NLS Interview

Voor m'n gevoel ging het best netjes ja:airforce:.

Hopen dat zei dat ook vonden en dus een positief bericht in de brievenbus vinden aankomende week(en).

Was jij toevallig dat meisje die rond half 8 bij de balie stond, in dat grijze pakje?
 
Ben jij al een piloot dan? Hoe oud ben je en waar woon je, misschien ken ik je wel uit het oh zo mooie mediastadje Hilversum

Haha, nee ben helaas (nog) geen piloot, alleen van zweefkisten maar dat is niet echt wat je bedoelt denk ik :grijns:.
Mijn opmerking sloeg meer op het feit dat ik hier in de omgeving veel vrouwelijke piloten ken, waar jij misschien binnenkort ook deel van uit maakt:D.

Ik kom ook uit Hilversum en heb 15 levensjaren.
 
Haha, nee ben helaas (nog) geen piloot, alleen van zweefkisten maar dat is niet echt wat je bedoelt denk ik :grijns:.
Mijn opmerking sloeg meer op het feit dat ik hier in de omgeving veel vrouwelijke piloten ken, waar jij misschien binnenkort ook deel van uit maakt:D.

Ik kom ook uit Hilversum en heb 15 levensjaren.

Nóg geen, dus het komt wel, nice!
Hopelijk maak ik er binnenkort ook deel van uit ja, zou wel mooi zijn!
 
Bij de NASS test is idd de vijfde test (Problem Solving Competence) geschrapt, omdat de oplossing van deze test al bekend is.

De eerste vier testen die in Kennisbank zijn beschreven zijn dus de testen die je voor de NASS kunt verwachten.
 
Back
Top