De stand van zaken [Deel 17]

Status
Not open for further replies.

Niek_

New member
Beste KLu/MLD-PBB'ers!

Het is weer tijd voor Deel 17!

Zie ook -->

Zoals het er voor staat met de PBB'ers:


MLD: Goedgekeurd en reeds in opleiding:


MLD: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de MLD:


KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:


KLu: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de KLu:


Bezig met selectie voor vlieger:


KLu, Officier Luchtverkeersleider, bezig met selectie:
  • No one?

KLu, Officier Air Surveillance, bezig met selectie:
  • Goedgekeurd, wachtend op plaatsing Montana22

En graag alleen nog maar dingen posten die te maken hebben met de stand van zaken... ;)
Iedereen succes met de Selectie!

De groeten,
Niek.
 
Last edited:
Hey niek.. k ben nieuw hier, en volgens mij als ik dit zo bekijk, kan je mij ook op je lijst zetten.. ik heb GVSS intake op 18-01-2007 !
 
@MileHighClub:

Ik weet niet waar je vandaag komt, maar misschien kunnen we anders op de 8ste samen naar het CML afreizen, wel zo gezellig :). Ik hoor het wel

Groetjes, Laurens
 
Gevorderde, gefeliciteerd allemaal! Kunnen een paar mensen hier misschien vertellen over hun bevindingen van de selectie/opleiding tot nu toe..?

Grtz. David.
 
@ de PVS-ers, mocht je willen, meld even welke vlucht je volgende vlucht wordt.
Zet ik dat in de openingspost. :)
 
@QrunchyRotor
Betekend dit nu dat je nog geen PVS vlucht gedaan hebt en pas na de kerst weer mag?

PVS 1 en 2 zitten er op (wel spannend, maar wat is het gaaf dat vliegen..). Na de kerst moet ik weer verder, maar er zijn 2 in de groep die even voorrang hebben, omdat ze in een krap parket zitten. Verschil moet er zijn :grijns: Ik hoop februari wel te halen (qua uitslag in elk geval ;) ) als het weer nog een beetje mee wil werken.
 
PVS 1 en 2 zitten er op (wel spannend, maar wat is het gaaf dat vliegen..). Na de kerst moet ik weer verder, maar er zijn 2 in de groep die even voorrang hebben, omdat ze in een krap parket zitten. Verschil moet er zijn :grijns: Ik hoop februari wel te halen (qua uitslag in elk geval ;) ) als het weer nog een beetje mee wil werken.

Krap parket vanwege hun eigen tijdsschema? Of vanwege februari?
Als dat is vanwege februari, dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat ik één van die 2 ben. Ik heb echter vandaag aangegeven bij het IKS dat ik pas in augustus wil beginnen. Ik vroeg nog of m'n PVS dan verzet moest worden, maar dat hoefde niet.

Oja @ Niek, ik ga dus voor m'n eerste vlucht (de famvlucht dus).
 
@The Pilot
Ik doelde op 2 personen van 'mijn' PVS lichting (die al opgekomen zijn), en naar ik meen zit jij daar niet bij :grijns: maar ik kan er naast zitten..
 
Gevorderde, gefeliciteerd allemaal! Kunnen een paar mensen hier misschien vertellen over hun bevindingen van de selectie/opleiding tot nu toe..?

Grtz. David.

Afgezien van de zenuwen is de selectie dikke pret ;) . Over de opleiding kan ik je niets zeggen, hopelijk kan ik in februari beginnen als de FAM haal :)
 
Moeten er toevallig nog meer mensen 5 januari po2 of andere keuring? Zo ja meld je dan even hier :D

Verder voor iedereen fijne kerstdagen en een goeie selectie bij KLu toegewenst voor 2007!

Ciao
 
Nog steeds in afwachting op bericht van het IKS i.v.m. plaatsing.. Denk dat ik morgen zelf maar weer eens contact opneem. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? Ik bedoel dus de tijd tuusen het telefoontje van het CML dat je geschikt werd bevonden en het telefoontje van het IKS..:radar:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top