Voortgangsonderzoekje

12-11-08 moet nog komen; das dus wel heel snel

opleiding RVDS in 2000

Crossair Fo Saab 2000 tussen mei 2001 en juli 2003
Netjets FO tot maart 2005
Netjets Captain nog steeds.
 
Zal er ook maar 's een update in gooien...

- Martinair Vliegschool 2000-2002
- rondvluchten e.d. 2002-2004
- Air Exel eind 2004, toko failliet
- BonairExel/DAE 2005-2006, FO ATR42
- Lufthansa CityLine 2006-heden, FO CRJ
 
Waar: NLS 03/2006 - 11/2007
KLS Bridgecourse 12/2007 - 02/2008
Nu: opleiding S/O B747 KLM
Wachttijd: 3 maanden (assessments/grading)
 
Leuk topic om te lezen.

Geweldig om te zien hoe iemand via omwegen toch zijn/haar doel weet te bereiken.
 
Last edited:
Mijn "levensloop"

96 OBS ATPL Theorie
97 Euroflight
98 Tulip Air BE20
99 F/O Lauda Air CL65
01 F/O Lauda Air B772
04 F/O Austrian Airlines B772 (Overname van NG door OS)

Groetjes
 
Mijn "levensloop"

96 OBS ATPL Theorie
97 Euroflight
98 Tulip Air BE20
99 F/O Lauda Air CL65
01 F/O Lauda Air B772
04 F/O Austrian Airlines B772 (Overname van NG door OS)

Groetjes

dan ben jij degene die in Hoofddorp achter mij heeft gezeten tijdens de theorie!

Climb350
 
2005 begonnen op de key-ls
2007 klaar, 2 maanden later aangenomen KLM
wachttijd tot in dienst treding 4 maanden. nu 2de 2de 330
 
Idd een leuk draadje om te kijken hoe iedereen terecht komt, hier die van mij;

2004 NLS
2006 Klaar
07-08 F/O Saab 340 in West Afrika
Soon: F/O Fokker 50 VLM :D
 
2003-2004 AeroMadrid
2005 Wizzair A320 via Storm Aviation/GECAT
2006-heden easyJet A319

Geen nazorg. Bij Wizzair zelf moeten betalen voor TR, 3 maanden na eind opleiding.
 
knap gedaan idd RR, congrats (2e keer ;) )

mezelf,

2004 NLS
2006 klaar
2006 aerial survey pilot op PA34, P68, C310/340/402 en SA226 (blijf zelfs current)
2007- heden FO AVRO Brussels Airlines
 
1992: Opleiding IPS, USA.
1993-1995: F/O C-212 Murray Air, Detroit.
1995-1996: Capt. C-212, Evergreen Int. , United Nations, Angola.
1997-2000: Capt. F27, Tulip Air/ Farnair.
2000-2003: F/O B742 Atlas Air.
2003-heden: Capt. B742/3 en sinds paar maanden B744, Pullmantur Air, Madrid.
Bevalt hier prima!
Groet,
Flaps.
 
Last edited:
Hier maar weer eens een update:

- 1996-1997 OBS B1 Theorie
- 1997-1999 Martinair vliegschool
- 2001-2008 F/O CLH, tussen einde opleiding en aanname CLH (CRJ) 13 maanden.
- 2008 LH F/O A320 sinds 2 weken (..Ik denk hier wel te blijven hangen...:biertje: )
 
Hier maar weer eens een update:

- 1996-1997 OBS B1 Theorie
- 1997-1999 Martinair vliegschool
- 2001-2008 F/O CLH, tussen einde opleiding en aanname CLH (CRJ) 13 maanden.
- 2008 LH F/O A320 sinds 2 weken (..Ik denk hier wel te blijven hangen...:biertje: )

Net lijstje, puur intresse...na 7 jaar nog geen upgrade in zicht bij CLH?
 
@capricorn
Wat zit je veel op Airwork de laatste tijd...zeeen van tijd daar bij die Mayers zeker? ;)

@Honeywell
misschien na 7 x 10 tot de macht 23 inmiddels...
 
Hoi Honeywell,

De situatie bij CLH is dusdanig dat een upgrading er in de nabije toekomst niet inzit. Vergrijzing bij CLH is er (bijna) niet, expansie al helemaal niet, sterker nog we hebben in 2006-2007 8 kisten afgegeven (12 nieuwe CRJ 900 (incl 30 nieuwe Cpt´s van LH), maar daarvoor 20 CRJ 200 weg). Dit jaar ging er weer een CRJ 200weg richting Eurowings. We hebben F/O´s te weinig en Cpt´s te veel! Nee, dat ziet er niet goed uit...

En... ik denk dat ik 20 jaar vol ga maken als F/O (ruim 7 jaar CLH en iets van 12 jaar bij LH) .... en dat alles dankzij big boss LH en de vakbond... vriendelijk bedankt:dozey:

Ik ben echter toch blij dat ik deze uitweg naar LH dan nog heb moet ik zeggen...

Gegroet
C
 
Back
Top