NLS Interview

eej jongens ik had vandaag de selectie, het ging allemaal wel goed dus dat word duimen....
Ik ben trouwens Rolf en ben nieuw op dit forum :D

Trouwens ik had geen second opinion met NASS maar voo degene die dat wel hadden... Wat houd dat eigenlijk in???

Gr Rolf

als je niet door de test bent heen gekomen krijg je in sommige gevallen een tweede kans, second opinion. Kan dus best zijn dat je het nieuws krijgt dat je een SO hebt ipv aanname... Het is iig niet op dezelfde dag als je eerste NASS. Btw, staat ook allemaal in het boekje wat je hebt moeten leren.
 
ik moet donderdag er heen ..
heb et boekje al meerdere kere door gelezen ..
moet ik me druk maken om het gesprek of is dat wel redelijk te doen

mvg,
 
Ik zou me druk maken, dan is het beter te doen...

Anders geef je zo'n jongen even een dosis stress mee :confused:

Nee joh, als jij voor jezelf op de gebruikelijke vragen een beargumenteerd antwoord kan geven (waarom piloot? wat maakt jou een goede piloot? etc etc...), dan hoef je je nergens zorgen over te maken. Gesprek zelf vond ik trouwens erg relaxed. Zorg dat je voor jezelf alle antwoorden weet en er je 'rolt' er zo doorheen ;)
 
Wat ik ermee wil aangeven is dat het 'drukmaken' over een sollicitatiegesprek geen zin heeft. Bereid je liever zo goed mogelijk voor en ga er met zelfvertrouwen naartoe (of doe alsof je dat hebt).

Ook de vraag of een gesprek 'goed te doen' is lijkt me niet echt relevant en onmogelijk te beantwoorden. Het gaat uiteindelijk om het totaalbeeld wat ze van je krijgen.

Pak als je nog tijd over hebt er eens een handboek bij dat ingaat op dit soort gesprekken. Weet zeker dat je daar wél wat aan hebt.


Succes donderdag!
 
ik had today m'n selectie en hopelijk is het goed gegaan.
weten jullie ongeveer hoe lang het duurt voordat je je resultaten thuis ontvangt ?

mvg,
 
Ligt eraan wanneer je kan beginnen... Ik deed in oktober selectie maar kon pas in Juli beginnen. Heb bijna twee maanden moeten wachten op de uitslag!

Succes
 
Heb volgende zaterdag medische keuring!! wanneer val je daar eigenlijk af?? als je echt hele erge afwijkingen hebt ofzo of bij de kleinste dingetjes al?? Voor zover ik weet ben ik in ieder geval gezond :D

Rolf
 
Heb volgende zaterdag medische keuring!! wanneer val je daar eigenlijk af?? als je echt hele erge afwijkingen hebt ofzo of bij de kleinste dingetjes al?? Voor zover ik weet ben ik in ieder geval gezond :D

Rolf

Alleen als er echt iets mis is met je gezondheid, of als je scheel kijkt of zo ... Waar ga je de keuring doen?
 
Back
Top