NLS September klas 2007

nou ik heb het nog niet gelezen of gezien, maar 0709 is officieel vol...Ik moest naar 0711...

Maaaaar dat betekend wel dat ik aangenomen ben :D (in afwachting van mijn medische keuring natuurlijk he)

hmmm misschien ff een 0711 topic openen want die is er nog niet dacht ik, of wel P51fan??
 
Hallo,

Ik ben ook ingedeeld in klas 0709. Heb 12 juni de medische check en ga dan ook de financiering rondmaken.

had me al even aangemeld voor de hyves :D

Groetjes,

Sander
 
De data zijn nu bekend, namelijk:
1 aug. Introductiedag
22 aug. Boeken en rooster ophalen
23 en 24 aug Experience Island
27 aug. Start NLS 0709

Nu is het alleen nog wachten op de laatste 16 klasgenoten
 
Last edited:
Nou mensen, ik kreeg vandaag een telefoontje, met het bericht dat als ik wou ik alsnog al in September mocht beginnen :D...
natuurlijk wil ik dat ;) nu dus alleen in topsnelheid de lening regelen enzo.
Kreeg het bericht tijdens mn medical, die ik op mn HB na gehaald heb, maar daar konden we iets aan doen mocht het nodig blijken na extra onderzoek in Maastricht, dus......ik ben door!!!!!
 
Ik had me gisteren gelijk aangemeld bij de hyve, nu nog wachten op acceptatie ;)

Groeten

p.s. mnr van de ING kon nu voor het eerst pas weer 8 augustus, dus op tijd zal ik niet zijn met de lening, maar de ZEER aardige mevrouw aan de telefoon zei dat dat geen probleem zou zijn als zij even naar de NLS zou bellen dus... :D
 
Ze zijn allebei inderdaad enorm behulpzaam. Echt fijn, aangezien het toch om enorm flinke bedragen..
 
Ik vraag me af wie van onze klas dan afgevallen is.

Gezakt voor HAVO/VWO of Medical denk ik dan

Maar Destinyhunter gefeliciteerd met je overplaatsing naar 0709
 
Thx :D het zal inderdaad zoiets zijn!
Ik heb trouwens nog even 2 vragen, waarvan ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden!

Als ik de lening bij bijvoorbeeld een Rabobank wil afsluiten, moet ik dan gewoon naar mijn eigen bank toe stappen, want in principe hebben zij niets met de NLS en dus ook geen speciale lening/persoon daarvoor!

En mijn 2e vraag betreft een auto! Het liefst wil ik een autootje regelen mbv de lening voor het op en neer reizen naar mn vriendin en/of naar (ouderlijk)huis! Maar misschien kan ik net zo goed carpoolen met iemand die toevallig ook langs Breukelen (A2) of Gorinchem (A27/A15) komt mocht hij ergens naartoe gaan!

Is er dus iemand die wel een auto heeft of gaat nemen en die op die route of vlak bij die route iets te zoeken heeft? Want ik ben er zeker van dat we dan iets kunnen regelen...Ook is een auto natuurlijk zeer bevordelijk voor de bewgingsvrijheid in Portugal, en ik wil best daarnaartoe rijden ipv vliegen...

Groeten

Ik
 
ik denk zelf dat ik gewoon naar je lokale rabo kan gaan ja, omdat ze geen contactpersoon met de NLS hebben.

over vraag 2, nee ik kom zelf niet langs Breukelen of Gorinchem
 
idd en in evora (man..dat ik wel 20 stappen vooruit denken :p) koop je gewoon zo'n portugese roestbak wat kan rollen als jij een pedaal intrapt :p
 
Back
Top