Raadplaatjes (eerste ronde)

hij was blijkbaar niet echt makkelijk, er vliegen er natuurlijk ook geen honderden van rond

open floor voor wat mij betreft

HELLENIC AERONAUTICAL TECHNOLOGIES - HAT HAT LS2
TYPE: Two-seat light aircraft.
PROGRAMME: Design started 1 June 1990; designation LS2 indicates landplane, single engine, two-seat.
Construction of first prototype began 1 February 1993; first flight (SX-LS2) 20 May 1997.
Certification sought to JAR 22.
COSTS: Dr30million (1998).
DESIGN FEATURES: Low-cost, low-power, simple to build kitbuilt. Wings fold for easy storage. Laminar flow aerofoil; NACA 542–415 section at root and 641–412 at tip; leading-edge sweep 2º 42', dihedral 4º, incidence 2º, twist 2º.
FLYING CONTROLS: Conventional and manual. Cable-operated elevator and rudder; pushrods operate ailerons. Sweptback fin with tapered tailplane. Trim tab on elevator, stick force augmentation
provided by spring; horn-balanced rudder and elevators. Four-position flaps.
STRUCTURE: Glass fibre throughout, except nose landing gear and engine mount, both of which are 4130 steel. Single-spar wing.
LANDING GEAR: Fixed tricycle type with free-castoring (±55º) nosewheel. One 4 × 5.00 Azusa wheel on each unit. Mainwheel tyre pressure 3.45 bars (50 lb/sq in); nosewheel tyre pressure 3.10 bars (45 lb/sq in). Azura drum brakes on mainwheels; glass fibre speed fairings on all units.
POWER PLANT: Prototype has one 47.7 kW (64 hp) VW motorcar piston engine driving a fixed-pitch wooden two-blade propeller. Fuel capacity 68 litres (18 US gallons; 15 Imp gallons) in single fuselage tank between cabin and firewall; gravity refuelling point. Oil capacity 2.6 litres (0.7 US gallon; 0.6 Imp gallon). ACCOMMODATION: Pilot and passenger side by side in enclosed cabin, with upward-hinged gullwing door each side. Baggage compartment behind seats.
 
Iedereen wist zich nu het zweet van het voorhoofd.
Maar weer eens een detailfoto, bij welk vliegtuig hoort dit?

raadplaat.gif
 
PS, Vipert, wil je aub geen foto's meer plaatsen van mijn co-piloot, dank u

Hallo BR, de geplaatste foto heb ik naar aanleiding van je tip gevonden op basis van mijn zoekopdracht in Google: "Barbiejet series 200/700". Misschien niet zo handig van mij. :niet_bli:
 
Ik heb TEC's computer even gekraakt en een foto gevonden van hem en TD.
Raadplaatje: in welke tuin van welke officiersmess zijn TEC en TD stiekem gefotografeerd?


P.S. Voor wie ze nog vertrouwd: kijk ook eens in het andere raadplaatjestopic.
IK BEN JALOERS EN WIL OOK MET PENSIOEN/MEER VRIJE TIJD;)

Over to departure! Jippie.
 
P.S. Voor wie ze nog vertrouwd: kijk ook eens in het andere raadplaatjestopic.
IK BEN JALOERS EN WIL OOK MET PENSIOEN/MEER VRIJE TIJD;)

Over to departure! Jippie.

Ho, ho, ik ken TD niet persoonlijk, maar ik denk toch wel dat we zo'n 30 jaar verschillen in leeftijd!! (dat ik jonger ben dan he.. :grijns:)
 
Ik heb TEC's computer even gekraakt en een foto gevonden van hem en TD.
Raadplaatje: in welke tuin van welke officiersmess zijn TEC en TD stiekem gefotografeerd?


P.S. Voor wie ze nog vertrouwd: kijk ook eens in het andere raadplaatjestopic.
IK BEN JALOERS EN WIL OOK MET PENSIOEN/MEER VRIJE TIJD;)

Over to departure! Jippie.

Wil hier wel even kwijt dat die foto in eigen achtertuin is gemaakt en JAREN oud is. Wat waren we toen nog jong, zucht!
 
