Raadplaatjes (eerste ronde)

Haha zie dat zelfs daar niet eens een plaatje van dit toestelletje is maar alleen de naam!
Knap gevonden hoor!
 
Dan kaap ik de vloer nog maar eens een keer :)

2z6gxs0.jpg


Ik denk dat TD, chaseplane, jpc of folberts em binnen no time weet..
 
And we have a winnerrrrr. Het is inderdaad een Boeing Model 1, ook bekend als Boeing B&W.

Maak er wat moois van zou ik zeggen ;)
 
Haha hmm eigenlijk istie dan voor Metrodriver... maar ik neem bij deze even de vrijheid om een plaatje te posten. Ben pas later op de dag weer terug... ben benieuwd of dit iets makkelijker is dan mijn vorige! ;)

raadplaatje4.jpg
 
Last edited:
Ik heb nog niet eens uitgevonden hoe ik een foto moet plaatsen. Laatst een keer geprobeerd en alles dat er uit kwam waren rode kruisjes.
Waar jullie al die photos vandaan halen is mij ook al een raadsel.
Ga dus maar vrolijk verder met de raadplaatjes, ik hoef de vloer niet te hebben.
 
Dat is toch zo`n Japans kamikaze ding?

Even opgezocht: Yokosuka MXY7
 
Last edited:
The HA-200 Saeta (Dart) was the first Spanish turbojet aircraft. It was developed from the earlier piston powered trainer the HA-100 Triana with the participation of Willy Messerschmitt. The prototype first flew on 12 August 1955 and the first production aircraft flew in 1962. The HA-200A aircraft were delivered to the Spanish Air Force with the designation E.14. A single seat version (the HA-220) for the ground-attack role was developed and delivered to the Spanish Air Force with the designation C.10.
 
Back
Top