KLS Selectie Deel 2

Status
Not open for further replies.
Jammer Bubbah, zoiets komt denk ik hard aan. Maar jou kendende geef je niet op!
Blijf in iedergeval op Airwork.nl :biertje:.



Weet je ook waarom ze dit denken? Dicipline, te oud om te leren of iets anders?

Tja het komt hard aan, maar is gelukkig niet het einde van de wereld. Haalt niet weg dat ik de rest van de dag/weekend/week nog wel aan het balen ben. Misschien dat ik wel eerder naar huis ga (alleen in de VS zitten is ook niet alles :p).

Het wordt nu een poging doen bij een van de oudste vliegscholen van het land. Bijkomend voordeel (betrap ik mezelf hier nu op goedpraten?): het is om de hoek, ergo vrouwtje blij :D.

Uiteraard blijft Airwork in mn favorieten staan!

Waarom ze het denken zou ik niet weten, kan maandag bellen met de heer Droog voor een uitleg. Als ze het baseren op de uitslag van de GVSS vraag ik me af waarom ze me uberhaupt door hebben laten gaan :p:

Snel door naar het volgende...
 
De KLS wordt het dus niet, ze zijn er niet van overtuigd dat ik de opleiding in de gestelde tijd af kan ronden. Op naar de volgende dan maar.

jammer man! maarja zoals al werd gezegd, het is niet het einde van de wereld. Suc6 nog met de NLS! :cool:
 
Thanks, komt helemaal goed denk ik.

Iemand nog geinteresseerd in GVSS voorkennis? Het kan nu mn selectie niet meer in de weg staan :p
 
jeffA380: als je me even pmed met je mail adres krijg je van mij alle vluchtjes, welliswaar ranzige webcam foto's met aantekeningen er op gemaakt, maar toch ;-) Kan je ook nog precies vertellen waar alle squawks zaten zodat je er niet van schrikt (zet je koptelefoon niet te hard).

Om het niet helemaal transparant te maken heb ik de afbeeldingen wel gespiegeld ;-)

@nafets en L5H2: thanks
 
Thanks, komt helemaal goed denk ik.

Iemand nog geinteresseerd in GVSS voorkennis? Het kan nu mn selectie niet meer in de weg staan :p

Ben ook wel geinterresseerd (sorry voor de spelling:p: )
Wel rot voor je dat je niet door de selectie heen bent gekomen

suc6 met je verdere zoektocht...
 
Ben ook wel geinterresseerd (sorry voor de spelling:p: )
Wel rot voor je dat je niet door de selectie heen bent gekomen

suc6 met je verdere zoektocht...


Zoektocht? Zo moeilijk is het zoeken niet hoor, er is maar een beperkt aantal 'betere' (nee, ik wil hiermee geen discussie uitlokken!) vliegscholen in Nederland, waarbij ik de overige vliegscholen niet de grond in wil trappen. De volgende op het lijstje is de NLS, dus dat wordt maandag aanmelden voor de selectie.

Wederom, als je die informatie wilt hebben (sorry mensjes van de KLS, gelukkig is een tekening geen intellectueel eigendom) moet je maar even een pm sturen met mail adres.
 
Waar vind je die dan met jobgarantie?

Beter is Value for money ;)

Ik heb het woord Jobgarantie nooit gebruikt; volgens mij zijn de enigen die iets van een garantie hebben te vinden in Duitsland en Engeland (Berlin en Netjets, die overigens geen nieuwe inschrijvingen meer aannemen). Please correct me if i'm wrong. We moeten wel realistisch blijven dat het allemaal niet zo makkelijk is.

Beter is inderdaad een relatief begrip; maar er is niet voor niets een reden dat sommige vliegscholen als 'beter' bekend staan en anderen als 'gewoon'. Ik heb geen zin om hier een eeuwige welles/nietes discussie te houden. Er is nu eenmaal geen ranking voor vliegscholen en al zou die er zijn zou deze ook waardeloos zijn.

Terug naar KLS Selectie gebrabbel, daar gaat dit topic immers over :p
 
Last edited:
Bubbah klote voor je... Je hebt het in ieder geval wel in je. Kijk ook naar epst, is goede opleiding en tevens goede kans op een baan. Pas echter op met iedereen informatie geven over vluchten. Het moet tenslotte voor iedereen gelijk blijven, dit is wel zo eerlijk! Tips kun je altijd geven, maar volledige vluchten lijkt me en beetje over de top! Begrijp dat je teleurgesteld bent, maar ga lekker door en ga keihard knallen voor je volgende selecties! Toy toy
Gr.M
 
Ik heb het woord Jobgarantie nooit gebruikt; volgens mij zijn de enigen die iets van een garantie hebben te vinden in Duitsland en Engeland (Berlin en Netjets, die overigens geen nieuwe inschrijvingen meer aannemen). Please correct me if i'm wrong. We moeten wel realistisch blijven dat het allemaal niet zo makkelijk is.

