NLS September klas 2007

Auto.. vooral niet druk overmaken man. Krijgen jullie trouwens geen OV meer?
Ga je pas druk maken over een auto als je pas bijna naar Portugal gaat joh.. neem als eerste doel lekker blok 1 halen en dan weer verder kijken ( tenzijn je hem natuurlijk echt nodig hebt hierzo..;-))

Gr. en Succes
 
Goeiedag allemaal, ik zit ook in de Septemberklas! Doe alleen niet aan hyves... :cool: Kan helaas niet op de intro-dag 1 aug aanwezig zijn. Zie jullie dus pas 22 aug. Ben al even naar de NLS geweest vd week om mijn maten voor het pak op te laten meten.

Heeft iedereen z'n financiering al rond? Moet idd tot 1e week augustus wachten voor de ING. Niet echt relaxed maar iig genoeg tijd om bij anderen te kijken. Ik weet alleen niet of ze het dan op tijd geregeld hebben...

Volgens mij krijg je trouwens sowieso geen OV, ongeacht je leeftijd.

NM
 
Last edited:
Welkom dan...het is misschien wel handig als je alleen hiervoor hyves aanmaakt ;) ik weigerde vroeger ook...maar het is wel goed voor de kennismaking en er staan wat interesante dingen op...

OV krijg je wel als je nog stufie krijgt wat dus nog tot Januari geldt want dan verliezen we dat HBO status...

Op tijd geld krijgen doe je dan niet meer, dat zei ze tegen mij...dus moet je de NLS vast bellen, en even vragen hoe of wat. Want als je daar later mee aankomt dan weet je natuurlijk niet wat ze zeggen...

Greets
 
Welkom in 0709.
Het is inderdaad makkelijk om alleen hiervoor een hyve aan te maken, zo kan je ook duidelijk zien wat voor afspraken er allemaal worden gemaakt met de bank, etc..
 
OV krijg je wel als je nog stufie krijgt wat dus nog tot Januari geldt want dan verliezen we dat HBO status...

Ow dat zou wel jammer zijn als dat niet doorgaat. Ik had laatst namelijk van iemand gehoord dat er weer iets veranderd zou zijn binnen het IB. Maar dat blijkt dus prille hoop te zijn geweest dat er iets voor de NLS veranderd zou kunnen zijn:huilt:
 
Het was echt gezellig gister he mensen :D, toch leuk om eindelijk mensen te spreken die gewoon over hetzelfde willen praten en er niet gek van worden haha! Jammer dat het skiën niet doorging, maar dat halen we (meermaals) in hoor ;)

Ik ga morgen bellen voor de rest van de adressen, hopelijk willen ze die vrijgeven, maar je weet maar nooit met al die privacywetten he! Ey Remy, wou je daar trouwens niet nog over bellen?? Naja ik hoor het wel

Gr
 
"Wilde jij" :p

Was gister zeker erg gezellig, dit gaan we zeker vaker doen.

Jaja, mn ABN is niet zo geweldig hoor als het om schrijven/typen gaat ;) maar jouw "Maar was gsiter inderdaad erg gezellig" he?! [hyves]
(naja ok verschil in typfout en abn-fout maargoed)
 
we gaan vast nog wel een keer met de hele klas de gezellige avond van gister inhalen, was super
 
Hallo, ik kom jullie ook versterken als ik aankomende vrijdag blijkt dat ik goed gekeurd ben voor mijn medical.
1 augustus ben ik er ook niet. Maar met mij erbij is het zeker een gemengde klas ;)
En als ik de mevrouw van de ing goed begrepen heb zit er zowiezo nog een ander meisje in de klas.
 
Welkom in onze oh zo gezellige klas Jen!

Jammer dat je er 1 augustus er niet bij kan zijn, zolang je maar wel bij de intro er bent...dat is natuurlijk het leukst :)
 
Ah, daar is ze dus...het eerste meisje! Hoe lang weet je al dat je aangenomen bent? (oftewel, wanneer heb je selectie gedaan?) en waar heb je al die tijd gezeten ;)

Hartelijk welkom in ieder geval, en suc6 met de medical, en meldt je idd zo snel mogelijk aan op de hyve ;)
 
Ok, heb me aangemeld bij de hyve.
Waar ik al die tijd gezeten heb: was nog even iets te druk met mn afstuderen. Maar dat is klaar, dus heb ik nu alle tijd van de wereld (nou ja, zo ongeveer)
 
Ok, heb me aangemeld bij de hyve.
Waar ik al die tijd gezeten heb: was nog even iets te druk met mn afstuderen. Maar dat is klaar, dus heb ik nu alle tijd van de wereld (nou ja, zo ongeveer)

Ik ken het....moet nu alleen nog mijn scriptie verdedigen...
 
Back
Top