TKS
New member
Kijk iedereen weet wel dat al het gereedschap aanwezig is in de cockpit.
Maar het gaat mij natuurlijk om het meesterwerk want als ik het niet verkeerd begrijp vlieg je tijdens de PVS netzoals tijdens WOII en dan ook nog zonder kunstmatige horizon. (niet echt belangrijk kwa navigeren misschien)
(Dit kwam uit de andere post)
Moeilijkste lijkt mij navigeren omdat je zegmaar het gevoel van afgelegde meters niet hebt en niet echt referentie punten tuurlijk met "TOMTOM" (gps) kom je er al veel sneller uit maar hoe gaat dat dan? opstijgen en na 2min vliegen.. puur op zicht? of gewoon op tijd? 2min met 200Kmh een kant op omdraaien en weer 2min met 200 andere kant op...
Jongens wat geeft jullie het gevoel dat jullie weten waar je zit in de lucht?
wat is er wat ik niet zie?
praat natuurlijk over een PVS vliegtuig (slingsby fire-fly) of pc-7
Tks
Maar het gaat mij natuurlijk om het meesterwerk want als ik het niet verkeerd begrijp vlieg je tijdens de PVS netzoals tijdens WOII en dan ook nog zonder kunstmatige horizon. (niet echt belangrijk kwa navigeren misschien)
(Dit kwam uit de andere post)
Moeilijkste lijkt mij navigeren omdat je zegmaar het gevoel van afgelegde meters niet hebt en niet echt referentie punten tuurlijk met "TOMTOM" (gps) kom je er al veel sneller uit maar hoe gaat dat dan? opstijgen en na 2min vliegen.. puur op zicht? of gewoon op tijd? 2min met 200Kmh een kant op omdraaien en weer 2min met 200 andere kant op...
Jongens wat geeft jullie het gevoel dat jullie weten waar je zit in de lucht?
wat is er wat ik niet zie?
praat natuurlijk over een PVS vliegtuig (slingsby fire-fly) of pc-7
Tks