NLS Interview

ow
ik dacht dat de opleiding nederlands was.
heb ik begrepen van een oud leerling teminste.
maar ik moet volgende week woensdag

De boeken zijn in het engels, maar normaal gesproken worden de lessen in het Nederlands gegeven. Alleen als er iemand in de klas komt die geen Nederlands kan, dan worden de lessen in het Engels gegeven.
 
De boeken zijn in het engels, maar normaal gesproken worden de lessen in het Nederlands gegeven. Alleen als er iemand in de klas komt die geen Nederlands kan, dan worden de lessen in het Engels gegeven.

Hey, Klopt jeronimus!
Het is ff wennen dat alles in het engels is maar aangezien de boeken dus ook in het engels zijn vind ik het persoonlijk het fijnst om in de les ook engels te praten.

Nog even over de selectie... Ik ben er ook in pak heen gegaan. Het lijkt me ook niet heel erg voor-de-hand-liggend dat iemand die verkeersvlieger wil worden een hekel heeft aan het dragen van een pak. En trouwens, als je het te warm krijgt in de NASS mag je je jas/das gewoon uit doen! Ikzelf kwam er in m'n t-shirt uit... Maar iig succes en kom ff langs in de lounge als je je NASS doet!

Groeten, Ghose
 
Hey, Klopt jeronimus!
Het is ff wennen dat alles in het engels is maar aangezien de boeken dus ook in het engels zijn vind ik het persoonlijk het fijnst om in de les ook engels te praten.

Nog even over de selectie... Ik ben er ook in pak heen gegaan. Het lijkt me ook niet heel erg voor-de-hand-liggend dat iemand die verkeersvlieger wil worden een hekel heeft aan het dragen van een pak. En trouwens, als je het te warm krijgt in de NASS mag je je jas/das gewoon uit doen! Ikzelf kwam er in m'n t-shirt uit... Maar iig succes en kom ff langs in de lounge als je je NASS doet!

Groeten, Ghose



he kerel
bedankt voor je advies.
ik moet woensdag.
ik zie je dan wel denk ik(A)
 
Succes woensdag BinMiao.

Ik mag me de 24e melden in Hoofddorp voor de sauNASS (deo al ingeslagen, nog even een luchtig overhemd met korte mouwen kopen :p:).

Je krijgt bij de NLS in ieder geval genoeg tijd om het boekje door te lezen, heb het welgeteld 18 dagen van te voren binnen gekregen.
 
haha

maar er staan vind ik geen ingrijpend andere dingen in dan gvss.
dus die 18 heb je dnek ik niet echt nog :p
 
25e ben ik aan de beurt..

Goede voorbereiding is het halve werk dus inderdaad een blouse met korte mouwen kopen (ben al niet iemand die van zomerse temperaturen houdt). Had meer van het 'NASS-boekje' verwacht, maar deze lezen we wel even rustig 2x door. Zag wel dat ik het gesprek vóór de NASS-test heb ipv daarna. Ben ik toch wel erg blij mee...zit je daar tenminste nog fris en fruitig :)

Tijdens de NASS pauzes zullen de nodige bakjes koffie wel naar binnen gaan ;)
 
Je hebt na het interview een korte pauze, en na de 1e NASS test een lunchpauze; daarna mag je de overige testen allemaal in 1x achterelkaar maken. :D
 
25e ben ik aan de beurt..

Goede voorbereiding is het halve werk dus inderdaad een blouse met korte mouwen kopen (ben al niet iemand die van zomerse temperaturen houdt). Had meer van het 'NASS-boekje' verwacht, maar deze lezen we wel even rustig 2x door. Zag wel dat ik het gesprek vóór de NASS-test heb ipv daarna. Ben ik toch wel erg blij mee...zit je daar tenminste nog fris en fruitig :)

Tijdens de NASS pauzes zullen de nodige bakjes koffie wel naar binnen gaan ;)

Succes in Portugal :biertje:
 
de heren voor mij zullen je vast veel goeds hebben verteld
ik heb het niet gelezen

maar wat ik iig even wil melden
is dat je doorgaans bij dit soort interviews om voorbeelden van alles wordt gevraagd

overal waar je 'ja' op antwoord is de kans aanwezig dat men vraagt 'waaruit blijkt dat' of 'kan je een voorbeeld geven waaruit dat blijkt'

hier kan je je voor een deel natuurlijk goed op voorbereiden!
 
ik heb het vandaag gehad.
ik vond het wel allemaal leuk om te doen, maar ik snap niet dat de pauze niet middenin plaats vind.
voor de pauze heb je 1 test daarna heb je er vier.
raar opzich:S
 
Kan ik hieruit uitmaken dat je telkens alleen wordt uitgenodigd en niet in een groepje?

en inderdaad..hoe was het ? wanneer hoor je de uitslag? :)
 
Kan ik hieruit uitmaken dat je telkens alleen wordt uitgenodigd en niet in een groepje?

en inderdaad..hoe was het ? wanneer hoor je de uitslag? :)

die uitslag kan best even op zich laten wachten. bij mij een dikke maand geloof ik. af en toe bellen zou ik zeggen!
 
k, krijg je al wel een indicatie te horen? bijvoorbeeld als je test er goed uitzien. Of laten ze je echt volledig in het duister tasten?

Dacht me te kunnen herinneren dat je na afloop van de dag al iets te horen kreeg, wat ze tijdens de infodagen vertelden..
 
Back
Top