Stand van zaken Deel 18

Status
Not open for further replies.
Ik moet leren lezen ofzo...
Brief was niet van AcvZ. Die werd alleen genoemnd op de envelop, brief was van KNVvL..
 
@UNCLE: Ging niet over jouw (of iemand anders), ik wijzigde een verhaal in voor iets nuttigers.

Tks
 
Zo, weer redelijk wat gebeurd hier in de tussentijd.

@Uncle, balen en succes met wat je verder gaat doen.

En wat een ****weer vandaag. Kortom, ik schuif met m'n PVS weer door. Naar 26 februari om precies te zijn. Was op zich geen verrassing dat het niet doorging, met 100% kans op regen.

26 feb is trouwens onder voorbehoud, er waren nog wat loadmasters die met spoed voor mij gingen, voor de februariklas.

edit: en eindelijk een userpic :)
 
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK BEN KLAAR MET DE EMVO!!! WOEHOE!!!!!

:D :haha:

:yeehaa: :biertje: :yeehaa: :biertje: :yeehaa: :biertje: :yeehaa: :biertje:
 
Thanks! Ik weet wel wat ik wil ja, heheh. F-16. :)
Maar ja, it's not up to me.
Nog onduidelijk wanneer we precies onze assignment krijgen, dus tot die tijd afwachten.
 
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK BEN KLAAR MET DE EMVO!!! WOEHOE!!!!!

:D :haha:

:yeehaa: :biertje: :yeehaa: :biertje: :yeehaa: :biertje: :yeehaa: :biertje:

Gefeliciteerd! Hoop voor je dat je snel aan de bak mag (in de USA).
 
Wat zijn er weinig mensen bezig met de selectie:(

@Robert1983
Gefeliciteerd met het behalen van de EMVO. Veel succes met je plaatsing.

@Uncle
Veel succes in de toekomst.

Ciao Jimmy
 
ee, even een vraag!

Wat die slipkogel betreft: ik heb iemand een keer horen zeggen kick the ball, dus ik dacht.. wanneer die slipkogel links zit.. schop je 'm van links naar het midden. Dus links meer voeten.. Maar dacht vandaag weer wat anders te lezen.. Kan iemand (iemand die recent het gvss heeft gedaan) mij een even een keer duidelijk vertellen hoe dit nou precies zit?! Alvast bedankt

Groeten,

LALA
 
zodra je slipkogel naar links gaat moet je inderdaad meer links voeten geven, onthoud gewoon 'kick the ball'.
als je toch aan het leren bent onthoud dan ook even het neveneffect; meer power is neus omhoog en naar links en minder power is neus omlaag en naar rechts dus... zodra je gas geeft moet je ook meer voeten doen.

(ook niet teveel want dan reageert ie niet goed, dus niet te hard op de pedalen trappen)

veel succes met je GVSS,
Ice^
 
Wat die slipkogel betreft: ik heb iemand een keer horen zeggen kick the ball, dus ik dacht.. wanneer die slipkogel links zit.. schop je 'm van links naar het midden. Dus links meer voeten.. Maar dacht vandaag weer wat anders te lezen..

Er staat letterlijk:

"Kogel rechts wil zeggen te weinig rechts voeten, kogel links te weinig links voeten"

oftewel.....: "kogel rechts wil zeggen dat je te weinig rechts voeten geeft, en dus meer rechts moeten moet geven om de kogel weer naar het midden te brengen"

Hoop dat het zo duidelijk genoeg is ;)
 
Nog een handigheidje als aanvulling op hetgeen Ice zegt...

Als je gas bij geeft zal als neveneffect (o.a.) de neus naar links weglopen. Je moet dan dus rechts voeten geven om dit op te heffen. Je kunt dit makkelijk onthouden door te doen alsof je rechterarm vast zit aan je rechterbeen. Dus gas bij is throttle naar voren en voet naar voren (rechter pedaal indrukken). Bij gas terug zul je lichtjes links voeten moeten geven om de slipkogel gecentreerd te houden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top