@ MG.

Als het zo is dat jij TD's facebook bestand gekraakt hebt en de betreffend foto gemaakt is in het perceeltje achter de mess in Gilze, dan kan ik me voorstellen dat TD even, een beetje onhandig, dit nog wel wil verbloemen. Achtertuin, yeah right.

Dan komt TEC ook nog even inchippen dat hij de andere senior niet is, beetje Roadrunner, "ben jonger ben jonger, beep beep".

MG, I think you'r on to something.
Het is te veel toeval dat ze alles altijd meteen weten. Dit moet onderzocht worden.
Modjes, are you there?
Off topic, ik weet het, maar de realiteit mag toch nooit in de weg staan van een goede conspiracy theorie?

On topic, wie heeft nu de vloer MG?
Toch niet TD, anders zou hij er met zijn achtertuin nog mee weg komen ook.:eek!:

Cheers
Art
 
Ehm.... alhoewel ik niets weet, niets weet te raden en soms zelfs niet eens een goed antwoord kan opzoeken...... ik heb nog wel een plaatje hier dat wellicht tot een leuke zoekopdracht kan leiden!

Indien open floor... mag ik m posten?
 
@ MG.

Als het zo is dat jij TD's facebook bestand gekraakt hebt en de betreffend foto gemaakt is in het perceeltje achter de mess in Gilze, dan kan ik me voorstellen dat TD even, een beetje onhandig, dit nog wel wil verbloemen. Achtertuin, yeah right.

Dan komt TEC ook nog even inchippen dat hij de andere senior niet is, beetje Roadrunner, "ben jonger ben jonger, beep beep".
OMG, ik kan ook niks verbloemen hier of oom Art heeft het direct door. Het is inderdaad achter de Mess op Gilze (was eigenlijk Classified, but compromised now).
Zou mijn Mac dan toch zijn gehackt? De disk maakt vreemde drukke geluiden terwijl ikzelf niks doe. Zit MG daar achter soms?
MG, I think you'r on to something.
Het is te veel toeval dat ze alles altijd meteen weten. Dit moet onderzocht worden.
Modjes, are you there?
Off topic, ik weet het, maar de realiteit mag toch nooit in de weg staan van een goede conspiracy theorie?
Vooralsnog maken TD en TEC gebruik van hun zwijgrecht dienaangaande:p:
On topic, wie heeft nu de vloer MG?
Toch niet TD, anders zou hij er met zijn achtertuin nog mee weg komen ook.:eek!:

Cheers
Art
Niet TD, maar we wachten op de input van TEC.
@PH-JPC: kijk maar wat je ermee doet, ben wel nieuwsgierig
 
ik zou zeggen, TEC heeft 24 uur de tijd gehad een nieuwe plaat te posten. Dat heeft ie niet gedaan. Dus ik zeg, PH-JPC, kom maar op met die plaat. :yeehaa:
 
Ok nou hier komtie dan.

Wellicht dat de aces hier meteen zien wat voor kist t is... maar toen ik m zag heb ik wel even met mijn ogen staan knipperen.

raadplaatje.jpg
 
Mooi ding he met die 4 bladblazertjes, jammer dat ie de productie nooit heeft gehaald.
Hier dezelfde kist. Voor de liefhebbers: Hij staat te koop en is airworthy!
nogzoeentje.jpg

Deze reply buiten mededinging, dus PH-JPC heeft nog een antwoord van jullie tegoed:nicethread:
 
TD (en TEC),
niet zo raar doen hoor. Als je het weet dan weet je het.
Ik vond en vind Waldorf en Statler altijd mijn favoriete karakters van de Muppets (gedeeld met Rupert: "Miemiemiemiemie"), dus in dat licht moet je mijn reakties ook zien hoor. Daarnaast ben ik er reuze trots op dat ik plaatjes kan plaatsen op Airwork.
En die foto had ik niet gekraakt, die had ik stiekem zelf gemaakt bij de SKHV met mijn telelens vanuit de bosjes.
 
Back
Top