Raadplaatjes (eerste ronde)

OK, ik heb er nog één:

raadplaatje4gj7.jpg
 
Sorry Kebab. Dan geef ik jou de eerste hint:
Jouw naam heeft met voedsel te maken, de naam hiervan lijkt ook op iets wat je kunt eten, en de streek waar hij vandaan komt is ook erg bekend in de voedsel industrie, if not in name ;-)
 
bizar.jpg


moest zelf ook even slikken toen ik m zag..oh shit...flight cadet had al gepost...ik kan alleen zijn plaatje niet zien...
 
Prachtige machine, die... euh... heli-vlieg-jet-dinges? Ik ben erg benieuwd naar de prestaties ervan.

Tip 2 voor mijn plaat:
De ontwerpende company komt uit Bordaux, en heeft vóór het vliegend tijdperk ander vervoer geproduceerd.
 
Ojjo, very close. Ik twijfel even of ik hem moet goedkeuren...

Euh, vooruit dan ;)

Officieel was het de Dyle et Bacalan AB.20

Van mij heb je de floor, en knap dat je hem gevonden hebt ;)
 
damm OJJO hoe flik je dat toch!

Ik neem aan dat je daarmee bedoelt dat ie goed is? :grijns:
Tsja, het is een kwestie van goed zoeken met de juiste keywords, OF weten welke bronnen je moet gebruiken. Dan kan het zijn dat het even wat tijd kost. Ik heb een afgeronde HBO-opleiding tot bibliothecaris dus ik zou moeten weten hoe het moet. Die van jou vond ik door te zoeken op "unmanned helicopter foldable wings" in Google afbeeldingen. Hij staat gelijk al op de eerste bladzijde van de resultaten.
Die van FlightCadet door te kijken bij Frankrijk op www.aviastar.org en dan een merk zoeken wat met Bordeaux te maken heeft.

Enfin, genoeg gekletst, :blabla: bij deze de nieuwe plaat:

raadplaatje26.jpg


is ie niet prachtig?
 
Volgens mij is het een Lockheed Vega, bekend van Emilia Earhart en Wiley Post

Edit: Disregard, voorruit klopt niks van. Wel een mooie kist zeg!
 
Last edited:
Niks van dat alles, het is een zweedse conversie, de Volvo Station Cub.

Na de oorlog gebouwd voor vader moeder en 1,8 kind. Kan ook twee Billy boekenkasten vervoeren.
 
Back
Top