Martinair Vliegschool levert nu ook aan de KLM

@76-er.

Mijn brief van MP. In het bestand maar tot 2008 wordt er niemand aangenomen.

@turning final

Ik zit nu goed maar wil best switchen naar de KLM. Ook al betekent dat in het begin een aardige salaris drop. Maar eerlijk gezegd verwacht ik niet meer dan een brief met het standaard "U voldoet niet aan onze eisen".

Maar goed misschien moet ik het eens proberen.

Grtz Mike5
 
gewoon proberen.
enige wat er kan gebeuren is dat je te horen krijgt dat je niet beter bent dan een knul van 22 die net van de kls komt.
jij en ik weten beide dat dat grote onzin is natuurlijk, maar goed dat is de klm.
 
Proberen heeft geen zin, zolang de aanname-eisen niet zijn gewijzigd. Begrijp me niet verkeerd, ik vind die eisen ook idioot, maar zo werkt het. Er gaan overigens wel geruchten dat de eisen in de loop van dit jaar gaan veranderen. Maar of dat waar is?
 
Proberen heeft wel zin als vrije markter met veel ervaring.

Nooit zeggen dat iets geen zin heeft.
Kun je net zo goed zeggen dat het geen zin heeft om een vliegopleiding te doen omdat als je klaart bent nergens voldoet aan de aanname eis.
 
gewoon proberen.
enige wat er kan gebeuren is dat je te horen krijgt dat je niet beter bent dan een knul van 22 die net van de kls komt.
jij en ik weten beide dat dat grote onzin is natuurlijk, maar goed dat is de klm.

Hee, niet zo onaardig tegen die knullen van 22 he?
Ik weet toevallig dat die allemaal 3 ballen hebben en een fms in hun linkerdijbeen!
 
Die van jou zijn gewoon enorm groot...

Ooit waren het de grootste van B2, waar volgens de oude gewoontes van ZAGREB-2 niet aan getornd werd
 
Hee, niet zo onaardig tegen die knullen van 22 he?
Ik weet toevallig dat die allemaal 3 ballen hebben en een fms in hun linkerdijbeen!

als de jongens 3 hebben wat hebben de meiden dan??super grote.......


maar even weer ontopic......

boodschap voor een ieder die genoeg ervaring heeft opgedaan elders:

gewoon proberen.

en voor degene die de cbc gaan doen:

Veel succes!

En voor de rest:

(Quote PH-JPC) de luchtvaart is veel groter dan de klm.
 
Proberen heeft wel zin als vrije markter met veel ervaring.

Nooit zeggen dat iets geen zin heeft.
Kun je net zo goed zeggen dat het geen zin heeft om een vliegopleiding te doen omdat als je klaart bent nergens voldoet aan de aanname eis.

Op een gegeven moment, na 3 geirriteerde automatische brieven met de mededeling dat je niet voldoet aan de opleidingseisen en de vraag of je aub niet meer wil schrijven heeft iets gewoon geen zin meer.
Zo'n brief kreeg een F50 vlieger ook, die tegelijk instructeur en examinator is met 10.000+ hr op die kist.

Dan weet je gewoon dat er eerst iets in het aannamebeleid moet veranderen voor je weer een brief de deur uit doet.
 
Helemaal mee eens.....

Zolang YdH daar werkt zal dat niet veranderen.
 
Back
Top