NLS Interview

Ik zou me er niet te druk om maken, belangrijkste redenen voor afkeuring zijn denk ik: kleurenblindheid, oogafwijking van meer dan +/- 5 dpt, gehoorschade enz. Ik denk dat als je iets van dit zou hebben, je het al zou weten.

Welkom in 0707 btw!

Groeten
 
Heeft iedereen die in klas 0707 zit al een bevestiging gekregen het definitief is? Ik ben namelijk nog steeds voorlopig ingedeelt... Hoe werken die rankings trouwens?
 
de meeste hebben al een overeenkomst getekend en teruggestuurd naar de NLS.

Oh ok, waarschijnlijk komt het nog dan. :1855:

Die rankings van de NASS, heeft dat ook nog invloed op de indeling van de klas?:confused: Ik was namelijk als 6de "gerankt"!?! Hoe moet ik dit zien eigenlijk?
 
Heb m vorige week al opgestuurd... Heb je nog geen contract ontvangen dan?

Ik heb het contract al teruggestuurd, maar ik denk/hoop dat die bevestiging snel komt.. Ik wil namelijk niet nog langer wachten om te beginnen :stapelge: .
 
@Pieterzz:
Ook zojuist bevestiging gehad (gisteren contract ingeleverd); staat alleen weinig over uniform-aanpassen zoals op de Hyve over gerept wordt.
 
Goedemorgen deze regenachtige morgen!

Zou iemand mij misschien kunnen vertellen of het interview bij de selectie van de NLS in het Nederlands of in het Engels wordt afgenomen?

Alvast vriendelijk bedankt!
 
@ Michelle:

Het interview bij de selectie van de NLS duurt ongeveer een half uur en is in het Nederlands.
Wanneer heb je je selectie?
 
Nee, kan kloppen...verwarde je met een andere Michelle uit dezelfde omgeving.:biertje:
 
Ik mag morgen naar Hoofddorp voor het interview en N.A.S.S. heeft iemang nog wat laatste tips!?
 
Aan de informatie uit het boekje + de informatie die je op airwork kunt lezen heb je meer dan genoeg om het er met succes van af te brengen.

Succes

Clown
 
Back
Top