Raadplaatjes (eerste ronde)

Tweede misschien iets in de richting van een B-25 die langskomt?

Helemaal! Het typische geluid van de Wright R-2600 Cyclones dat bij de B25 een wat sputterend effect krijgt vanwege de aparte exhaust stacks. Je hoort het sputteren voornamelijk als de B25 je is gepasserd.

CFIT, you know what to do....:biertje:

Greetz,
TD
 
Okee. Waarschijnlijk een weggevertje voor jullie hier maar:

2158645690_fc690023a6.jpg


-Welk vliegtuig?
-Met welk registratienummer?
 
Even een schot voor de boeg: doet me aan Howard Hughes denken... De enige die rijk en gek genoeg was voor een 'radicaal' ontwerp ;)

Ik kan echter verder niks vinden.

Hmm, BR heeft waarschijnlijk gelijk.
 
Grappig, de fotograaf van die andere foto loopt hier waarschijnlijk in beeld.

Btw, ik geloof dat ik momenteel de twee raad-topics in handen heb! Ik wacht nog even op CFIT voor een go.
 
Grappig, de fotograaf van die andere foto loopt hier waarschijnlijk in beeld.

Btw, ik geloof dat ik momenteel de twee raad-topics in handen heb! Ik wacht nog even op CFIT voor een go.

En het is een go ;) Sorry voor de afwezigheid: het is inderdaad de Pander/post/pechjager :)
 
Heb ik zitten suffen? Had het mp3tje op mijn server opgeslagen als heerlijk.mp3
Snap niet hoe je dan op B25 passing uitkomt....:passed:
We wachten op BR

Open het in een media player en er staat ook bij mij 'B-25 passing by Jeff Coleman', ;) Volgende keer naast het bestand, ook even de mp3 informatie aanpassen :blabla:
 
Zo, daar is ie dan. We zien hier Snoopy op een inlaat, maar welk type vliegtuig?



Zilion bonus punten voor de huidige registratie en voormalige gebruiker.
 
tres bien Chase! kleine note, hij is "eerst" even N94DW geweest en Wsk-pzl-mielec maakte die dingen.



Vwb de bonus punten, die zijn helaas pindakaas slechts virtueel...
 
Even zoeken, want ik heb nog niets bruikbaars in mijn archief gevonden op dit moment. Mocht iemand in de tussentijd al een leuke raadplaat hebben: be my guest.
 
Back
Top