Raadplaatjes (eerste ronde)

General Avia f-22, ontworpen door de Stelio broers (Frati...)

Jammer dat General Avia failliet is, was wel leuk spul toch? Stelio Frati heeft ook een hele snelle kist ontworpen, de SIAI Marchetti SF-260. Nog nooit live gezien helaas.

1375427.jpg


Echt spijtig dat vliegtuigen uit Italië niet zo`n export succes hebben, de Piaggio Avanti is m.i. ondergewaardeerd. Hele mooie snelle bak, kun je mee voorkomen bij je klant! Met de Avanti kun je op meer velden landen als de VLJ`s waar ze je nu mee doodgooien.

P180FERRARIPopUp_1.jpg


Tenslotte. Op planecheck zag ik vandaag dat een Italiaanse bouwer een projekt te koop zet. Iemand interesse? De prijs is dus niet alleen voor het toestel. Ik denk zelf eerlijk gezegd dat er in de MLA markt veel te veel aanbod is. Het kan toch niet anders dat er binnenkort een leverancier failliet gaat?
http://www.planecheck.com/eu/aspdet.asp?nr=9444
 
zeg eh...dat bepaal ik he! ;-)

Maar het antwoord is inderdaad goed!
Honeywell....you're up!
 
het wordt nu meer n snelheidskwestie dan kennis merk ik :-D
maar goed, ik bedenk er nog eentje...
 
Dank u, ik heb even wat teruggekeken in dit topic en zag dat er ook alleen cockpits werden gepost.

Dus bij deze:



Succes!
 
Lijkt me meer een Rockwell Commander. Cessna gebruikt bediening throttle e.d. niet met zo`n airliner achtig idee met schuif. Ik weet niet hoe je dat in gewone mensen taal zegt.
 
Beide nog niet correct helaas! Een hint: die inleg van hout rond de instrumenten is naar mijn weten standaard op deze kist.
 
Een single-engine Piper (vermoed ik, al staat het logo niet op het stuur) met verstelbare prop en fixed gear. Zo van rond de periode 1970-1985. Wat wordt dat dan, een Pa.28 Cherokee?

Leuke plaat trouwens!
 
Back
Top