De stand van zaken [Deel 17]

Status
Not open for further replies.
De klas is nog niet vol maar dat is ook het enige wat ik weet. Ik heb dus geen idee hoever hij al gevuld is.
 
Bedankt voor de info :) Fijn en niet fijn, want nu weet ik nog maar voor 33% waar ik aan toe ben (feb / aug / ontk). Maar goed, duimen voor goed weer dus.
 
@ Ice:

Wees blij man! Die AlSim heeft een kunstmatige horizon die de verkeerde kant op draait! GEK werd ik ervan! Twee resets in één vlucht... Als je eenmaal aan die Frasca gewend bent is die veel fijner (maar goed, ik schijn dus niet helemaal mentaal in orde te zijn...)

Wat betreft de Februari-klas: Ik heb geen idee hoeveel er überhaupt in een klas mogen. Is er een gelimiteerd aantal vliegers? Volgens mij zitten we nu rond de 7!

@ Marnix: Hoe was t gisteren gegaan, kerel!? Ben je dr bij?? Laat ff horen!
 
marnixdv ken je lucas? heb je misschien samen de gvss mee gedaan.. Kwam hem net tegen en zei dat de jongens van zijn gvss klasje de pvs hadden gehaald;) Dus misschien jij ook..

Niek je hebt me toegevoegd en ik zie je online, succes met werken!!

ja hoe zit dat met lucas, zit hij hier ook? :p ben van zijn gvss klasje ;)
 
Ik heb op de voorlichtingen ed altijd begrepen dat ze dit jaar 60 vliegers zoeken -> gedeeld door drie maakt 20 per klas. Zoals iedereen wel weet hebben ze natuurlijk nogal moeite om die zestig ook inderdaad te halen.

Maarre, uit blijven gaan van het positieve; drie dagen lekker weer (en goed vliegen natuurlijk) en we melden ons 5 februari gewoon in Breda.
 
@ Ice:

Wees blij man! Die AlSim heeft een kunstmatige horizon die de verkeerde kant op draait! GEK werd ik ervan! Twee resets in één vlucht... Als je eenmaal aan die Frasca gewend bent is die veel fijner (maar goed, ik schijn dus niet helemaal mentaal in orde te zijn...)

De horizon draait goed, dat pijltje die je bank angle aangeeft daarboven draait alleen de andere kant op als de Frasca. Die Alsim vloog wel echt goddelijk :angel:, wou dat ik er 1 in m'n huiskamer had staan, kwam ik niet meer buiten.
 
De horizon draait goed, dat pijltje die je bank angle aangeeft daarboven draait alleen de andere kant op als de Frasca. Die Alsim vloog wel echt goddelijk :angel:, wou dat ik er 1 in m'n huiskamer had staan, kwam ik niet meer buiten.

hallow! je moet een F-16 sim in je kamer hebben heb je ook nog beeld erbij, wat moet je met een paar klokjes en een stuurtje, maar dan zonder dat je beeld ziet :p dat is pas leuk
 
update van de GVSS.

Ik zit nogsteeds in de race samen met iemand die niet van airwork is uit Amstelveen. Peete is helaas afgevallen na C.

Morgen nog de F vlucht waarvan we de briefing al gehad hebben net.
ziet er best moeilijk uit al die klimmende en dalende bochten :(

Geen Alsim maar ik lees dus dat dat misschien nieteens zo'n probleem is.

Verder is het wel leuk, de instructeurs zijn erg aardig en willen altijd wel uitleggen hoe iets nog beter kan.

Groeten vanuit het hotel en mensen van PVS zet em op he!!!

Ice
 
hallow! je moet een F-16 sim in je kamer hebben heb je ook nog beeld erbij, wat moet je met een paar klokjes en een stuurtje, maar dan zonder dat je beeld ziet :p dat is pas leuk

Die Alsim heeft wel beeld, die staat alleen niet aan als je GVSS aan het doen bent.
F-16 sim zou ook niet mis zijn nee :grijns:
 
@ bastetje,

ik kwam lucas tegen (had hem geholpen bij po1 en gvss maar inmiddels heeft hij mij ingehaald :D) Hij zat bij mij op de middelbare school..

