Toekomst Martinair

Nog steeds last van de Bubles? MD11 wordt niet meer omgebouwd naar Pax, maar vliegen door in cargo config. Idd minder pax wel meer cargo. MD11 en 747 zouden voor vracht zijn.
 
Naja, zolang jullie maar allen blijven vliegen maakt het geen flaus aus of het nu pax of cargo is, toch?
 
Wat ik nu weer hoorde (van een zogenaamde 'reliable source') is dat Martinair van plan is met een aantal BAe146's vracht te gaan vliegen - met name binnen Europa. Kennelijk zijn ze al op zoek naar simulator slots.

Iemand die me kan vertellen of hier waarheid in schuilt?
 
Dacht altijd dat de broodtje aap verhalen binnen de airliners groot waren, maar hier is het echt altijd weer smulle en lache!!:grijns: :haha:

NEE geen BAe146s:haha: das de mooiste!

En ja er gaan al JAREN verhalen van overnamen en NEE we worden niet 123 overgomen IVM de velen opstakels die de franse KLeM moet overbruggen...MEARSK en de EU...en De toekomst gaat het ons leren en al worden we OOIT eens Blauw CQ wit... gaat mn salaris eindelijk weer eens omhoog...;)

Thread closed:D

cheerios!:D
 
en waar komt deze info dan wel niet vandaan????

Hoop trouwens dat het waar is, want die 767's van ons zijn wel een keer aan vervanging toe!:grijns:
 
PHEHEH & 76-er,

pardon, Maersk en geen luchtvaart...???? En Star Air dan? Dat is volledig Maersk! De Denen hebben juist hun pax tak verkocht aan Sterling en gaan zelf door met luchtvracht, want dit ligt ze veel meer. Moederbedrijf AP Moller zit voornamelijk in vracht en is s'werelds grootste rederij in containerschepen. Vracht is hun juist hun business! Zowel over zee, wegen, spoor en lucht. Ze hebben zelfs eigen vrachttreinen die tussen de oost- en westkust van de USA rijden.
Toen ze met MP werden opgezadeld hebben ze gekeken of ze MP niet met Star Air konden mergen. Ze wisten niet echt wat ze met MP aan moesten. Mogelijk is dit nog zo of willen ze er inmiddels toch van af. Ik zal mijn oor 's te luisteren leggen bij mijn Deense contacten. ;)
 
B787???

Flamout,

word deze uitspraak nog onderbouwt? liefst nog met harde feite graag.!;)
Weet namelijk nog van niks!

cheerios
 
Vind je het gek "SURFRULES" ? Je had the thread, op 3/1, al gesloten dus jou vertellen we lekker niks :grijns: :grijns:

Kijk maar eens op de "paal" of zoiets.
 
Tja jij noemt iedereen Sjakie, " OK Sjakies listen up" lees ik in 1 van je postings !! Dus dan zal ik OOK maar luisteren. Cheers
 
Zeg Diana, waarom kan ik mijn eigen (dubbele) posts niet deleten??

Wat is dat nou weer voor iets kinderachtigs? Zelfs op ´PieProen´ kan dat, en dat is een ENGELSE (lees: uit het jaar NUL!) website!
 
787's

787's

Gerucht is gebaseerd op mensen die op een ochtend in het hoofdgebouw een poster met Martinair 787's zagen hangen ofzo. Hecht er maar niet teveel waarde aan. De data van de A350 worden eerst nog afgewacht.
:duh: Waarschijnlijk iemand die wil kijken hoever een roddel komt als ie m de wereld in helpt. nou, ver dus !
 
De laatste geruchten die ik tegelijk van meerdere mensen hoorde (wat eigenlijk niks betekend) is dat er ini's gestopt zijn bij de Mac.

Let the denial begin! :)
 
Back
Top