Stand van zaken Deel 18

Status
Not open for further replies.
Vandaag 16 jaar en 9 maanden geworden :D
Als het goed is heeft de luchtmacht vandaag mijn sollicitatiepakket al binnen.

-RML16
 
De PO2 op 4 april gaat niet door, ze hebben te weinig mensen om een groep te kunnen vormen. Kon verzet worden naar 5 april, maar dan heb ik een tentamen. Wordt dus weer 26 april...:(
 
Ja, ze hadden idd gebeld. We stonden blijkbaar als enige op 4 april (ze had het iig over 2 man :p:) Naja, ik kan gelukkig wel de 5e, maar wel balen voor jou.
 
Mensen ! ik heb mijn uitnodiging voor de PVS gehad. Ik moet vrijdag de 13e in roosendaal melden. Ik zit in groep 2. Mensen op dit forum die ook daarbij zullen zijn ? PM ff ;) .

J.T.
 
Last edited:
Jeuj! Gister po-2 gehaald. Mag volgende week donderdag, 12-4, alweer voor vmo-1. Als ze daar de inschatting maken dat ik het gehele medisch onderzoek waarschijnlijk wel haal, is de kans zeer groot dat ik daarna redelijk snel richting frankrijk ga voor PVS! Soort van spoedselectie :p:
 
Doen ze de PVS weer in Roanne dan?
Hoop het voor je, was erg tof.
Niks ten nadelen van Seppe hoor, ook daar is het gaaf ;)
 
Ja, ze willen nu zooi kandidaten zo snel mogelijk er doorheen jagen voor in de augustus klas ofzo. Mn psycholoog had het er gister over dat als het meezit, en ik haal alles, ik misschien al in mei klaar zou kunnen zijn met mn keuringen. Zou wel mooi zijn, hele selectieproces in vier maanden halen ;)
 
Oke dan, lekker hoor.
Echt een super tijd gehad in Roanne (ik lijk wel een ouwe vent).
Succes met de selecties :)
 
Welke :snore: houdt eigenlijk de SvZ bij ?

Erik J/E-J toch? welkom terug, en gefeliciteerd!

Donderdag krijgen wij de typetoewijzing. Oftewel de "assignment". Zeer spannende en drukke dagen in de tussentijd :biertje:
 
Volgens mij is zo SvZ weer aardig actueel...

Zoals het er voor staat met de PBB'ers:

MLD: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

MLD: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de MLD:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:


KLu: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de KLu:


Bezig met selectie voor vlieger:


KLu, Officier Luchtverkeersleider, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
  • No one?
KLu, Officier Air Surveillance, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
  • Goedgekeurd, wachtend op plaatsing Montana22
 
Last edited:
czeck! zo ziet het er weer beter uit :yeehaa: . Alleen die klas voor mij (augustus) die wachten natuurlijk ook allemaal op hun assignment. Wepz trouwens ook, onee die krijgt helikopter:duh:

ennuh niet zo grappig doen he wepz ze moeten het idee krijgen dat we hard werken:airforce: . Maar jullie zijn beiden klaar dan? Zal wel rustig zijn daaro dan...
 
J. is klaar, ik was vorige week DNIF, dus ik moet komende 3 dagen proberen de laatste 7 trips af te ronden. Morgen door de Eifel en de Ardennen. Zin in. :airforce:

Zie je donderdag!

PS. Het is erg rustig ja.
 
woh, schiet je wel op.. zo'n grapjas als jij kunnen we niet missen he:traantjes
DNIF in Geb260 of in je eigen nest? Maar nog wel ff opschieten he! En veel succes en, zoals het eruit ziet, plezier natuurlijk.
 
@ erik J

ff heel belangrijk voor mij, want toen ik de gvss heb gedaan en was uitgevallen ook bij de F vlucht hebben ze mij ook verteld dat ik wel een vliegershandje had. ik was ook nog best jong enzow. dus mijn vraag aan jouw.

heb jij wel na je eerste gvss een bevestiging gehad dat je was afgevallen en dat je geen aanspraak meer kon doen op de functie enzo bla bla.....en heb jij het bericht dat je nog een keer de gvss kon komen doen ook pas na anderhalf jaar te horen gekregen of niet?

jij zou mij echt heel blij maken als je even een antwoord hierop stuurt, want ik ben er niet meer zo mee bezig maar nu ik dit lees krijg ik weer hoop omdat het bij mij precies zo was als bij jou

gr,
robbert
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top