Raadplaatjes (eerste ronde)

Disregard!

Ik reken het gewoon goed, het betreft de Convair XF-81

Floor is yours, netjes! (had ik toch ook de neus moeten fotosoepen)
 
Haha, dat was de andere optie...*zoekt een challenge*:kerst:

Edit:

Gevonden:

 
Kijk, hij is weer in zijn element! Voor de bonuspunten: Het vliegveld is Panama. Ik herken nl. één van die afhandelaars, 'n oude vriend van me ;)

Reken maar! Dus toevallig een gezamenlijke kennis, Sancho Los Alfaques. De man die altijd voor ons klaarstond met de heerlijkste Taco's, weet je nog? :biertje::biertje::biertje:
Moet weer op weg, vliegtuigjes repareren, druk, druk, druk
 
Taildragger has the floor!:yeehaa:

Een weinig geziene gast,, zijn er niet veel van:

2007-08-18 (34).jpg
 
zeg! Dit wordt toch geen onderons-één-tweetje tussen chase en tail eh!?
:D

Hahahaa, die Chase is een doorgewinterde kenner. Inderdaad een plaatje van ursel 2007. Chaseplane, op het gevaar af van een-tweetjes...... The Floor is Yours!:biertje::biertje::biertje:
 
Leuk om te horen dat er hier nog meerdere Wings & Wheels bezoekers zijn ;)

Opgegroeid in Ursel, maar kwam zelden/nooit op EBUL, ze hebben daar nog een aardige RWY liggen moet ik toegeven ... maar de kwaliteit van Wings & Wheels is de laatste tijd wel aan het dalen

Alhoewel ik er sinds de eerste (of tweede?) editie niet meer geweest ben zal ik daar eens verandering moeten inbrengen

Aan diegenen die dit jaar gaan, give me a call en we kunnen een biertje nemen in de vliegclub :biertje:
 
Leuk om te horen dat er hier nog meerdere Wings & Wheels bezoekers zijn ;)

Opgegroeid in Ursel, maar kwam zelden/nooit naar EBUL. Spijtig genoeg is ook de kwaliteit van W&W aan het dalen met de jaren .

Wij waren er met een Cub en de Beech 18S in 2007. 2 Weken geleden met 2 Cubs vertrokken, maar konden niet meer om het bar slechte weer heen en moesten terug naar Gilze. Heel jammer, we zijn van Ursel en W&W gaan houden. Volgend jaar beter!
 
Wij waren er met een Cub en de Beech 18S in 2007. 2 Weken geleden met 2 Cubs vertrokken, maar konden niet meer om het bar slechte weer heen en moesten terug naar Gilze. Heel jammer, we zijn van Ursel en W&W gaan houden. Volgend jaar beter!

Taildragger, mijn excuses ik was net bezig mijn post te editen toen je me citeerde.

Dus je stond er met een kist ? Volgende editie mag je mij zeker verwachten en dan betaal ik je er eentje :biertje:
 
Last edited:
Back
Top