Raadplaatjes (eerste ronde)

TailEndCharlie has the floor, foei Metrodriver!

dsc1224mh1.jpg
 
Ah, wacht.. oliebollen bakken achterin de motor, voor het goede doel? :D

Nee ik heb er serieus naar zitten zoeken, maar tevergeefs. Geen naam voor deze kist kunnen vinden tot nu toe.
 
Nee geen Anson.
24 uur en nog niet geraden. De eerste hint is een nieuwe foto, zo zie je tenminste uit welk land ie komt en welke periode je moet zoeken:



ben benieuwd of deze raadplaat oud en nieuw gaat halen.
 
Is het een Henschel?

Modelnaam ken ik niet wanneer het daadwerkelijk een Henschel is. De Henschel werd vroeger gebruikt voor grondaanvallen, vooral gericht op tanks.
 
Beste allemaal,

De laatste tijd heb ik het raden maar opgegeven. Mijn kennis schiet helaas de kort, maar respect voor diegenen, die aan de hand van een schroefje de kist herkennen, incl bouwjaar, de historie en er daarna fijntjes aan toevoegen, dat het wel een fijne kist was om in te vliegen. :)

Mijn goede voornemen is om weer wat meer te raden! ;)
De beste wensen voor 2009!
 
Beste allemaal,

De laatste tijd heb ik het raden maar opgegeven. Mijn kennis schiet helaas de kort, maar respect voor diegenen, die aan de hand van een schroefje de kist herkennen, incl bouwjaar, de historie en er daarna fijntjes aan toevoegen, dat het wel een fijne kist was om in te vliegen. :)

Mijn goede voornemen is om weer wat meer te raden! ;)
De beste wensen voor 2009!

Ik sluit me aan bij Folberts, ik hoop in 2009 weer eens een raadplaat te kunnen zetten.

De beste wensen voor 2009!
 
Back
Top