Vieze KLM

Denk dat het bij KLM niet het geval is :) , maar als ik een maatschapij zie met erg vieze kisten dan zie ik dat vaak als een voorteken van een aankomend failissement. Het schoonmaken van de kisten kost veel geld en het is een van de eerste dingen waar flink op bezuinigd gaat worden als het echt de verkeerde kant op gaat. De volgende stap is vaak dat je salaris niet meteen wordt overgemaakt...
 
JO Bora,

vliegtuigen moeten vliegen niet stilstaan, ik vlieg soms ook met een vuile kist, zeker in de winter als er gedeiced moet worden.
en een vliegtuig wassen koste niet zoveel in vergelijk met de rest van de operationeel kosten.

k.
 
Ik kan me een paar F70`s van KLC herinneren die lijken wel door een hagelbui gevlogen te hebben, een keer of 10... En dan natuurlijk nog die `mooie F50's` die hun eigen vliegtuig met uitlaatgassen een kleurtje geven....
 
Witte neuzen zijn "loan parts" en worden derhalve ook niet blauw gespoten. Ze zitten er echter soms wel lang op.
Wassen kost tijd en aangezien de omdraaitijden dat niet toelaten gebeurt het pas bij de grotere checks.
 
7 nachten

7 nachten

Ook de KLC staat voor 60-70% op de outstations. Dienstreisje voor de wasploeg...?:haha:
 
Tja Kliko, buiten het feit dat ik me niet kan voorstellen dat jij in een vieze auto rijdt blijft t natuurlijk een mening van de topicstarter... ;)
Misschien dat Roadkill zijn auto wel wekelijks wast en hierdoor de vliegtuigen vies vindt?

Het is mijn persoonlijke mening dat ook ik de KLM kisten schoon genoeg vind. Wat ik tot op heden zie natuurlijk... Ennu, mijn auto gaat ook regelmatig tussen de borstelaar.

FF
De vliegers zijn met een lampje te zoeken die in een schone en opgeruimde auto rijden. En hier maken dezelfde vliegers zich druk over de kisten. Ik snap het eventjes niet
 
Maar ik ken die juffrouw helemaal niet. Die heeft dan ook nooit met mij in de auto gezeten... :angel:

Ik zie de opmerking van Rotorblad anders;
Als vliegers met een schone auto met een lampje te zoeken zijn, zijn dit toch ook de vliegers die zich druk mogen maken over vieze kisten...??? Het gaat immers om 'dezelfde'vliegers. En dus dat de meeste hier in een schone auto rijden. ;)

Grz,
 
Back
Top