Raadplaatjes (eerste ronde)

Allow me:


Niet bestaande vliegtuigen mogen niet. (regel 69 uit het raadplaatjes POH) Ik kan ook wel Jessica Biel en haar Stealth vliegtuig hier neer plempen (yeah, you wish...)
Wel bestaande kisten zijn al moeilijk genoeg.


Edit: Honeywell is me net voor, en bedoelt hetzelfde
 
Niet bestaande vliegtuigen mogen niet. (regel 69 uit het raadplaatjes POH) Ik kan ook wel Jessica Biel en haar Stealth vliegtuig hier neer plempen (yeah, you wish...)
Wel bestaande kisten zijn al moeilijk genoeg.


Edit: Honeywell is me net voor, en bedoelt hetzelfde

Maar wat was dit dan voor een gedrocht? Ik heb me een pukkel gezocht en kon nergens wat vinden. Gewoon fantasie van Wubbo Okkels of zo?
 
deze is tenminste echt (geweest) ;-)
LUN_title1.jpg
http:
 
Hahahaa, die Chase is een doorgewinterde kenner. Inderdaad een plaatje van ursel 2007. Chaseplane, op het gevaar af van een-tweetjes...... The Floor is Yours!:biertje::biertje::biertje:

Dan ben ik zo vrij om 'm even over te nemen. Tail, dit moet jou toch wel weer aanspreken:
Watisdit8.jpg


En wat die een-tweetjes betreft: tailchase?

Cheers! :biertje:
 
Hehe sorry, die regel kende ik niet.

Voor de geinteresseerden: het is een Beriev Be-2500

Het is een vliegtuig dat ontworpen is zowel als een jet als een ekranoplan. Het plan is klaar, er wordt alleen gezocht naar investeerders. Als het gebouwd wordt is het het grootste vliegtuig ter wereld.

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Beriev_Be-2500

Nog een mooi plaatje van een ekranoplan:
 
Dan ben ik zo vrij om 'm even over te nemen. Tail, dit moet jou toch wel weer aanspreken:
Watisdit8.jpg


En wat die een-tweetjes betreft: tailchase?

Cheers! :biertje:

Tailchase, een goeie!
Zie ik daar het typische stepje van een Bellanca Citabria? Lijkt er wel heel veel op anders
 
Last edited:
Geraden. De floor is voor TailEndCharlie. Het is inderdaad een Stinson. Een Stinson Voyager om precies te zijn. Hieronder de originele foto en een toegave. Meer fotowerk over dit toestel in de AOPA Pilots & Planes van deze maand. Komt over enkele dagen uit.

_R8G2649_900x600.jpg


_R8G2566_900x600.jpg


Charlie, take it away . . .
 
Vooruit dan... Moet te doen zijn:



Geweldige kist, heb zelf ook het voorrecht gehad om een indrukwekkende trip te maken met deze machine.
 
Back
Top