Beter is inderdaad een relatief begrip; maar er is niet voor niets een reden dat sommige vliegscholen als 'beter' bekend staan en anderen als 'gewoon'. Ik heb geen zin om hier een eeuwige welles/nietes discussie te houden. Er is nu eenmaal geen ranking voor vliegscholen en al zou die er zijn zou deze ook waardeloos zijn.

Terug naar KLS Selectie gebrabbel, daar gaat dit topic immers over :p


Als je dan toch per sé in NL een opleiding wil doen...
Waarom dan NLS boven EPST gaan kiezen?

EPST heeft een jobgarantie, NLS heeft niets dat zelf nog maar in de buurt komt.
Dan zou ik in jouw geval een andere keuze maken...
 
Als je dan toch per sé in NL een opleiding wil doen...
Waarom dan NLS boven EPST gaan kiezen?

EPST heeft een jobgarantie, NLS heeft niets dat zelf nog maar in de buurt komt.
Dan zou ik in jouw geval een andere keuze maken...

Baangarantie bij EPST? Bij wie en sinds wanneer? Kan aan mij liggen, maar volgens mij is er niet één school in ons koude kikkerlandje dat het woord 'garantie' in de mond durft te nemen.
 
Wederom, als je die informatie wilt hebben (sorry mensjes van de KLS, gelukkig is een tekening geen intellectueel eigendom) moet je maar even een pm sturen met mail adres.


Werd er niet vriendelijk verzocht alle aantekeningen over de vluchten in de prullenbak te gooien en het niet te verspreiden via internet?

:rolleyes:
 
Werd er niet vriendelijk verzocht alle aantekeningen over de vluchten in de prullenbak te gooien en het niet te verspreiden via internet?

:rolleyes:

Prullenbak? Hebben alles moeten inleveren, straks gaat iemand het vuilnis doorspitten. De tijden enzo kan ik je ook echt niet meer geven; zo goed is mn geheugen nu ook weer niet. Kom er net wel achter dat ik nog een blaadje vergeten ben in te leveren, zal die voor de netheid nog wel even naar ze opsturen :p

Blijft de vraag over of je wat aan de informatie hebt, er is in principe genoeg tijd om je vluchtjes voor te bereiden (voor zover je daar behoefte aan hebt), wij waren in ieder geval snel vrienden met de koffie automaat.
 
Prullenbak? Hebben alles moeten inleveren, straks gaat iemand het vuilnis doorspitten. De tijden enzo kan ik je ook echt niet meer geven; zo goed is mn geheugen nu ook weer niet. Kom er net wel achter dat ik nog een blaadje vergeten ben in te leveren, zal die voor de netheid nog wel even naar ze opsturen :p

Blijft de vraag over of je wat aan de informatie hebt, er is in principe genoeg tijd om je vluchtjes voor te bereiden (voor zover je daar behoefte aan hebt), wij waren in ieder geval snel vrienden met de koffie automaat.
"

Vind het zeer egoïstisch wat je nu aan het doen bent. De selectie, en met name de GVSS is een test waarvoor je zonder voorkennis moet gaan vliegen of je er aanleg voor hebt. Als jij nu alle aantekeningen en wetenswaadigheden doorspeelt, worden er straks mensen toegelaten op de school, die misschien de theorie wel kunnen halen, maar in Amerika eruit gekickt worden, omdat ze NIET KUNNEN VLIEGEN.

Jij hebt daar de selectie gedaan, en vind dat je respect moet hebben voor hetgeen de school aan selectie op de kandidaten laat ondergaan, jij hebt dan absoluut niet de rechten om dergelijke belangrijke informatie door te spelen.

Een eventuele herziening van de keuze van de COVA is nu absoluut niet meer mogelijk, beetje jammer niet? Want als jij ze er alsnog van kan overtuigen kun je alsnog beginnen, maar die mogelijkheid heb je nu geheel in het water gegooid.

Jij bent de KLS niet waard!

...jammer

PrimAir
 
Zo kan ie wel weer jongens,

Iedereen op dit forum heeft het beste met elkaar voor door elkaar te helpen en te ondersteunen bij de selecties van de verschillende vliegscholen. Dat iemand dan 'per ongeluk' iets meer informatie heeft dan gebruikelijk, en zijn mond voorbij praat terwijl hij net de selecties niet heeft gehaald op het laatste punt, dan zij het zo!

Blijf liever positief elkaar steunen, als jij (PrimAir) op het laatste momente de selectie niet zou halen, dan zit je waarschijnlijk ook wel ff te balen!!

EN NU WEER ONTOPIC!!
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top