NLS September klas 2007

Haha, Xolon mag dan misschien verhuisd zijn naar November ondertussen, hij heeft wel gelijk hoor :p
so comon' met de TERROR!!!!! hehe
 
Ga nou maar eerst is genieten van het blauwe meer, dan praten we wel verder over die 'leipe'klas! Ennnn niet gelijk zo hoog van de toren blazen... girls!
2b continued..
 
Jaja, heb al gehoord dat we helemaal afgemaakt worden daar...we zullen zien, ik ga er gewoon open heen en ga genieten dat ik zo'n toekomst heb :D

Spreek jullie (0707)daarna wel weer ;) kan ik meepraten....
 
@Marcoinho

zit al vanaf 2000 mee te gluren hierzo, heb in 2000/2001 al 2 selecties gedaan bij verschillende scholen. Kon toen ook bij beide beginnen, maar door 9/11 heb ik besloten om de gok niet te wagen en besloten om eerst mijn RA-studie af te maken, vandaar!

Is de introdag jullie een beetje bevallen? Zal jullie groepsfoto van in de kantine wel in de loop van de week even online zetten.
 
754-2T.jpg
 
He jongens en meiden, ik ben stikjaloers op jullie, dat jullie al zo snel mogen beginnen! Ik ga nu naar vwo6 en begin binnekort met selectie van KLS. Als ik daar afgewezen word, wil ik de NLS gaan proberen. Maar als ik op de site van de NLS kijk, staat er alleen het programma icm Delft Aviation technology. Waar kan ik info vinden over de gewone atpl-opleiding?

Bedankt en succes!
 
Kijk op nls.nl onder [courses] naar het kopje {integrated} en dan ATP(A).

Succes met de het afronden van je school en selectie!
 
En zijn er nog overlevenden uit de 0709klas om het intro-verhaal na te kunnen vertellen? :grijns:

Nu de eerste echte nog overleven..en wat 'koffieautomaat-territorium' veroveren van 0707 en jullie kunnen fullthrottle aan de bak :rt:

(ben erg benieuwd naar de intro-verhalen)
 
Het intro verhaal moet je zelf ondervinden, dat is het leukste. Het gebied rond het koffie-apparaat is al behoorlijk van ons, wij houden bijna alle gesprekken rond het koffie-apparaat.
 
Back
Top