Soliciteren met MBO niv. 4 + HBO Doorstroom

TKS

New member
Ik heb geconstateerd/gezien dat er fouten in de site zitten van de klu.

als je namelijk bij vlieger kijkt. zie je staan MBO niv. 4 en ook nog HBO doorstroom.

ga je soliciteren krijg je enkel onderofficier functies te zien.

lukt me dus niet om te soliciteren dan terwijl het wel zou moeten kunnen.

Wat ook vaag is is dat als ik havo doe er tussen haakjes staat (havo minimaal)

maar goed ze zullen waarschijnlijk het per losse delen hebben ingedeeld
en vergeten om bij MBO niv. 4 ook ff een link toetevoegen.

zijn er hier mensen welke MBO hebben en bezig zijn / aangenomen zijn?

Tks
 
Last edited:
Ik ben bezig met laatste jaar havo... gelukkig!! maar waarom dat tussen haakjes erachter dan? (havo minimaal)


groeten
 
heb het zelfde probleem geconstateerd en wil dit topic weer even onder de aandacht brengen. ik doe hetzelfde niveau als TKS (MBO technisch niv.4 hbo-doorstroom) en ook ik krijg geen off vlieger te zien. Er scheinen nogal wat wisselende eisen/mogelijkheden te zijn van de Klu op diverse fronten. Nu ook op de eisen voor off vlieger?

kortom: is dit wel een fout?

(ja dit is een fout)
 
Last edited:
Precies snap er ook niets van.. als je kijkt bij de vacature staat er duidelijk MBO niv. 4 en ook nog 1 erboven MBO niv. + doorstroom dus tjah tell me..

Tks

EDIT: er staat dit:

Toegang met de volgende opleidingen
[MBO] Niveau 4
[HAVO] Natuur en techniek
[HAVO] Cultuur en maatschappij
[HAVO] Economie en maatschappij
[HAVO] Natuur en gezondheid
[VWO] Natuur en techniek
[VWO] Cultuur en maatschappij
[VWO] Economie en maatschappij
[VWO] Natuur en gezondheid
[VWO] zonder diploma afgerond
[HBO]
[WO]
[HAVO] met diploma afgerond
[VWO] met diploma afgerond
[MBO] HBO doorstroom

moet dus wel goed zijn, denk dat er gewoon info ontbreekt voor dat online programma wat ze hebben. Als je HBO technisch doet krijg je helemaal niks dus....
 
Last edited:
Ok Mannen Probeer het nogmaals

selecteer MBO en vervolgens alle niet technische richtingen + wiskunde (of als je ook natuurkunde hebt gehad) + natuurkunde.


Je krijgt dan alleen de officiers functies te zien welke niets met techniek te maken hebben.

Tks
 
als je het echt zeker wilt weten bel je toch gewoon even naar het CML. Ze zullen je echt niet uitlachen ofzo als je met deze vraag komt.
Scheelt ook weer heel wat gespeculeer :).

Chris
 
ik heb ook eens zon systeempie gebouwt. overzicht houden is moeilijk. we kunnen met vrij grote zekerheid stellen dat er meerdere fouten inzitten. misschien handig om te weten want dit word wel vaker gebruikt voor belangrijke dingen als het indexeren van bijvoorbeeld toelatingseisen.

als je belt en iemand het "handmatig" controleert is die kans idd veel kleiner. bij mij kan het in ieder geval :D. ik doe MBO technische hbo-doorstroom met wis- en natuurkunde (extra module voor wisB gedaan). controleer goed wat voor wiskunde en natuurkunde je hebt bij je docent. Voor de meeste vliegopleidingen willen ze dat je wiskundeB en natuurkundeA hebt gedaan. Als je dat niet hebt kun je misschien net als mij extra lessen volgen. vraag hierbij naar je mentor/mentrix en de betreffende docent(en/es). anders een LOI-cursusje doen :p.

@TKS dit is voor jou misschien niet intressant maar misschien zoekt iemand nog een keer (net als mij) hier naar deze info.:radar:
 
ik heb me ook aangemeld voor de selectie met MBO-technisch niv-4 zonder wis en natuurkunde. ook heb ik technisce HBO-p diploma. ik kon me gewoon aanmelden.


de site klopt niet werd mij telefonisch verteld toen ik ernaar vroeg. als je onder "niet -technische MBO opleidingen " kijkt kan je je wel aanmelden.


greetz,wim
 
Hoi,

Ik volg de opleiding MTS WTB n.4 met HBO doorstroming en idd stond hiervoor geen vacature op de site voor jachtvlieger. Ik heb hier kort geleden een adjudant van de KLu over gebeld en hij zou het gaan/laten aanpassen.
Puur een foutje op de site.

Gr.
 
WTB Niv 4 +HBO Doorstroom

WTB Niv 4 +HBO Doorstroom

Nou ik heb dus precies dezelfde opleiding gedaan!

Tks
 
Back
Top