Stand van zaken Deel 18

Status
Not open for further replies.
Wat een rust zo ineens:grijns:

hoe is het met de gvss groep van vorige week?

Pho?


Groeten,

LALA
 
ja, het is inderdaad rustig. Ik concentreer me op het moment op school en de selectie die komen gaat!

groet, Onitsuka
 
3e uitboeker van 3KLu (van de 6 inmiddels) meldt zich.
Geen lang verhaal, ben gewoon een nixfix.
Misschien ooit nog een verhaaltje.

Uncle, dat je een niksfix bent is onzin! Je bent niet voor niks door die keuring heen gekomen, weinigen kunnen zeggen dat ze daar door heen komen.

Daar komt bij dat als het 'militair zijn' je niet ligt, het logisch is dat je stopt of moet stoppen.

Iedereen moet blijven beseffen dat je in eerste instantie militair bent, en daarbij vliegt!

Groet, Onitsuka
 
Tim, ik krijg nog bericht wanneer ik moet komen voor PO-1!
Ik ga uitgerust en goed geconcentreerd beginnen aan de selectie!

Groet,
 
Dan gaan ze kijken of ik een hart heb. Vrouwen zeggen van niet, maargoed.

En dan wachten of ik mag gaan pvse!
 
Uncle, dat je een niksfix bent is onzin! Je bent niet voor niks door die keuring heen gekomen, weinigen kunnen zeggen dat ze daar door heen komen.

Daar komt bij dat als het 'militair zijn' je niet ligt, het logisch is dat je stopt of moet stoppen.

Iedereen moet blijven beseffen dat je in eerste instantie militair bent, en daarbij vliegt!

Groet, Onitsuka
Het heeft niks te maken met dat het militair zijn mij niet ligt, het heeft er mee te maken dat ik verkeerd omging met tijdsdruk en dat volledig aan mijzelf te wijten had. Zonder er voldoende rustig over nagedacht te hebben heb ik besloten toen om uit te boeken.
Niet meer, niet minder.
 
Hejj :)

Vanochtend heb ik dan eindelijk mijn FAM gehad. De sprint was echt zwaar maar die bleek ik achteraf wel goed te hebben gedaan. Lopen was ook goed gegaan. Krachttesten iets minder.. Mn buikspieren zijn niet sterk genoeg, en borstspieren moeten ook sterker. Benen en rug waren juist wel weer goed..

Ik weet niet of ik nou gewoon die testen niet goed heb gedaan of echt niet sterk genoeg ben. Bankdrukken in de sportschool gaat juist altijd best goed. En buik is ook niet heel slap heb ik het idee.

Nou over 3 maandjes mag ik de krachttest opnieuw doen. Nog ff flink trainen dus :)
 
Brief gekregen:
iFly:
82kandidaten voor de AcvZ (waaronder ikke :D)
60 worden er gekozen
= 73% kans, Met poker zou ik raisen... ;)

Heb jij al wat gehoord InStyle?
 
Last edited:
60 voor de ACvZ??? gaat druk worden op soesterberg haha

Nog een vraagje over de FAM (conditie gedeelte): ik ren nu met gemak 25 minuten op 10 km/u. Iemand enig idee of dit een beetje in de goede richting is, of kan ik beter elke minuut iets sneller gaan rennen o.i.d.?

Chris
 
van die 60? nee heb het net ff double-checked.

"In totaal 82 geinteresseerden gaven zich op voor iFly blabla....... Zestig daarvan zullen worden geselecteerd. De kans dat jij tot de gelukkigen behoord is dus groot!"

Er staat echter niet nadrukkelijk in dat alle 60 voor AcvZ zijn. Maar de afzender van de brief was AcvZ...

NOG EEN EDIT: Brief was niet van de AcvZ, ik kan niet lezen. AcvZ werd vemeld op de envelop, brief was van KNVvL.
 
Last edited:
60 voor de ACvZ??? gaat druk worden op soesterberg haha

Nog een vraagje over de FAM (conditie gedeelte): ik ren nu met gemak 25 minuten op 10 km/u. Iemand enig idee of dit een beetje in de goede richting is, of kan ik beter elke minuut iets sneller gaan rennen o.i.d.?

Chris

Ik denk dat dat wel goed is ik zat ook ongeveer op dat niveau (en qua conditie was ik wel goed). Maar bij de test zelf moet je geleidelijk steeds harder lopen, dus zou dat ook wel een keer oefenen als ik jou was.
 
@TKS
Sssssst. Eerst even selectie doen. (Edit: waar is je hele verhaal opeens gebleven?!)

@Uncle
Succes met je toekomst.
 
KLopt PET, heb het maar aangepast je opmerking is ook terecht, wel wil ik je zeggen dat alles te respecteren is welke keuze men ook maakt.
 
@PET: Ik was je voor en dacht aan de opmerkingen mis interpretatie wat een forum kweekt en dus dacht ik dat ik er beters iets anders neer kon zetten.

En voilla jij had al gereageerd...

Tks
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top