Stand van zaken Deel 18

Status
Not open for further replies.
Best belachelijk dat ze je hier voor op en neer laten komen. Dat had best op de dag van de gvss zelf gekund.

[...]

Er waren 4 man die het niet gehaald hadden



Spreek je jezelf nou niet een beetje tegen? Inderdaad, die vragen zijn simpel zat als je leert en een beetje nadenkt en ze deden het vroeger ook op de maandagochtend van de GVSS. Maar er zijn nog steeds apaten (bij jouw clubje VIER) die het niet goed leren of ?!?!$#^ :rolleyes: en het niet halen. Als je daar dan al voor de rest van de week kamers voor regelt en andere mensen bijv pas later inplant etc; lekker zonde van je selectiecapaciteit.
 
@ Robbert1983,

Zat je toevallig bij tom in de klas (oranje haar) Die krijgt het volgens mij pas over een paar weken te horen..

Maar iig gefeliciteerd, ben je er blij mee of had je liever iets anders gewild?

Groetjes!
 
Ja die krijgt het inderdaad over een paar weken te horen.
Chinook was niet m'n 1e keuze. Maar goed... Het blijft natuurlijk een erg indrukwekkend en mooi apparaat. En helikopter vliegen is denk ik toch wel heel erg vet, vooral als je zoveel power onder je kont hebt als in de Chinook.
 
Gefeliciteerd! Ik denk dat je er zeker veel plezier aan zult beleven. Heb één keer de eer gehad mee te mogen met de Chinook, en ik vond het helemaal geweldig. Prachtig apparaat, glass cockpit en interessante operatie, plus de lol van het werken in een team. Als ik een Chinook over zie komen, vind ik het altijd machtig om te zien. Het geluid alleen al.
 
Ja die krijgt het inderdaad over een paar weken te horen.
Chinook was niet m'n 1e keuze. Maar goed... Het blijft natuurlijk een erg indrukwekkend en mooi apparaat. En helikopter vliegen is denk ik toch wel heel erg vet, vooral als je zoveel power onder je kont hebt als in de Chinook.

Geloof me, helikopter vliegen IS heel erg vet :D. De chinook is ook een heel mooi apparaat, maar goed dat weet ik ook alleen van zien.. Voor zover mijn ervaring met heli's.... je kan er zoveel mee!! Succes en have fun!

Greetz
 
Vmo2

Vmo2

Heey gaste, Ik heb vandaag mijn vmo-2 gehad. Goed verlopen. geen negatieve dingen gehoord. ff wachten op de brief van het cml en dan op naar de PVS hopelijk. Succes iedereen.

J.T.
 
hey! J.T. welkom op het forum! je bent al behoorlijk ver in de selectie!!
Succes als je straks de PVS moet doen!

groet,
 
Ik ga zelf wel 28 maart :D eindelijk beginnen met de selectie daarna.
Zijn er nog meer mensen hier die ook gaan ?

-RML16
 
Heuj! Woensdag te horen gekregen, samen met nog twee anderen, dat we de GVSS succesvol afgerond hadden! :) 4 April mag ik terugkomen voor PO-2.
 
hey! J.T. welkom op het forum! je bent al behoorlijk ver in de selectie!!
Succes als je straks de PVS moet doen!

groet,

dank dank, ik was hier al eerder geweest maar tijdje niet meer ^^. weet iemand hoelang de periode is dat je bezig bent met de PVS ?
J.T.
 
Grote dag vandaag voor mij:

Ik ben door!!!!!! :yeehaa: :yeehaa: :yeehaa: Defensie is nog niet van me af ;)

15 augustus mag ik aantreden. Maar eerst: :biertje:
En daarna fysiek aan de slag natuurlijk :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top