Raadplaatjes (eerste ronde)

Hierbij uw nieuwe uitdaging, kon wel eens een lastige worden.

raadplaatje25.jpg
 
Dank je Ojjo.

Mag ik mijn beurt eens misbruiken om een raadpraat i.p.v. raadplaat te leveren? Is misschien ook wel zo vriendelijk voor de Internetproblemen van Taildragger en anderen.

Goed, ik ben op zoek naar een toestel met de volgende omschrijving:
"Deze taildragger weet eenzame hoogten te bereiken. Het liefst steekt 'ie zijn lange neus in andermans zaken."

Een idee naar welke kist ik zoek? Oplossing komt waarschijnlijk morgen of jullie moeten heel erg snel zijn :)
 
Volgens mij ook.
Trouwens, dit topic staat op 987 reacties! Een felicitatie naar N2024 die hiermee is begonnen, het begint geschiedenis te schrijven!
Wat doen we met de duizendste poster? Verdient die in de AGP een bevordering? Ben benieuwd wat Diana daarvan vindt.
 
Last edited:
In NASA uitvoering heet ie Lockheed ER-2 volgens mij!? ;-)
Maar ik gun FOLBERTS de vloer hoor!!
 
oeps, ik dacht dat de geposte plaat van ART de nieuw opgave was en dat FOLBERTS die beantwoordde...
 
Damn denk ik eindelijk eens iets goed te hebben ... Had de nieuwe plaat al gevonden. Hoe moet ik deze uploaden vanaf mij pc.? Tenminste als het nog mag. Anyone?
 
Damn denk ik eindelijk eens iets goed te hebben ... Had de nieuwe plaat al gevonden. Hoe moet ik deze uploaden vanaf mij pc.? Tenminste als het nog mag. Anyone?

Chaseplane moet eerst een winnaar aanwijzen. Hij heeft het raadseltje geplaatst en hij bepaalt wie er gewonnen heeft.
 
Marty, erg goed gevonden, maar ik had toch de kist van Art in gedachten: de Lockheed U2 / TR1 / ER2. Vooral de U2 en TR1 hebben die Pinokkio neus.

u2-6.jpg


Art, jouw beurt. Op naar de 1000!

B.t.w., vinden jullie de raadpraat geschikt voor een eigen draadje?
 
B.t.w., vinden jullie de raadpraat geschikt voor een eigen draadje?

Wat mij betreft, zolang het gaat om het raden van vliegtuigen, hou het dan gewoon hier. :yeehaa:
Maar goed, Mr White heeft TD aangewezen om de boel in het gareel te houden, dus ik leg me bij zijn oordeel neer. :biertje:
 
Vond het wel een leuke twist die Chaseplane bedacht had. Daar hadden de googlers even geen antwoord op. De echte kenners natuurlijk wel:cool:

Van mij mag Folberts the floor hebben.

Laat maar komen F.

Cheers
Art
 
It's my lucky day! Leuk! Ik had een prent gevonden.

Ik moet een url invullen voor het uploaden van een plaatje dat echter op mijn pc staat. Wie helpt me even uit de brand en legt mij kort uit hoe het moet?
 
Bah, dacht ik eens een keer het goed te hebben .. :(. Hij voldeed wel aan de beschrijving haha.

Okee, folberts.

ga naar www.tinypic.com
Klik Browse.
Zoek je plaatje op.
Kopieer de onderste link die gegeven wordt in het scherm na het uploaden.
Zet je link tussen [IMG ][ /IMG] (zonder spaties in de tags)

Klaaaar :)
 
Wat mij betreft, zolang het gaat om het raden van vliegtuigen, hou het dan gewoon hier. :yeehaa:
Maar goed, Mr White heeft TD aangewezen om de boel in het gareel te houden, dus ik leg me bij zijn oordeel neer. :biertje:

Ik vind het hier ook prima gaan, maar sta open voor wat de meerderheid ervan vindt natuurlijk....
VERREK, ben ikzelf ineens de duizendste, echt niet vooraf gezien...... ik ben buiten mededinging gentlemen!
 
Back
Top