Kls-simulator-baron

goeie morgen. gewoon pics maken. klaar is klara

google/youtube voor de gein ff klm cockpit movies..... (of welke maatschappij dan ook)

Precies wat jij zegt: welke maatschappij dan ook. Geregeld internationaal air transport, dan mag het wel.
Bij de KLS doen ze over het algemeen niet aan geregeld internationaal air transport via het IFR routenetwerk. Dus dan mag het niet. Anders wel.

(in de praktijk moet je het gewoon aan de instructeur vragen, maar dat mag je niet verder vertellen):p:
 
I stand corrected mannen. Helemaal gelijk.

En de mensen boven mij hadden technisch gezien helemaal gelijk. Nee, je mag geen fotos nemen.... Of dat betekend dat je het toch mag doen... Moet ik natuurlijk 'on the record' nee op zeggen..........
 
O ik ging er in mijn tijd van de kls altijd vanuit dat de KLS zo'n fotovergunning had van het min van defensie, dacht dat ik ooit eens zoiets had gehoord....
 
KLS heeft ook een foto vergunning, maar het wordt door KLS OM (operations manual) verboden om foto's te maken.
 
Hee L5H2!

Hee talsma!

maar, je moet is vertellen tege de mensen van ivw hoeveel foto;s je wel niet heb gemaakt. kijken of je portemonnee nog zo dik blijft.
 
Ik vind het al een sterke bewering dat mijn portemonnee überhaupt dik is.
 
KLS heeft ook een foto vergunning, maar het wordt door KLS OM (operations manual) verboden om foto's te maken.

volgens de airlaw docent waar ik de naam kompleet van kwijt ben, maar ik herinner me dat nog goed..
staan er twee namen op die vergunning, de zijne en toenmalige heer S.
 
Back
Top