Waar wonen?

Woon zelf ook in West-Brabant en heb het geluk dat als ik zelf vanaf SPL moet vliegen altijd buiten de spits kan rijden of in de spits maar dan is het juist aan de andere kant van de snelweg druk.

Als ik gepositioneerd wordt naar wherever moet ik weleens op rottijden op schiphol zijn dan kan je al gauw 1,5 tot 2 uur onderweg zijn.

Gemiddeld rij ik denk ik 8 tot 10 keer per maand naar Schiphol.
 
Als je captain bent bij KLM moet je natuurlijk verkassen naar 't gooi!!!!!!!!! Zonder file een half uur naar Schiphol.......... Tevens woont het halve captains bestand van de KLM in de regio ;)
 
Als je captain bent bij KLM moet je natuurlijk verkassen naar 't gooi!!!!!!!!! Zonder file een half uur naar Schiphol.......... Tevens woont het halve captains bestand van de KLM in de regio ;)


Dan mis ik toch echt ies...Pak voor mijn werk op SPL toch echt de trein ipv de auto, why?:
Met de auto doe je er alsnog 45min over (met 120-140km/h waar je ong. overal 100 mag). Dit is mij gelukt om een uur of 23.30, vergeet het maar op de normale tijden dan sta je vast op de A1....en dan moet je nog van P30/40 met de bus naar plaza = al met al zo'n 60min vanuit Hilverusm.

De trein brengt je in 50min recht onder Plaza, zonder extra gezeur.
 
Mogguh!

Ik ben ook 1 die bij 'de blauwen' is aangenomen en ik vroeg me af waar het in de buurt van AMS leuk wonen is. Wat zijn jullie ervaringen?

Bedankt! :rt:

Wuppie

Ik woon in Ouderkerk aan de Amstel. Ligt tussen A'veen en Amsterdam zuidoost in. Werk zelf ook op Schiphol (LVNL) en moet zeggen dat het een perfecte uitvalsbasis is voor je werk. Het is een relatief rustig dorp tussen al het stadse geweld in. Je zit in no time in A'veen voor het winkelen e.d., of in A'dam zuidoost wat zich enorm aan het ontwikkelen is (Arena Boulevard/Ajax). Het ligt tussen de A2 en de A9 en heb zelf zelden tot nooit last van files. Ook de zuidtanget komt langs, dus je zit in een mum van tijd met het openbaarvervoer op Schiphol (20 min) of in het centrum van Amsterdam (via A'veen of Bijlmer +/- 30 min).
Hierdoor is Ouderkerk ook geliefd om te wonen en dat heeft een keerzijde: de prijs die je voor een woning betaald. Per m2 is de prijs te vergelijken met woningen aan de rand van het centrum in A'dam en ik denk gemiddeld net iets duurder als in Haarlem. Maar daar krijg je een hoop gemak voor terug.
Oh ja, last but not least: ik heb zelf ook nog een appartement in de verkoop staan. Het is niet goedkoop zeg ik er eerlijk bij, maar misschien is het wat voor je. Ik wil hier verder niet spammen, dus als je interesse hebt kan je me PM'en.

Succes met je zoektocht.
 
Haarlem!!

Heerlijke stad, ik woon in Noord en 5 mins lopend naar het Station (dan 15 mins met trein naar A'dam centraal) 10 mins lopen naar 't centrum. 20 mins fietsen naar 't strand en 15/20 mins rijden naar P30.

+ dat je hier rustig in uniform ff langs de AH kan want je valt echt niet op.
 
Back
Top