Hij zei dat zijn klasje van de gvss allemaal de pvs hadden gehaald en aan de opleiding konden beginnen.. Hij moet de pvs nog. Dus ik was benieuwd of die mensen op airwork actief zijn ;)

Heb je nog contact met hem?
 
update van de GVSS.

Ik zit nogsteeds in de race samen met iemand die niet van airwork is uit Amstelveen. Peete is helaas afgevallen na C.

Morgen nog de F vlucht waarvan we de briefing al gehad hebben net.
ziet er best moeilijk uit al die klimmende en dalende bochten :(

Geen Alsim maar ik lees dus dat dat misschien nieteens zo'n probleem is.

Verder is het wel leuk, de instructeurs zijn erg aardig en willen altijd wel uitleggen hoe iets nog beter kan.

Groeten vanuit het hotel en mensen van PVS zet em op he!!!

Ice

Doen ze de GVSS tegenwoordig in 3 dagen? Ik kom namelijk vanavond al naar het KdK zodat ik morgen voor de FAM niet eerst 2 en half uur hoef te reizen. Zou wel leuk zijn geweest om even bij te praten maar jullie zullen er dan wel niet meer zijn.

Groetjes, Laurens
 
@ Tim S.

Ja zo nu en dan heb ik idd contact met hem, heb zn msn wel maar goed...

hij zegt nooit zo veel over zijn selectie... :p:

waarmee had je m geholpen dan ?:haha:
 
slecht nieuws, ik ben helaas ontkoppelt van de GVSS na de F-vlucht.
ik vond de vlucht erg moeilijk, en maakte toch nog wat foutjes en dat was cruciaal!
toen echt een slopende 45 minuten wachten op het resultaat en de conclusie was dat het net niet voldoende was voor de Klu, hij wist wel zeker dat het genoeg was voor de KLS, dus daar ga ik me zeker in verdiepen.

de andere jongen heeft het overigens ook niet gehaald dus van de GVSS 8 jan tot 10 jan is iedereen afgevallen.

iedereen nog heel veel succes met alle keuringen en ik climb nu met 500 ft/min richting de KLS.

Groeten,
Ice^
 
Balen Ice^.
Erg zuur om na de F-vlucht nog ontkoppeld te worden lijkt mij.
KLS gaat 'm worden?

Succes in elk geval met je keuze.
 
Nou opzich had ik harder gebaald om na de C al ontkoppelt te worden.
nu weet ik tenminste dat ik wel vliegaanleg heb maar niet genoeg voor de KLu.

je zag ook duidelijk op de grafiek die je krijgt te zien na de F-vlucht dat ik wel vooruitgang had en daar gaat het om, maar helaas liep het lijntje weer omhoog van E naar F en dat is dus geen vooruitgang.
de klu is daar het streng mee, geen vooruitgang ik gewoon ontkoppeling.

maarja het wordt dus KLS nu, heb net aangemeld voor de voorlichting op 1 maart
 
Hey ^Ice, echt balen.
Wel positief dat ze aangaven dat het wel genoeg was voor de KLS.
Heel veel succes als je je daar aanmeld.

@Uncle: ga eens wat nuttigs doen man......hele dag een beetje op airwork rondstruinen... ;)
 
Hey ^Ice, echt balen.
Wel positief dat ze aangaven dat het wel genoeg was voor de KLS.
Heel veel succes als je je daar aanmeld.

@Uncle: ga eens wat nuttigs doen man......hele dag een beetje op airwork rondstruinen... ;)

Wat nuttigs? Wa's dat? Nee zonder gekheid.. heb er al weer een paar kilometers door de weilanden opzitten hoor :dozey: En tevens geinteresseerd in het wel en wee van de andere airworkers :D
 
^Ice echt super balen ik weet het niet maar je moet echt heel goed zijn om het te halen.
iig erg knap voor de mensen die het gehaald hebben, Petje af

Gr Peete
 
Jammer Ice^ Maar de KLS is geweldig lijkt me.. Als ik de KLu niet haal ga ik dat ook zeker doen!

Peete wat zijn jou plannen verder?

Als je toch niks te doen hebt Uncle ga dan de lijst bijwerken waar niks van klopt;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top