS 15-18sept

Dat is gezellig flywithme.
Vertel ff waar je woont dan kan ik je oppikken a.s. zondag. Geef ff een belletje (06-48256096)

Thanks,

Tot zondag anyway
 
Hallo iedereen,

Ik ben net nieuw hier en ik moet zeggen, leuk en informatief forum!
6-10 t/m 9-10 heb ik mijn GVSS en ik vroeg me af of er nog meer mensen hier zijn die dan ook moeten? Zo ja, waar gaan jullie dan overnachten?

Groeten
 
Hea! ik ben ook nieuw hier en vind het ook vet handig allemaal:D

6-10t/m 9-10 heb ik mijn GVSS op de KLS!! Ik heb al een kamer geregeld bij het Mercure hotel in Haren-Groningen. Dat heb ik samen met nog iemand die ik al tegen was gekomen bij PO1!!

laat me even weten of jij er ook heen gaat, zou wel gezellig zijn!! krabbel anders op mn hyve: bar90@hyves.nl

Grtz
 
heb net 11 september po2 gehaald en moet 13 t/m 16 oktober voor grading
maar moet die brief en boekje nog krijgen nu vroeg ik me alleen af of je dat
hotel zelf moet boeken of dat de kls dat voor je doet?

greetz
 
Back
Top