GVSS data KLS

Sweetsurrender

New member
Het is mij opgevallen dat bijna ieder topic dat over de KLS gaat de laatste tijd, eindigt in een uitwisseling van data voor de GVSS. Ik vind dit een beetje jammer, want in 99% van de gevallen gaat het topic hier gewoon niet over. Misschien is het handig om een centrale plek te maken hiervoor? Ik weet niet of hier eventueel nog ruimte voor is op de nieuwe site, of dat dit topic daar misschien voor geschikt is. Dan ga ik proberen een lijstje bij te houden wie wanneer moet. Lijkt me wat duidelijker dan 5 verschillende data in 20 verschillende topics...

Maart
19 t/m 22 Fungirl
26 t/m 29 Nickdj, TheP-51Fan

April
2 t/m 5 Wittendorp
10 t/m 13 Appel22, PIC-A320
16 t/m 19 Nafets
23 t/m 26 Luchtfietser

Mei

Juni
4 t/m 7 JeffA380
11 t/m 14 PH-TIM

Juli

Augustus
13 t/m 16 PH-Chucky

EDIT: Is inderdaad misschien ook wel leuk om men even op de hoogte te houden of je door bent of niet? COVA data en dat soort shit ga ik niet bijhouden, maar kan wel even achter je naam zetten of je het hebt gehaald of niet.
@ Iz: Als je denkt dat je ook maar enige vorm van anonimiteit kan bewaren op dit forum voor de scholen doe je daar of heel erg je best voor, of ben je erg naief. En trouwens, al zouden ze het weten; who gives a damn?
 
Last edited:
Vandaag m'n psycho fase 2 gehaald :)

10 - 13 april gvss :)

iemand die al voor die data in de planning staat ? :p
 
Goed zo, maakt het weer een stuk makkelijker voor de KLS om te kijken wie wie is hier op airwork!
 
Ik heb vorig jaar GVSS gedaan, maar toen kon ik een week of 3/4 later al...
Tegenwoordig is het erg populair zeker de GVSS ;)
 
Ik heb vorig jaar GVSS gedaan, maar toen kon ik een week of 3/4 later al...
Tegenwoordig is het erg populair zeker de GVSS ;)

Dacht overigens dat ook de afvallers sinds vorig jaar op de GVSS gestegen is.

Toen hoorde je ook 6 van de 8, nu zijn dat vaak wel wat minder mensen volgens mij.

PrimAir
 
Back
Top